کاتالوگ

هدیه برای آقایان 

برای تهیه یک کادوی تولد که بتواند پسر ها و مردان را هیجان زده و سورپرایز نماید، نیاز به یک ایده خوب، صرف کمی وقت و خرج میزان مناسبی پول دارید! برای داشتن یک ایده خوب و تهیه یک هدیه تولد جذاب مردانه باید به یک سری از فاکتورها و معیارها توجه کرد و بر اساس آن اقدام نمود. فاکتورهایی نظیر سن و سال، نسبت فامیلی، سبک زندگی، علاقه مندی های شخصی، سلیقه...

بیشتر
در صفحه
نمایش 369 - 384 از 417 آیتم
  • ست نفیس کیف و کمربند چرم DIYAKO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست بسیار نفیس کیف و کمربند چرم برند DIYAKO از 5 جزء یا تکه تشکیل شده است که شامل یک عدد کیف پول کتی، یک جاسوئیچی، تسمه کمربند و 2 عدد قلاب یا سکگ کمربند می شود. این ست از چرم فوق العاده باکیفیت تهیه شده است و جعبه چوبی آن نفیس و زیباست.
  • پک هدیه ولنتینو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتینو یک پک هدیه بی نظیر و مقرون بصرفه برای آقایان است. این پک هدیه 4 تکه از یک عدد عروسک، یک جعبه شکلات، یک دسته گل کاغذی و یک ست کیف و کمربند طرح چرم بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300 از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار است. این ست از یک عدد فندک گازی خوش دست و یک زیر سیگاری فلزی کوچک تشکیل شده که در داخل جعبه شیک خود جایگذاری شده است.
  • پک کادو تولد پسرانه پریام
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادو تولد پسرانه پریام از یک ست پاپیون و دکمه سردست برند LA’PESCARA ، یک لیوان سرامیکی با طرح زیبا و عاشقانه و یک جعبه هدیه محکم و شیک تشکیل شده است.
  • ساعت مچی فانتزی SILVIA مدل 5037
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی SILVIA مدل 5037 یک ساعت فانتزی و اسپرت است که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که نظرها را به خود جلب می نماید. ساعت SILVIA مدل 5037 از یک موتور بسیار باکیفیت بهره می برد و بند آن نیز روکش چرم می باشد. این ساعت تک رنگ، همراه با جعبه ویژه و مخصوص برای شما ارسال خواهد شد.
  • باکس گل رز قرمز 3 شاخه مدل دنیا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل 3 شاخه مدل دنیا از 3 شاخه گل رز زیبا و شاداب تشکیل شده است که به زیبایی هرچه تماتر تزیین شده اند. این سه شاخه گل با کاغذ های مشکی و قرمز پیچیده شده و در داخل جعبه هدیه بسیار زیبای خود قرار گرفته اند. این باکس گل طبیعی تنها برای مشتریان ما در تهران قابل ارسال بوده و با پرداخت آنلاین در مدت زمان 1 الی 3 ساعته تحویل خواهد شد.
  • باکس گل رز قرمز هلندی 2 شاخه مدل دنیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس گل رز 2 شاخه مدل دنیا از 2 شاخه گل رز هلندی قرمز رنگ تازه و باطراوت که در کاغذهای قرمز و مشکی پیچیده شده و در داخل جعبه هدیه شیک قرار گرفته، تشکیل شده است. این باکس گل طبیعی تنها برای شهروندان تهرانی ارسال می گردد و در صورت پرداخت آنلاین هزینه در مدت زمان 1 الی 3 ساعت تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.
  • باکس گل رز هلندی تک شاخه مدل دنیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این باکس گل بسیار زیبا از یک شاخه گل رز قرمز هلندی تشکیل شده است که به زیبایی توسط کاغذهای قرمز و مشکی پیچیده و در داخل جعبه مخصوص و شیک خود قرار گرفته است. جعبه آن بسیار محکم و زیبا طراحی و با روبان قرمز زیبایی تزیین شده است و می تواند بهترین هدیه ای باشد که می توانید به عزیزتان تقدیم کنید. این محصول فقط برای شهر تهران ارسال می شود.
  • ساعت مچی مردانه HUBLOT مدل 582888
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی مردانه هابلوت BIG BANG مدل 582888 دارای طراحی کلاسیک و ویژه ساعت های برند هابلوت است. قاب این ساعت از جنس استیل بوده و بند آن از جنس رابر معطر ساخته شده است. این ساعت مچی زیبا مجهز به موتور پرقدرت ژاپنی بوده که به مدت یکسال از تاریخ خرید گارانتی می شود. این ساعت مردانه در حد شستشوی دست ضد آب بوده و همراه با جعبه چوبی بسیار شیک برای مشتریان عزیز...
  • کمربند ریلی VERSACE مدل CG2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کمربند ریلی ورساچه مدل CG2 دارای سگک ساده و زیبای مشکی رنگ بوده که روی آن برند VERSACE و یک خط شمشیر مانند طلایی رنگ دیده می شود. تسمه این کمربند از چرم فوق العاده منعطف و مقاوم تهیه شده است و بر روی آن هیچگونه سوراخی وجود ندارد و کمربند بوسیله ریل هایی که در پشتش تبیعه شده محکم می شود. این محصول دارای جعبه زیبا و مخصوص به خود نیز هست.
  • دستبند چرمی مردانه GUCCI مدل m2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند چرمی GUCCI مدل m2 یک دستبند مشکی رنگ است که از تسمه چرمی بسیار زیبا، باکیفیت و منعطف تهیه شده است و بر روی آن یک پلاک فلزی زیبا و به رنگ مشکی سوار شده است. برند GUCCI بر روی پلاک آن درج شده و بند آن قابل تنظیم است و براحتی بوسیله قفل کشویی ضامن دار خود از روی دست باز و بسته می شود. در ضمن این محصول همراه با جعبه ویژه هدیه برای شما عزیزان ارسال می...
  • ست فندک و جاسیگاری HONEST مدل SN-102
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جاسیگاری و فندک هانست از یک فندک گازی خوش دست و باکیفیت بهمراه یک جاسیگاری شیک و زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از جنس استیل و چرم بوده و به بهترین شکل طراحی و تولید شده اند و در داخل بسته بندی و جعبه بسیار زیبای خود قرار گرفته اند تا ست هدیه زیبایی را تشکیل داده باشند. این ست در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است.
  • ست سه تکه HONEST مدل SN-85
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه HONEST مدل SN-85 از فندک، جاسوئیچی و جاکارتی تشکیل شده است. اجزاء این ست از چرم و استیل تهیه شده و بسیار زیبا طراحی شده و بسیار خوش ساخت می باشند. تمامی اجزاء به شکل زیبایی در داخل جعبه خود چیدمان شده اند. این ست تک رنگ و به رنگ مشکی می باشد.
  • ست فندک و جاسوئیچی HONEST مدل SN-119
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاسوئیچی هانست مدل SN-119 ؛ یک ست هدیه بسیار شیک و کاربردی بوده و از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است. این ست از یک فندک گازی برند هانست و یک جاسوئیچی زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از چرم و استیل تهیه شده و از کیفیت ساخت و تولید بالایی برخوردارند و در جعبه بسیار شیک خود بسیار زیبا جایگذاری شده اند.
  • ست هدیه مردانه سه تکه چرم MILANO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست چرم مردانه MILANO یک ست هدیه سه تکه است که از یک عدد کیف پول، یک عدد جاکلیدی و یک کمربند سکگی تشکیل شده که همه آنها در جعبه شیک و مخصوص آن به زیبایی گردآوری شده اند. این ست از چرم بسیار مرغوب تهیه شده و دوخت آن بسیار تمیز و بی نقص از کار درآمده است و در دو رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره قابلیت سفارش دارد.
  • ست دستبند و گردنبند و انگشتر ورساچه
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه دستبند، گردنبند و انگشتر ورساچه، یک ست مردانه بسیار شیک و زیباست و برای پسران نوجوان تا مردان جوان مناسب می باشد. این ست از چرم، استیل و برنج ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. نقش و نگار ویژه ورساچه بر روی نگین انگشتر و پلاک گردنبند و دستبند درج شده است و برند ورساچه روی همه آنها نقش بسته است. این ست زیبا همراه با جعبه مخملی بسیار...
نمایش 369 - 384 از 417 آیتم