کاتالوگ

فندک و جاسیگاری 

در صفحه
نمایش 33 - 43 از 43 آیتم
  • ست فندک و جاکارتی HONEST مدل SN-81
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاکارتی هانست مدل SN-81 یک ست هدیه فوق العاده و شیک بحساب می آید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و محصولات آن از استیل و چرم مرغوب تهیه شده اند. این ست از یک فندک گازی زیبا و خوش دست و یک عدد جاکارتی محکم و شکیل تشکیل شده که به بهترین شکل در جعبه زیبای خود جایگذاری شده اند.
  • ست فندک و جاکارتی HONEST مدل SN-80
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاکارتی هانست مدل SN-80 ، یک ست هدیه فوق العاده باکیفیت، شیک و چشمگیر است. این ست از یک فندک گازی با برند هانست که از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده فندک می باشد و یک جاکارتی زیبا که از چرم و استیل تهیه شده، تشکیل شده است. هر دو محصول در داخل جعبه بسیار شیک هانست جایگذاری شده که زیبایی آن را چند برابر نموده است.
  • ست فندک و جاسوئیچی HONEST مدل SN-119
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاسوئیچی هانست مدل SN-119 ؛ یک ست هدیه بسیار شیک و کاربردی بوده و از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است. این ست از یک فندک گازی برند هانست و یک جاسوئیچی زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از چرم و استیل تهیه شده و از کیفیت ساخت و تولید بالایی برخوردارند و در جعبه بسیار شیک خود بسیار زیبا جایگذاری شده اند.
  • پیپ کاپتان بلک (Captain Black)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پیپ کاپتان بلک Captain Black یک پیپ تمام چوبی است که از کیفیت بسیار بالایی در متریال و از دقت و ظرافت زیادی در ساخت بهره می برد. این پیپ دو رنگ طراحی شده است و قسمت بالایی و پایینی آن با حلقه فلزی طلایی رنگی از هم مجزا شده اند که جذابیت ظاهری آن را بسیار افزایش داده است. این پیپ دارای نگهدارنده پلاستیکی، کیسه مخملی و جعبه بسیار شیک مخصوص است و می توانید...
  • ست چهار تکه هدیه هانست (HONEST) مدل B8
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 4 تکه هدیه هانست مدل B8 شامل یک عدد جاسیگاری، فندک، جاسوئیچی و جاکارتی می باشد که در بسته بندی شیک مخصوص به خود بخوبی جایگذاری شده اند. محصولات این ست هدیه بسیار باکیفیت و خوش ساخت هستند و از جنس چرم و استیل تهیه شده اند. این ست برای هدیه تولد آقایان بسیار مناسب می باشد.
  • ست هدیه فندک و جاسیگاری BORUI
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک و زیر سیگاری BORUI بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده اند و بدنه آنها با فوم طرح چرم با طرح پوست مار دیزاین شده است. این ست فندک و جاسیگاری دارای بسته بندی شیک و زیبایی هم هست و فندک آن نیز بصورت شارژ شده و آماده استفاده برای مشتریان ارسال می گردد.
  • فندک JOBON مدل ساپورت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک JOBON مدل ساپورت فندک فلزی بسیار خوش دست و خوش ساختی است و از کارایی و دووام بسیار بالایی برخوردار است. این فندک گازی بوده و بصورت شارژ شده و آماده استفاده در جعبه مخصوص به خود بهمراه دفترچه و کاور همراهش برای مشتریان ارسال می گردد.
  • فندک گازی JOBON مدل آذرخش
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک JOBON مدل آذرخش فندک گازی بسیار خوش دست، خوش ساخت و بسیار زیباست و بر روی بدنه فلزی آن طرح های بسیار زیبایی نقش بسته است. در ضمن این فندک بصورت شارژ شده و آماده استفاده در جعبه مخصوص خود به همراه کیف و دفترچه های راهنما برای مشتریان ارسال می گردد.
  • ست هدیه فندک و زیرسیگاری طرح اپل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست زیر سیگاری و فندک طرح اپل برای هدیه آقایان بسیار مناسب است. این ست هدیه از فندک تمام فلزی و جاسیگاری با سری فلزی و زیره پلاستیکی تشکیل گردیده و در بسته بندی شیک خود به زیبایی چیدمان شده است. این ست هدیه در سه رنگ طلایی، نقره ای و دودی قابلیت سفارش دارد.
  • فندک طرح اپل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این فندک به شکل لوگو شرکت اپل طراحی شده است و بسیار خوش دست، زیبا، شیک و باکیفیت می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آماده سفارش می باشد. این فندک زیبا همراه با جعبه بسیار شیک مخصوص به خود ارسال خواهد شد که می توانید آن را به عنوان هدیه تولد و یا کادوی مناسبتی برای آقایان تهیه نمایید.
  • ست فندک جاسوئیچی و جا کارتی HONEST
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک سه تکه HONEST شامل یک عدد فندک، یک عدد جاسوئیچی و یک عدد جا کارتی می شود که در بسته بندی مخصوص و شیک خود به شکل زیبایی جایگذاری شده است. این ست هدیه مردانه را می توانید به عنوان کادو تولد برای پسر ها و آقایان تهیه نمایید.
نمایش 33 - 43 از 43 آیتم