ست هدیه زنانه و دخترانه آمونت

جدید

ست هدیه آمونت یک کادو عالی برای زنان و دختران با کلی محصول کاربردی، زیبا و باکیفیت است. محصولات این ست شامل ماگ مسافرتی Unique Life، اسپری بدن 200 میلی لیتری BIO star، ادکلن جیبی 25 میلی لیتری برند Smart، رژ لب جامد از برند artskin، رژ لب مایع از برند Karite، پالت سایه چشم 9 رنگ برند DoDo Girl، دو عدد لاک ناخن از برند PRETTY ONE، لاک پاک کن برند Via، گیره مو و 2 مدل کش مو می شود.

جزییات بیشتر

989,000 تومان

  • آبی
اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات کامل محصول

یک ست هدیه کامل با لوازم آرایش صورت و ناخن، لوازم مرتب کردن مو و خوشبو کننده

ست هدیه آمونت یک محصول عالی برای دختران و زنان جوان است که از کلی محصول کاربردی و باکیفیت در کنار هم تشکیل شده است. تمامی محصولات برای یک خانم و دختر جوان بصورت روزمره مورد نیاز خواهد بود. محصولات آرایش ناخن و صورت در کنار لوازم مرتب کردن مو و خوشبو کننده ها می توانند یک ست هدیه کامل و جذاب زنانه و دخترانه را به وجود آورند که برای کادو ولنتاین و هدیه روز مادر می تواند بسیار عالی باشد. در ادامه با تک تک محصولات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماگ مسافرتی Unique Life مدل UL380 :

این تراول ماگ یا لیوان مسافرتی بسیار زیبا، خوش دست و خوش ساخت است. بدنه این ماگ از دو بخش استیل و پلاستیک فشرده تولید شده است. بدنه اصلی لیوان از استیل ضد زنگ SUS 304 دولایه تولید شده است تا نوشیدنی درون آن سلامت خود را حفظ کند و در دمای اولیه خود باقی بماند چرا که بدنه دوجداره آن عایق حرارتی است و از تبادل گرما جلوگیری خواهد نمود؛ بنابراین نوشیدنی درون آن سرد یا گرم باقی خواهد ماند.

درب این ماگ از پلاستیک فشرده تولید شده و با واشرهای سیلیکونی سازگار با مواد غذایی بصورت کامل آبندی شده است تا از نشت نوشیدنی به بیرون جلوگیری شود. درب ماگ دکمه فشاری دارد که با ضامن محافظت می شود. این ماگ 380 میلی لیتر ظرفیت دارد و در 4 رنگ قابل سفارش خواهد بود.

ست هدیه مناسب کادو ولنتاین و روز مادر

اسپری برند BIO star مدل LE NUITT Trisa :

یک اسپری بدن 200 میلی لیتری با رایحه گرم و شیرین از برند بیو استار مدل LE NUITT Trisa در پک کادویی آمونت قرار داده می شود. این اسپری بدن بسیار خوشبو است و خانم ها از رایحه آن لذت خواهند برد و تمام طول روز آنها را از بوی بد بدن نجات خواهد داد.

ادکلن جیبی Smart شماره 387 :

یک ادکلن کم حجم و کوچک 25 میلی لیتری با شیشه و بسته بندی بسیار زیبا نیز در ست هدیه آمونت قرار داده شده است. ادکلن اسمارت شماره 378 رایحه و حتی شکل و شمایل شیشه خود را از ادکلن معروف لانکوم لا ویه است بله (Lancome La Vie Est Belle) وام گرفته است. این ادکلن جیبی زنانه رایحه گرم و شیرین فوق العاده ای دارد که تا مدتها رایحه آن بینی، محیط و ذهنتان را با خود درگیر خواهد کرد!

رژ لب جامد و رژ لب مایع :

یک عدد رژ لب جامد از برند artskin و یک رژ لب مایع از برند Karite برای آرایش لب ها در پک آمونت قرار داده شده است. این رژها از برندهای قوی و مطمئن انتخاب شده اند تا کیفیت لازم را داشته باشند. رژ لب مایع دارای 16 رنگ و رژ لب جامد دارای 12 رنگ است که از هر کدام یک رنگ بصورت رندوم و اتفاقی برای شما مشتریان عزیز ارسال می شود. تم رنگی همه آنها جذاب و جوان پسند خواهد بود. هر دو رژ طبق گفته سازنده ضد آب بوده و تا 24 ساعت ماندگاری خواهند داشت.

خرد ست هدیه برای روز مادر و روز ولنتاین

پالت سایه چشم برند DoDo Girl :

برای آرایش چشم ها یک پالت سایه چشم 9 رنگ از برند DoDo Girl داخل این ست کادویی قرار داده شده است. رنگ های این پالت 9 رنگ مات و نسبتا براق هستند که بین خانم ها بسیار پرطرفدارند.

لاک ناخن و لاک پاک کن:

2 عدد لاک ناخن از برند PRETTY ONE و یک لاک پاک کن از برند Via از دیگر محصولات ست آمونت می باشد. هر کدام از لاک ها 12 میلی لیتر حجم دارند و در رنگبندی بسیار متنوع عرضه می شوند که از بین آنها بصورت اتفاقی 2 رنگ در کادویی آمونت قرار داده می شود.

گیره و کش مو:

یک گیره مو و دو مدل کش مو هم در پک آمونت قرار دارد که برای مرتب کردن موها کاربرد دارد. گیره مو از جنس پلاستیک فشرده است و بسیار محکم و بادوام و در عین حال زیباست. دو مدل کش مو که یکی پارچه ای با پاپیونی به شکل گوش های خرگوش است و دیگری پولیشی و پشمالو است که هر یک یکجور زیباست و سبب زینت دادن و مرتب کردن موها می شود. گیره و دو مدل کش مو نیز در رنگبندی متفاوت موجود است که بصورت رندوم و اتفاقی یکی از رنگ ها داخل ست کادویی قرار می گیرد.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلآمونت
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء13 تکه
محصولات پکماگ، اسپری بدن، ادکلن جیبی، پالت سایه چشم، رژ لب مایع و جامد، گیره مو، 2 مدل کش مو، 2 عدد لاک، لاک پاکن و جعبه کادو
جنسماگ استیل و پلاستیک فشرده - گیره مو پلاستیک فشرده - کش مو پولیشی و پارچه ای
ابعاد و اندازهماگ (طول 17.5 سانتیمتر - قطر بزرگ 8 سانتیمتر)
حجمادکلن جیبی 25 میلی لیتر - اسپری 200 میلی لیتر - لاک ها 12 میلی لیتر - ماگ 380 میلی لیتر
وزن1130 گرم
رنگبندیگیره مو، هر دو مدل کش مو، لاک ها و لاک پاکن، رژ مایع و جامد در رنگبندی متنوع موجود بوده و بصورت رندوم و اتفاقی ارسال می شود. و تنها رنگ ماگ در 4 رنگ قابل انتخاب است.
جعبهدارد
ابعاد جعبه11*20*20 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی