کاتالوگ

سایر کادوها 

در صفحه
نمایش 49 - 64 از 76 آیتم
  • باکس گل رز هلندی رزیتا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل رزیتا از یک باکس شش ضلعی و شش گل رز قرمز هلندی تازه و زیبا تشکیل شده است. این باکس گل هم بسیار زیبا و چشم نواز است هم یک باکس گل اقتصادی و مقرون بصرفه به حساب می آید. در ضمن باکس شش ضلعی در 4 رنگ موجود بوده که بصورت رندوم برای مشتریان ارسال می گردد.
  • قاب میناکاری دست ساز
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قاب میناکاری شده کار دست هنرمندان کشورمان است و می تواند یک هدیه خاص باشد! خشت این قاب ها دارای نقش های سنتی و زیبا هستند که با لعاب باکیفیت مینا کاری شده اند. قاب این محصول از جنس چوب بوده و با ظرافت و دقت تولید شده است.
  • ادکلن ریوکالکشن (RIO collection) مدل Dunlop BLUE
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن ریوکالکشن (RIO collection) مدل دانلوپ آبی (Dunlop BLUE) دارای رایحه شیرین و خنک است و برای آقایان مناسب می باشد. ساختار عطر این ادکلن خوش رایحه را میوه، چوب، مرکبات و خاک و زمین تشکیل می دهند.  این ادکلن مردانه 100 میلی لیتری را می توانید با جعبه هدیه و یا بدون آن با اندکی کاهش قیمت سفارش دهید. جعبه هدیه ای که برای این ادکلن در نظر گرفته شده است نیز...
  • ست کروات و دکمه سر دست MASSIMO DUTTI در 4 مدل مختلف cc6
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست کروات و دکمه سر دست در چهار مدل و طرح موجود است که از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند. این ست در داخل جعبه بسیار شیک مخصوص به خود به زیبایی چیدمان شده و برای هدیه دادن به آقایان و پسران بسیار مناسب می باشد.
  • ست مجسمه مدل 4 فرشته
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    مجسمه مدل 4 فرشته، در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است. هر یک از فرشته ها فیگور خاص خود را دارند؛ یکی شمع به دست، یکی نماد قلب را در آغوش گرفته، یکی گلی را می بوید و دیگری در حال دعا کردن است که هر کدام تفسیر خاص خود را دارد. این مجسمه ها از جنس چینی تولید شده اند.
  • باکس گل رز قرمز 3 شاخه مدل دنیا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل 3 شاخه مدل دنیا از 3 شاخه گل رز زیبا و شاداب تشکیل شده است که به زیبایی هرچه تماتر تزیین شده اند. این سه شاخه گل با کاغذ های مشکی و قرمز پیچیده شده و در داخل جعبه هدیه بسیار زیبای خود قرار گرفته اند. این باکس گل طبیعی تنها برای مشتریان ما در تهران قابل ارسال بوده و با پرداخت آنلاین در مدت زمان 1 الی 3 ساعته تحویل خواهد شد.
  • باکس گل رز قرمز هلندی 2 شاخه مدل دنیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل رز 2 شاخه مدل دنیا از 2 شاخه گل رز هلندی قرمز رنگ تازه و باطراوت که در کاغذهای قرمز و مشکی پیچیده شده و در داخل جعبه هدیه شیک قرار گرفته، تشکیل شده است. این باکس گل طبیعی تنها برای شهروندان تهرانی ارسال می گردد و در صورت پرداخت آنلاین هزینه در مدت زمان 1 الی 3 ساعت تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.
  • باکس گل رز هلندی تک شاخه مدل دنیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این باکس گل بسیار زیبا از یک شاخه گل رز قرمز هلندی تشکیل شده است که به زیبایی توسط کاغذهای قرمز و مشکی پیچیده و در داخل جعبه مخصوص و شیک خود قرار گرفته است. جعبه آن بسیار محکم و زیبا طراحی و با روبان قرمز زیبایی تزیین شده است و می تواند بهترین هدیه ای باشد که می توانید به عزیزتان تقدیم کنید. این محصول فقط برای شهر تهران ارسال می شود.
  • جعبه جواهرات موزیکال مدل قلب
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه جواهرات موزیکال مدل قلب دارای طراحی زیبا و چشمگیر است. این جعبه موزیکال از پلاستیک طرح چوب ساخته شده است و می توان از آن برای نگهداری جواهرات و زیورآلاتی که بصورت روزانه کاربرد دارند استفاده کرد. با کوک کردن این جعبه، هربار که درش باز شود موزیک بسیار زیبا و گوش نوازی پخش شده، که می تواند خاطره ساز شود. این محصول در 6 رنگ زیبا موجود است.
  • جعبه جواهرات مدل پرنسس
    (6)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه جواهرات مدل پرنسس بسیار شیک، زیبا و جادار طراحی شده و از کیفیت ساخت و تولید بسیار بالایی برخوردار است. این جعبه دارای روکشی از جنس فوم با طرح های دخترانه و زیباست. داخل آن به بهترین شکل تفکیک شده و جا برای انواع زیورآلات و جواهرات داشته و با پارچه مخملی زیبایی پوشش داده شده است. این جعبه جواهرات در 4 رنگ و طرح مختلف موجود بوده و قابل سفارش می باشد.
  • گلدان دکوری معطر اسانس دار مدل مهسا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این گلدان های زیبا، هم یک دکوری شیک و شکیل بوده و هم یک خوشبو کننده محیط به حساب می آیند و بهمراه اسناس مخصوص به خود ارسال می شوند. این محصول دارای گلدان های سفالی شیک و گل های ظریف و زیبا بوده و بسته بندی آن نیز زیبا و چشمگیر است. این محصول در 4 رنگ مختلف موجود بوده و قابل سفارش می باشد.
  • کمربند چرمی مردانه اسپرت BOSS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند BOSS ، کمربند مردانه چرمی اسپرت است که براحتی می توان آن را با شلوارهای اسپرت ست کرد و استفاده نمود. این کمربند از چرم بسیار مرغوب تهیه شده و سگک آن از جنس فلز آبکاری شده و به رنگ طلایی می باشد. بر روی سگک و تسمه چرمی آن برند BOSS درج شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در ضمن این کمربند دارای جعبه بسیار شیک و مخصوص به خود است.
  • کمربند مردانه اسپرت برند BILLIONAIRE
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند برند BILLIONAIRE ، یک کمربند مردانه اسپرت از جنس چرم است که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. این کمربند از چرم فوق العاده مرغوب، منعطف و زیبا ساخته شده است و سگک آن از جنس استیل می باشد. سگک این کمربند بصورت دو طرفه بوده و بر روی یک طرف آن برند BILLIONAIRE بطور کامل نوشته شده و در طرف دیگر فقط حرف اول برند B درج شده است. این محصول دارای جعبه فوق...
  • کمربند ریلی VERSACE مدل CG2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند ریلی ورساچه مدل CG2 دارای سگک ساده و زیبای مشکی رنگ بوده که روی آن برند VERSACE و یک خط شمشیر مانند طلایی رنگ دیده می شود. تسمه این کمربند از چرم فوق العاده منعطف و مقاوم تهیه شده است و بر روی آن هیچگونه سوراخی وجود ندارد و کمربند بوسیله ریل هایی که در پشتش تبیعه شده محکم می شود. این محصول دارای جعبه زیبا و مخصوص به خود نیز هست.
  • کمربند ریلی مردانه GUCCI مدل CT2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند ریلی GUCCI مدل CT2 ، کمربند مردانه روکش چرم بسیار زیبا و باکیفیت است که تسمه آن از روکش چرم مرغوب و منعطف تهیه شده و سگک آن از جنس استیل می باشد. این کمربند از نوع ریلی بوده و هیچگونه سوراخی روی تسمه آن وجود ندارد و بواسطه قفل شدن سگک بر روی نوار ریل مانندی که در پشت کمربند قرار گرفته، روی کمر محکم می شود. این محصول دارای جعبه شکیل و محکمی نیز هست.
  • گوی موزیکال مدل دختر پسر در 3 طرح
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گوی موزیکال مدل دختر پسر در 3 طرح مختلف موجود بوده که می توانید طرح مورد نظر خود را در هنگام سفارش انتخاب نمایید. این گوی ها دارای طرح های زیبا و عاشقانه بوده و برای کادو دادن مناسب هستند. این گوی ها از شیشه و پلاستیک فشرده ساخته شده است و بصورت مکانیکی و با کوک کردن آن موزیک نواخته و عروسک های داخل آن می چرخند.
نمایش 49 - 64 از 76 آیتم