کاتالوگ

ساعت زنانه 

در صفحه
نمایش 33 - 48 از 48 آیتم
  • ساعت بند استیل زنانه CITIZEN مدل HT-416LS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS، دارای قاب و بند استیل دو رنگ طلایی-نقره ای است که ثبات رنگ آن به همراه موتور های آن به مدت 24 ماه گارانتی می باشد. این ساعت زیبا سه موتوره بوده و مجهز به روز شمار و کرنومتر می باشد. علاوه بر آن تا عمق 50 متری ضد آب بوده و همراه با جعبه چوبی مخصوص اش برای مشتریان ارسال می شود.
  • ساعت زنانه بند چرمی سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه بند چرمی سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416LS دارای قاب طلایی از جنس استیل و بندچرمی قهوه ای رنگ با قفل دستبندی می باشد. این ساعت سه موتوره، مجهز به موتورهای ساخت ژاپن بوده که شامل گارانتی 24 ماهه می شود. مقاومت این ساعت زنانه در برابر آب 50 متر بوده و رنگ قاب آن نیز ثابت می باشد. در ضمن همراه با جعبه چوبی شیک مخصوص به خود ارسال می شود که برای هدیه...
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2154
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2154 دارای قاب طلایی رنگ از جنس استیل بوده که دور تا دور قاب آن به شکل زیبایی نگین کاری شده است. صفحه آن به رنگ سفید بوده و بسیار ساده طراحی شده است. بند سفید رنگ آن نیز از فوم طرح چرم تهیه شده و دارای قفل سگکی است. این محصول همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای کادو به دختر خانم ها آن را مناسب می سازد.
  • ساعت زنانه بند استیل ESPIRIT مدل ES2174 نقره ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه بند استیل ESPIRIT مدل ES2174 تک موتوره بوده ولی بصورت سه موتوره طراحی شده است. صفحه، قاب و بند آن نقره ای رنگ و از جنس استیل بوده و دوتادور قاب آن نگین کاری شده است. این ساعت زنانه زیبا در مقابل ریختن اتفاقی آب مقاوم بوده و همراه با جعبه مخصوص به خود ارسال می شود که می تواند هدیه مناسب برای همسر و یا نامزد شما باشد.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2173
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2173 دو رنگ بوده و از تلفیق رنگ های طلایی و نقره ای محصولی جذاب و دلربا برای خانم ها پدید آورده است. این ساعت تک موتوره بود و دارای موتور ژاپنی است ولی به شکل سه موتوره طراحی شده است. این ساعت در حد شستشوی دست ضد آب بوده و همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای کادوی تولد دختران و زنان بسیار مناسب می باشد.
  • ساعت زنانه ESPIRIT مدل ES2174
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت زنانه ESPIRIT مدل ES2174؛ ساعت مچی با طرح سه موتوره بوده و دارای موتور قدرتمند ژاپنی است. قاب و بند این ساعت طلایی رنگ زیبا از جنس استیل بوده که بر روی آنها نگین های ظریف و زیبایی کار شده است. این ساعت در حد ریخته شدن اتفاقی آب، ضد آب بوده و همراه با جعبه اصلی برای مشتریان ارسال می شود که برای هدیه دختر ها و زنان بسیار مناسب می باشد.
  • ساعت مچی دخترانه ESPIRIT مدل ES2074 دو رنگ
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPIRIT مدل ES2074 دو رنگ، دارای قاب و بند استیل می باشد و بر روی قاب، بند و صفحه این ساعت نگین کاری های بسیار زیبا و ظریفی انجام شده که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. این ساعت تک موتوره به شکل سه موتوره طراحی شده است. موتور این ساعت مچی دخترانه ساخت ژاپن بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • ساعت دخترانه ESPIRIT مدل ES2074 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ESPIRIT مدل ES2074، ساعت زنانه و دخترانه با بند و قاب استیل و رنگ طلایی است که دورتادور قاب، داخل صفحه و همچنین بر روی قسمتی از بند آن به شکل زیبایی نگین کاری انجام شده است. این ساعت دخترانه به شکل سه موتوره طراحی شده ولی تک موتوره بوده و مجهز به موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد.
  • ساعت زنانه بند چرمی رومانسون مدل 350L
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر برای کادو تولد دنبال ساعت زنانه زیبا، شیک و باکیفیت هستید ما به شما ساعت مچی زنانه رومانسون مدل 350L پیشنهاد می کنیم. این ساعت زنانه دوموتوره و زیر ثانیه بوده و دارای بند چرمی فوق العاده بادوام و زیباست و در دو رنگ قاب طلایی و نقره ای قابل سفارش دادن است.
  • ساعت زنانه رومانسون (ROMANSON) مدل 588L بند قهوه ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت بندچرمی رومانسون(Romanson) مدل 588L می تواند کادو تولد غافلگیر کننده برای دختران و زنان جوان باشد. این ساعت دوموتوره زیر ثانیه از موتورهای ژاپنی پرقدرت بهره می برد و قاب طلایی رنگ آن از جنس استیل است که خیال شما را علاوه بر زیبایی از کیفیت آن نیز راحت می سازد.
  • ساعت مچی زنانه رومانسون مدل 588L بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی زنانه ظریف و زیبا دو موتوره بوده و در اصطلاح زیر ثانیه می باشد. صفحه و بند این ساعت مشکی رنگ بوده و قاب آن طلایی رنگ است که ترکیبی بسیار زیبا بوجود آورده است. این ساعت زنانه زیبا همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود که آن را به هدیه تولد جذاب برای دختر خانم ها تبدیل می سازد.
  • ساعت مچی ADEXE مدل 010097D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت ADEXE مدل 010097D ، ساعت مچی با طراحی ساده و بسیار زیباست که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت زیبا دارای بند چرمی بسیار لطیف و انعطاف پذیر است و قاب آن از جنس استیل می باشد. این ساعت از موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت بهره می برد و باجعبه اصلی برای مشتری ارسال می گردد.
  • ساعت زنانه haiyinsa
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه haiyinsa دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشمگیری است. این ساعت فانتزی دارای بند طرح چرم پوست ماری بسیار جذاب و دارای قاب فلزی طلایی رنگ است. این محصول را می توانید با جعبه چوبی شیک مخصوص هدیه نیز سفارش دهید و آن را بعنوان کادو تولد برای عزیزانتان تهیه نمایید.
  • ساعت مچی دخترانه GEBAO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه GEBAO یک ساعت فانتزی بسیار زیبا و خوش ساخت است و برای خانم ها و دختران جوان بسیار مناسب است. این ساعت مچی در 5 رنگبندی زیبا موجود می باشد و همراه با جعبه بسیار شیک چوبی ارسال خواهد شد که می توانید آن را برای هدیه دختر ها تهیه نمایید.
  • ساعت زنانه ADEXE مدل 001566D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی زنانه دارای طراحی بسیار مدرن و جدید است و دارای موتور ژاپنی بوده و از بند چرمی بسیار نرم و منعطف برخوردار است. این ساعت زنانه در 5 رنگ قابل سفارش می باشد و همراه با جعبه چوبی شیک مخصوص به خود ارسال خواهد شد که بسیار مناسب برای کادو دختر ها و زنان جوان می باشد.
  • ساعت مچی زنانه ESPIRIT مدل ES3101
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی زنانه ESPIRIT دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی است. بند و قاب این ساعت از ترکیب استیل و سرامیک ساخته شده است و رنگ آن ثابت است. این ساعت زنانه دارای موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد و در دو رنگ نقره ای و طلایی قابلیت سفارش دارد. این محصول همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال خواهد شد که کادو و هدیه مناسبی برای خانم ها خواهد بود.
نمایش 33 - 48 از 48 آیتم