کاتالوگ

هدیه برای آقایان 

برای تهیه یک کادوی تولد که بتواند پسر ها و مردان را هیجان زده و سورپرایز نماید، نیاز به یک ایده خوب، صرف کمی وقت و خرج میزان مناسبی پول دارید! برای داشتن یک ایده خوب و تهیه یک هدیه تولد جذاب مردانه باید به یک سری از فاکتورها و معیارها توجه کرد و بر اساس آن اقدام نمود. فاکتورهایی نظیر سن و سال، نسبت فامیلی، سبک زندگی، علاقه مندی های شخصی، سلیقه...

بیشتر
در صفحه
نمایش 401 - 415 از 415 آیتم
  • ساعت مردانه رومانسون (Romanson) مدل 350G
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    اگر به دنبال هدیه جذاب برای آقایان هستید ما این ساعت مردانه شیک و زیبا را پیشنهاد می کنیم. ساعت رومانسون(Romanson) مدل 350G دارای بند چرمی و قاب استیل است و از دو موتور پرقدرت ژاپنی بهره می برد و بصورت زیر ثانیه می باشد. این ساعت مردانه در دو رنگبندی قابل سفارش بوده و همراه با جعبه چوبی ویژه ارسال می شود.
  • ساعت مچی مردانه رومانسون مدل 588G بند قهوه ای
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مردانه رومانسون هدیه تولد بسیار شیک برای آقایان بحساب می آید. این ساعت دوموتوره زیبا بصورت زیر ثانیه بوده و دارای قاب طلایی رنگ و صفحه سفید و بند چرمی قهوه ای رنگ فوق العاده بادووام است و همراه با جعبه چوبی مخصوص به خود ارسال می شود.
  • ساعت مردانه رومانسون مدل 588G بند مشکی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه زیبا، دو موتوره بوده و به ساعت زیر ثانیه در بازار معروف است. این مدل رومانسون در عین سادگی بسیار زیبا طراحی شده و دارای قاب فلزی طلایی رنگ و بند چرمی مشکی رنگ است که با صفحه مشکی رنگ آن ترکیب زیبایی را بوجود می آورد.
  • فندک طرح اپل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این فندک به شکل لوگو شرکت اپل طراحی شده است و بسیار خوش دست، زیبا، شیک و باکیفیت می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آماده سفارش می باشد. این فندک زیبا همراه با جعبه بسیار شیک مخصوص به خود ارسال خواهد شد که می توانید آن را به عنوان هدیه تولد و یا کادوی مناسبتی برای آقایان تهیه نمایید.
  • ساعت مچی ADEXE مدل 010097D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت ADEXE مدل 010097D ، ساعت مچی با طراحی ساده و بسیار زیباست که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این ساعت زیبا دارای بند چرمی بسیار لطیف و انعطاف پذیر است و قاب آن از جنس استیل می باشد. این ساعت از موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت بهره می برد و باجعبه اصلی برای مشتری ارسال می گردد.
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010172D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ساعت مچی مردانه دارای طراحی بسیار ساده و کلاسیک است و در عین سادگی، جذاب، مردانه و چشمگیر طراحی شده است. این ساعت مچی دارای موتور پرقدرت ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار می باشد. قاب این ساعت از جنس استیل بوده و بند آن از چرم بسیار مرغوب تهیه شده است. این محصول همراه با جعبه مخصوص به خود ارسال خواهد شد که آن را بسیار مناسب برای کادو پسر ها و آقایان جوان...
  • ست کیف پول فندک و جاسوئیچی HONEST
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست سه تکه هدیه مردان از سه محصول شامل کیف پول، جاسوئیچی و فندک با برند HONEST تشکیل می شود که هر سه محصول بسیار زیبا طراحی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. این سه محصول در جعبه و بسته بندی مخصوص به خود بسیار شیک و زیبا جا گرفته اند تا برای هدیه مردان بسیار مناسب باشد.
  • ست فندک جاسوئیچی و جا کارتی HONEST
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک سه تکه HONEST شامل یک عدد فندک، یک عدد جاسوئیچی و یک عدد جا کارتی می شود که در بسته بندی مخصوص و شیک خود به شکل زیبایی جایگذاری شده است. این ست هدیه مردانه را می توانید به عنوان کادو تولد برای پسر ها و آقایان تهیه نمایید.
  • ساعت مردانه ADEXE مدل 010077D
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل 010077D ، ساعت مردانه با صفحه بزرگ و ظاهری ساده است. این ساعت دارای بند چرمی بسیار منعطف، قاب استیل و موتور ژاپنی فوق العاده باکیفیت می باشد. این محصول در دو رنگ طوسی و مشکی قابل سفارش است و با جعبه اصلی برای مشتری ارسال خواهد شد که می تواند تبدیل به یک کادوی تولد بسیار شیک شود.
  • ساعت مچی ADEXE مدل ARMY
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی ADEXE مدل ARMY ساعت پسرانه اسپرت است که صفحه آن به شکل زیبایی طراحی شده و حال و هوای نظامی را منتقل می کند. این ساعت دارای بند چرمی مقاوم، موتور ساخت ژاپن و مجهز به روز شمار می باشد. می توانید این ساعت مچی زیبا را به عنوان کادو تولد برای پسر ها تهیه فرمایید.
  • ست هدیه مردانه NB
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه NB شامل یک عدد کیف پول کتی، یک عدد کیف پول جیبی و یک عدد کمربند با سگک بسیار زیبای استیل است که در بسته بندی و جعبه ویژه خود به زیبایی هر چه تمام تر چیدمان شده است. این ست زیبا بسیار مناسب برای هدیه پسر های جوان و یا آقایان میانسال می تواند بحساب آید.
  • کیف مدارک طرح چرم مردانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف دستی مردانه از جنس فوم طرح چرم می باشد که از کیفیت دوخت و ساخت بالایی برخوردار است. این کیف دستی در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است و همراه با ساک دستی هدیه ارسال خواهد شد که آن را برای هدیه آقایان بسیار مناسب می کند.
  • ساعت مچی مردانه بند چرمی کاسیو EF-506 GOLD
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کاسیو BEM-506 Gold یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو بند چرمی می باشد. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مردانه دارای بند چرمی فوق العاده باکیفیت و زیبایی نیز هست و در سه رنگبندی بند مشکی با صفحه مشکی و سفید و بند قهوه ای با صفحه سفید می باشد و همراه با جعبه اصلی کاسیو ارسال خواهد شد. در ضمن بسیار...
  • ساعت کاسیو مدل EF-558 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 GOLD دارای سه موتور ژاپنی باکیفیت بوده و کرنومتر دار است و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی از نظر کیفیت High Copy بوده و بند و قاب آن استیل می باشد. کادویی و هدیه مناسب برای آقایان و پسران.
  • ساعت مچی کاسیو مدل EF-554 طلایی
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 GOLD یک کپی بسیار با کیفیت (High Copy) و نزدیک به نمونه اصلی می باشد. دارای سه موتور ژاپنی و مجهز به روزشمار است و تمامی عقربه ها و اجزاء داخل صفحه فعال می باشد. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال خواهد شد. این ساعت مچی را می توان برای هدیه پسر ها و آقایان تهیه کرد.
نمایش 401 - 415 از 415 آیتم