نیم ست نقره مدل پریزاد

tk-572

جدید

نیم ست نقره مدل پریزاد یک نیم ست قلبی شکل است که می تواند همان هدیه عاشقانه شما باشد که با آن می توانید احساس خود را به دوست دختر، نامزد و همسر خود منتقل کنید. این نیم ست از بهترین و مرغوبترین عیار نقره (925) تولید شده و در طراحی و تولید آن خلاقیت، دقت و ظرافت به کار گرفته شده تا محصول نهایی زیبا، باکیفیت و دلبرانه باشد. این نیم ست درون جعبه هدیه بسیار زیبا برای شما ارسال خواهد شد.

جزییات بیشتر

موجود نیست

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

نیم ست نقره مدل پریزاد ؛ کادو خاص و عاشقانه برای دختران و زنان

آیا تا به حال شده کسی را از صمیم قلب دوست بدارید اما نتوانید احساسات خود را به او ابراز کنید؟ اینجاست که یک هدیه خاص با نمادی عاشقانه می تواند جایگزین مناسبی برای بیان احساسات شما به طرف مقابل به جای استفاده از واژه ها و جملات باشد.

هدیه دادن زیورآلاتی که با نمادهایی عاشقانه عجین شده باشندمی توانند بیانگر عشق و علاقه شما به طرف مقابل بوده و مانند کلام یا حتی بهتر از آن به قلب عشق زندگیتان نفوذ کرده و نشان دهنده حس درونی شما باشد.

اگر می‌خواهید به این شکل و با هدیه عاشقانه خود به قلب عزیزانتان نفوذ کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بهترین هدایا از این نوع و یک نیم ست نقره زنانه و دخترانه فوق العاده را به شما معرفی کنیم.

کادو خاص و عاشقانه - نیم ست نقره زنانه و دخترانه

نیم ست نقره مدل پریزاد یک نیم ست قلبی شکل است که می تواند همان هدیه عاشقانه شما باشد که با آن می توانید احساس خود را به دوست دختر، نامزد و همسر خود منتقل کنید. این نیم ست از سری نیم ست های نقره دخترانه و زنانه فروشگاه ماست که از بهترین و مرغوبترین عیار نقره (925) تولید شده و در طراحی و تولید آن خلاقیت، دقت و ظرافت به کار گرفته شده تا محصول نهایی زیبا، باکیفیت و دلبرانه باشد.

پلاک و گوشواره های این نیم ست به شکل نماد قلب طراحی شده اند که فرم زیبا و طرح ساده آن دلنشین از کار درآمده و نگین های سفید جذابی دورتادور آن را پر کرده و باعث درخشان تر شدن و زیباتر شدن آن شده است. درون این نماد قلب یک چشم زیبا هم دیده می شود که می تواند تعابیر عاشقانه متعددی را برای آن در نظر گرفت.

به جهت براق تر به نظر رسیدن و افزایش استحکام، دوام و مقاومت زیورآلات نقره در برابر تغییر رنگی که به مرور زمان دچارش می‌شوند، روکشی از رادیوم بر روی آن‌ها کشیده می‌شود. نیم ست پریزاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آبکاری رادیوم بر روی آن انجام شده است. با این حال تا می توانید زیورآلات نقره را از مواد شوینده و شیمیایی دور نگه دارید تا عمر طولانی تری داشته و تا سالها درخشندگی خود را مانند روز اول حفظ کنند.

هدیه خاص - نیم ست نقره نگین دار دخترانه و زنانه

برای این نیم ست یک زنجیر نقره ظریف ونیزی متناسب با وزن و جلوه ظاهری پلاک در نظر گرفته شده که با استفاده از آن زیبایی نیم ست ما در هنگام استفاده به کمال خود می رسد.

نیم ست نقره مدل پریزاد درون یک جعبه هدیه بسیار شیک قرار گرفته و در صورت درخواست شما با کاغذ کادو و روبان بصورت حرفه ای کادوپیچ می شود تا هدیه ای ارزشمند و سرشار از شور و هیجان را به عزیزان خود تقدیم کنید.

این نیم ست شیک و خاص با طراحی منحصر به فرد، نگین‌های درخشان، ظاهر دلفریب و چشمگیر می تواند یک کادو مناسب برای دختر خانم‌های جوان، نوجوان و خانم های میانسال باشد که در مناسبت های مختلف مانند روز تولد، سالگرد ازدواج یا روز عشق به عنوان یک کادوی عاشقانه و دلربا برای بیان عشق و احساس خود به آنها تقدیم می کنید.

 
جزئیات فنی
نوعنیم ست
مدلپریزاد
مناسب برایخانم ها
جنسنقره 925 عیار
ابعاد و اندازهپلاک گردنبند 1.3*1.3 سانتیمتر - پلاک گوشواره 1*1 سانتیمتر - طول زنجیر 44 سانتیمتر
وزندر حدود 3.49 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه3*7.5*9 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی