پیشنهاد هدیه برای افراد و مناسبت ها 

  • کادو برای مادر و همسر (زن)
    کادو برای مادر و همسر...

    خرید هدیه برای نزدیکان درجه یک و عزیزانمان همیشه بایستی با وسواس و دقت بیشتری انجام شود. مخصوصا اگر هدیه برای مادر و یا کادو تولد برای همسرمان باشد. در طول سال مناسبت ها و مراسم های مختلفی وجود دارد که بایستی از قبل برای آنها به فکر تدارک هدیه مناسب باشیم تا به مادر و یا همسر خود تقدیم کنیم. ما در این صفحه پیشنهادهای جذابی را برای هدیه به همسر (خانم) و مادر به شما ارائه می کنیم که امیدواریم بتوانید با استفاده از آنها خریدی آسان، دلچسب و لذت بخشی را تجربه کنید.

    کادو تولد برای مادر

    مادر فرشته ای بی تکرار در زندگی انسان است که بایستی تا زمانی که او را در کنار خود داریم آنچنان که باید قدردان اش باشیم. روز تولد مادر می تواند بهانه ای باشد تا در کنارش باشیم و با برپا کردن جشنی مختصر از زحمات اش سپاسگذاری کنیم. تدارک هدیه تولد برای مادر کار چندان دشواری به نظر نمی رسد. مادران انقدر مهربانند و انقدر بی توقع هستند که با یک شاخه گل از طرف فرزند، بی نهایت خوشحال خواهند شد. برای خرید بهترین کادو تولد برای مادر بایستی در طول سال پای حرفهایش نشسته و از میان آنها متوجه شوید که چه چیزی مناسب اوست و از هدیه گرفتن چه چیزی بیشتر خوشحال خواهد شد.

    کادو تولد برای همسر (خانم)

    همسر یک همراه در مسیر زندگی شماست و بایستی سعی کنید تا همیشه با همراه و همسفر خود خوب رفتار کرده و قدردان زحمات و محبت هایش باشید. سالروز تولد همسر و زن زندگی شما یکی از بهترین روزهایی است که می توانید توجه، عشق و محبت خود را به صورت ویژه به او نشان دهید. در هنگام تهیه هدیه تولد برای همسر بایستی به نیازها و سلیقه او توجه داشته باشید و با توجه به آنها هدیه ای تهیه کنید که براحتی قابل پیش بینی نبوده و هیجان زده اش نماید.

    کادو روز مادر و هدیه روز زن

    روز مادر و روز زن در تقویم کشور ما مصادف با سالروز تولد فاطمه (س) دختر پیامبر اسلام و الگوی تمام زنان آزاده جهان است. اعضاء خانواده با تهیه هدیه برای مادر و تقدیم کردن کادو روز زن، این روز بزرگ را جشن می گیرند و قدردانی و محبت خود را به این ترتیب به زنان و مادران نشان می دهند.

    معمولا دست افراد در خرید کادو روز مادر و روز زن باز است و گزینه های متعددی را برای تدارک هدیه این روز می توان در نظر گرفت. از آن جمله می توان به لباس، شال و روسری، زیورآلات و اکسسوری ها، ادکلن، لوازم دکوری و منزل و ... اشاره کرد.

    کادو سالگرد ازدواج برای همسر (زن)

    سالگرد ازدواج یادآور روز یکی شدن و پیوند یک زوج عاشق است که بایستی تا همیشه جشن گرفته شود تا عشق میان زوجین با یادآوری آن روز مجدد احیاء شود با شور و حرارت بیشتری ادامه یابد. کادو سالگرد ازودج بایستی یک کادو عاشقانه باشد و با هدیه های مناسبتی دیگر متفاوت باشد. در هدیه سالگرد ازدواج بایستی از نمادهای عاشقانه استفاده شود و کادو شما بایستی نشانگر عشق و شور و محبت شما باشد.

  • کادو برای پدر و همسر (شوهر)
    کادو برای پدر و همسر...

    "هدیه گرفتن برای آقایان همیشه سخت است" تبدیل به یک جمله کلیشه ای شده است. اما همه ما در هنگام خرید هدیه برای پدر یا کادوی سالگرد ازدواج برای همسر (مرد) این جمله را در فکر خود مرور می کنیم و به درستی آن ایمان می آوریم. در طول سال مناسبت های مردانه بسیاری وجود دارد که در آنها بایستی برای پدر، شوهر، پدر بزرگ، پدر شوهر، پدر زن و .. به فکر خرید هدیه باشیم و بهتر است تا قبل از رسیدن موعد مراسم و مناسبت ها در مورد آن فکر کرده و ایده مناسبی را در آستین و محیا داشته باشیم.

    کادو تولد برای پدر

    پدر برای فرزند یک پشتوانه، یک الگو و نماد ایثار و از خودگذشتگی است. روز تولد پدر بهترین بهانه برای قدردانی از زحمات اش است و شما می توانید با تدارک یک هدیه تولد مناسب برای پدر به او یادآوری کنید که چقدر دوست اش دارید و قدر محبت و زحمات اش را می دانید.

    برای خرید کادو تولد پدر نیازی نیست سنگین هزینه کنید و پدرها هم معمولا دوست ندارند تا فرزندان از این بابت به زحمت بیافتند. سعی کنید نیازهای پدر را شناسایی کرده و فکر کنید چطور می توانید با بوجه ای که در نظر گرفته اید به بهترین شکل به آن نیاز ها پاسخ دهید.

    هدیه تولد برای همسر (شوهر)

    سالروز تولد همسر، یک روز مهم در تقویم یک زوج عاشق است. زوج ها بایستی از هر فرصتی برای خوشحال کردن یکدیگر استفاده کنند و این باعث می شود که شعله عشق و علاقه آنها همیشه روشن مانده و در طول زمان شعله ور تر شود.

    از آنجا که زوجین معمولا شناخت کاملی از اوضاع و احوال یکدیگر دارند، برای تهیه یک کادو تولد مناسب برای همسر (مرد) خود کار چندان مشکلی پیش رو نخواهند داشت و خانم ها می توانند با یک هدیه که از پیش برای آن فکر و به دقت انتخاب شده است شوهر خود را در روز تولد اش سورپرایز و هیجان زده کنند.

    کادو روز پدر و روز مرد

    روز پدر و روز مرد در تقویم ایرانی مصادف با سالروز تولد امام علی (ع) است. مردی به تمام معنا که الگوی تمام مردان در تمام دوران است. کادوی سنتی که در این روز برای پدر و همسر تهیه می شود جوراب و لباس زیر است! اما مردهای مدرن امروزی را دیگر نمی توان با هدیه های دم دستی و کادو های مصرفی براحتی قانع کرد.

    برای کادو روز مرد می توانید با توجه به سن و سال، شغل، ورزش و سرگرمی مورد علاقه، تیپ و شخصیت پدر و یا همسرتان هدیه ای را تدارک ببینید که در شان و منزلت شان باشد.

    هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر

    سالگرد ازدواج و نامزدی هم از آن روزهای مهم در زندگی زناشویی است که بایستی حتما جشن گرفته شود. برای هدیه سالگرد ازدوج بایستی به فکر کادو عاشقانه و خاص برای شوهر و همسرتان باشید؛ چرا که در این روز شما به معشوق خود رسیده اید و زندگی عاشقانه خود را آغاز نموده اید.

    در کادو سالگرد ازدوج می توانید از گل رز قرمز، شمع، اشکال قلبی شکل و یا کلمات و جملات عاشقانه در کنار هدیه اصلی خود استفاده کنید تا هدیه شما عاشقانه و خاطره ساز شود.

  • کادو ولنتاین
    کادو ولنتاین

    روز ولنتاین در تقویم میلادی 14 فوریه و در تقویم شمسی ما مصادف با 25 بهمن ماه می باشد. روز ولنتاین را روز عشق یا روز عشاق نیز می نامند. در این روز رسم بر این است که کادو ولنتاین بین دو عاشق دلباخته رد و بدل شود. این روز را عاشقان کنار هم سپری می کنند تا از وجود یکدیگر لذت ببرند. هدیه روز ولنتاین بایستی نشان دهنده عشق، علاقه و محبت بین زوج ها باشد.

    تاریخچه روز ولنتاین

    در خصوص نام گذاری روز ولنتاین داستان ها و افسانه های بسیاری در طول تاریخ مطرح بوده است ولی از میان آنها مشهورترین و معتبرترین آنها بر می گردد به سده سوم میلادی و فرمانروایی کلادیوس دوم که این پادشاه ستمگر سربازان خود را از ازدواج منع می کرد چراکه باور داشت سربازان مجرد در میدان جنگ جنگاورتر و دلیرتر ظاهر می شوند!

    اما در این میان کشیشی به نام والنتین به مخالفت با این فرمان پادشاه برخواست و بصورت پنهانی سربازان را به عقد دختران محبوبشان در می آورد. اما سرانجام کلادیوس دوم از این نافرمانی کشیش والنتین اطلاع یافته و در 14 فوریه دستور به قتل او می دهد. قرن ها بعد روز شهادت والنتین، روز عشق نامیده می شود و این روز را عشاق دلباخته در سراسر جهان جشن می گیرند.

    کادو ولنتاین چی بخرم؟

    کادو روز ولنتاین ویژگی های خاص خودش را دارد. معمولا گل، شکلات، کارت پستال و عروسک خرس جزء اصلی و جدا نشدنی هدیه روز ولنتاین به شمار می روند و در کنار این موارد می توان عطر، لباس، زیورآلات، اکسسوری، لوازم برقی و الکترونیک، ماگ و لوازم و وسایل دیگر مورد نیاز طرف مقابل را نیز تهیه و به آن اضافه کرد تا کادو ولنتاین ما کامل شود.

    تم رنگی روز ولنتاین قرمز است پس سعی کنید کادو یا کادوپیچی و تزیین شما هم تم قرمز داشته باشد. عروسک برای کادو ولنتاین بصورت سنتی یک خرس قرمز رنگ است ولی در سالهای اخیر برای تکراری نشدن هدیه ها، عروسک نماد همان سال تهیه می شود. برای گل هم معمولا گل رز قرمز انتخاب اول عاشقان در روز ولنتاین محسوب می شود.

    نکاتی برای خرید هدیه ولنتاین

    همانطور که گفتیم هدیه ولنتاین ویژگی های مخصوص به خود را دارد و با کادوهای دیگری که در طول سال تهیه می کنیم تفاوت دارد. نکاتی که برای خرید کادو ولنتاین مردانه و زنانه بایستی رعایت شود را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

    • ✦ حتما در روز ولنتاین وقت خود را خالی کنید تا حداقل ساعاتی را در این روز همراه معشوق خود سپری کنید. اگر کل روز را مرخصی بگیرید که عالی می شود و می توانید در کنار عشق خود خاطرات زیبایی بسازید.
    • ✦ سعی کنید هدیه ای که تهیه می کنید تم عاشقانه ای داشته باشد مثلا گردنبند قلبی شکل باشد یا تیشرتی با تایپوگرافی I LOVE YOU
    • ✦ تم رنگی هدیه تان قرمز رنگ باشد. می توانید محصولی قرمز رنگ تهیه کنید یا کادوپیچی و تزئین آن را با تم قرمز انجام دهید.
    • ✦ به هیچ عنوان شکلات را فراموش نکنید! شیرینی روز عشق را با شکلات های خوشمزه چند برابر کنید. برای تهیه شکلات حتما ذائقه و سلیقه طرف مقابل خود را در نظر بگیرید.
    • ✦ سعی کنید یک شاخه یا یک دسته گل طبیعی زیبا هم کنار هدیه اصلی خود داشته باشید. همانطور که گفتیم گل رز قرمز برای روز ولنتاین بسیار مرسوم است. البته از گل های مصنوعی هم می توانید برای تزیین کادو خود استفاده کنید.
    • ✦ یک کارت پستال زیبا ویژه روز ولنتاین هم حتما تهیه کنید و در داخل آن حس قلبی خود را به معشوق خود بنویسید و به او تقدیم کنید.
    • ✦ بهتر است یک قرار عاشقانه با همسر، دوست دختر-پسر یا پارتنر خود در خارج از منزل در یک پارک، رستوران، کافه، شهربازی و یا مرکز تفریحی ترتیب دهید و روز ولنتاین خود را در آنجا به خوشی سپری کنید.
    • ✦ یک عروسک خرسی یا عروسک نماد سال در کادو ولنتاین دخترانه قرار دهید. در کادو ولنتاین پسرانه نیز می توانید ماشین اسباب بازی یا فیگور شخصیت های ابرقهرمانی را قرار دهید.
    • ✦ هدیه شما بایستی با هدیه های معمول در طول سال متفاوت باشد. پس به فکر هدیه های فانتزی، خلاقانه و عاشقانه باشید.
    • ✦ اگر در وضعیت مالی خوبی نیستید هم هیچگاه کادو ولنتاین را بیخیال نشوید. شما با یک شاخه گل و یک بسته شکلات هم می توانید دلبر خود را خوشحال کنید و روز عشق را در کنارش به گرمی سپری کنید.

    جمع بندی:

    روز ولنتاین در 25 بهمن ماه در کشور ما مانند همه دنیا جشن گرفته می شود و در این روز عاشقان یک روز عاشقانه را با هم سپری می کنند و بینشان هدیه رد و بدل می شود. از هدیه های ولنتاین مرسوم می توان به گل رز، شکلات، عروسک و کارت پستال اشاره کرد که در کنار این موارد می توان وسایل و لوازم دیگری را که مورد نیاز و علاقه طرف مقابل ما هست را هم اضافه کرد. روز ولنتاین فرصتی برای تجدید پیمان و تازه کردن عشق میان زوج هاست و چه خوب می شود که این روز را هر ساله باشکوه تر از گذشته جشن بگیریم.

  • کادو شب یلدا
    کادو شب یلدا
در صفحه
نمایش 385 - 400 از 429 آیتم
  • کادویی خاص گردنبند طرح سواروسکی ساناز
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی ساناز از یک گردنبند طرح سواروسکی زیبا تشکیل شده که در داخل یک جعبه هدیه سورپرایز مخفی شده است. جعبه ای که سرتاسر آن با گلهای رز فومی زیبا پوشیده شده است و گردنبند را بایستی از میان این گلها بیرون کشید. شما می تواند حرف لاتین دلخواه خود را در میان گلها داشته باشید و که با گلهای سفید در میان گلهای قرمز اجرا می شود. حرف دلخواه خود را در آخرین مرحله...
  • کیف رودوشی یوتاب مدل درخشنده (در 12 طرح و رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    طراحی کیف رودوشی یوتاب مدل درخشنده از المان‌های سنتی ایرانی الهام گرفته شده است که با ترکیب رنگ‌ها سرد و گرم، جلوه خاصی به پوشش شما می دهند. رویه خارجی کیف از پارچه میکروپلاس لطیف و زیبا و رویه داخلی (آستر) آن از چرم مصنوعی فینو تولید شده است تا خیال شما از بابت کیفیت آن راحت باشد. این محصول در 12 طرح و رنگ قابل سفارش است و 7 ماه گارانتی شرکتی...
  • ست ساعت و دستبند مدل شهناز (در 4 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند مدل شهناز از یک ساعت فانتزی باکیفیت از برند J. blue و یک جفت دستبند سنگی شیک تشکیل شده است. ساعت با قاب فلزی رزگلد و بند فومی نرم و منعطف و طراحی ساده و جذابش به راحتی دلها را تسخیر می کند. دستبند از مهره های سنگی رنگارنگ به همراه مهره های کریستالی و نگین دار ساخته شده است و روی یکی از آنها پلاکی از جنس استیل با طرح love دیده می شود. این...
  • کادویی خاص گردنبند نقره الین
    (1)
    830,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    برای کادویی الین دو مدل گردنبند نقره در نظر گرفته شده است که با انتخاب شما یکی از آنها در میان جعبه سورپرایز با گلهای رز قرار می گیرد. گردنبند از جنس نقره 925 عیار است که آبکاری رادیوم روی آن انجام شده تا زیباتر و مقاوم تر شود. هر دو گردنبند به شکل یک حلقه است که دو بال پرنده در اطرف خود دارد. گلهای رز بکار رفته در این ست طبیعی نیستند ولی به سختی می توان...
  • ست ساعت و دستبند مردانه فرداد
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت و دستبند فرداد یک محصول فوق العاده و بهترین کادو برای مردان و پسران جوان و نوجوان است. ساعت فانتزی برند j.blue با قاب رزگلد و بند فومی مشکی رنگ با دستبند ساخته شده از سنگ اونیکس بخوبی ست شده است. دستبند دارای یک مهره کروی و دو مهره تاجی شکل نگین دار است که زیبایی کار را افزایش داده است. ساعت دارای صفحه سفید رنگ ساده اما دلنشین و همه پسند است. این...
  • ست هدیه ساعت و دستبند چرم رادمهر
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی مردانه رادمهر از یک ساعت و دستبند زیبا که بخوبی با هم ست شده اند تشکیل شده است. ساعت از برند j.blue و در رده ساعت های فانتزی مردانه قرار دارد که ساده و زیبا طراحی شده است. دستبند در اصطلاح 3 لاین است و از دو تسمه چرمی بعلاوه یک ردیف ساخته شده از سنگ اونیکس و مهره های فلزی تولید شده است. این ست جذاب در داخل یک جعبه شیک برای شما ارسال خواهد شد.
  • جعبه هدیه خاص و سورپرایزی مدل چیکا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    جعبه کادو چیکا یک جعبه هدیه سورپرایز و خاص است که می توانید در آن انواع گردنبند، گوشواره و نیم ست را قرار دهید. گردنبند یا نیم ست شما درون یک جعبه کوچک مخصوص قرار می گیرد که آن جعبه در وسط یک جعبه کادو بزرگتر قرار گرفته و دورتادور آن با گلهای رز شبه طبیعی پر شده است. گلها در دو رنگ نیلی و آبی دریایی هستند و آنها را نمی توان براحتی از گلهای طبیعی تشخیص داد...
  • ست هدیه زنانه و دخترانه آتوسا (در رنگبندی متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه آتوسا از یک شال نخی و یک کیف پول فانتزی تشکیل شده است که در داخل یک جعبه هدیه قرار گرفته و با گل های رز شبه طبیعی تزیین شده است. شال نخی سبک و خنک بوده و در 8 رنگ بندی زیبا قابل انتخاب است. کیف پول از جنس چرم مصنوعی تولید شده و طراحی فانتزی و مدرنی دارد. کیف پول نیز در 9 رنگ بسیار عالی قابل انتخاب خواهد بود. 8 گل رز شبه طبیعی در دو رنگ، زیبایی این...
  • کیف پول زنانه مدل سالینا (موجودی فقط رنگ زرد)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پول زنانه مدل سالینا یک کیف پول با طراحی مدرن و شیک است که می تواند هر نوع سلیقه ای را راضی کند. این کیف پول از چرم مصنوعی درجه یک و در 8 رنگ مختلف و زیبا تولید شده است. درون این کیف پول برای اسکناس، پول خرد، کارت های مختلف و همچنین گوشی تلفن همراه هوشمند شما جای کافی وجود دارد. این محصول در داخل یک جعبه کادو کتابی شکل با طرح روی جلد جذاب قرار می گیرد...
  • ست کادویی گردنبند نقره فریال
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فریال از یک گردنبند نقره و 4 مدل شکلات خوشمزه تشکیل شده است و در یک جعبه کادو زیبا قرار گرفته و با پوشال و 2 عدد گل رز مصنوعی شبه طبیعی تزیین شده است. گردنبند نقره ست فریال به شکل کلمه LOVE طراحی شده و بسیار زیبا و چشم نواز است. 4 شکلات خوشمزه و نام آشنا برای این پک در نظر گرفته شده است که همه ما با برند آنها  Kinder ، SNICKERS ، Mars و KitKat آشنا هستیم.
  • گردنبند نقره مدل آدنیس
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    گردنبند نقره مدل آدنیس طراحی چشمگیر و جذابی دارد و می تواند در دل یک دختر و زن جوان براحتی نفوذ کند و آن را به تسخیر خود درآورد! پلاک این گردنبند به شکل دو قلب که در میان هم قرار گرفته اند طراحی شده و نگین کاری های ظریف و زیبایی روی آن دیده می شود. گردنبند آدنیس در داخل یک جعبه کتابی باز شو با روکش بیرونی و رویه داخلی مخمل قرار می گیرد تا زیبایی آن...
  • کادویی خاص گردنبند نقره آرنیکا (در 2 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی خاص آرنیکا یک کادو فوق العاده با تزئینات بسیار زیباست که با آن می توانید براحتی دلبری کنید. گردنبند نقره کادویی آرنیکا قلبی شکل است و دو بال برفراشته در کناره ها دارد. یک کریستال خوش تراش در قلب این گردنبند قرار دارد که در دو رنگ آبی و هفت رنگ قابل انتخاب است. این گردنبند در داخل جعبه هدیه گلبهی رنگ زیبا قرار می گیرد و با 12 عدد گل رز سفید و صورتی...
  • ست کادویی زنانه و دخترانه فرانک (در 8 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی فرانک از کیف پول، ادکلن جیبی و اسپری بدن که در یک جعبه کادویی خوش رنگ چیدمان شده بوجود آمده است. کیف پول از جنس چرم مصنوعی تولید شده و طراحی فانتزی و زیبایی دارد و در 8 رنگ جذاب قابل سفارش است. اسپری و ادکلن جیبی هر دو از برند Johnwin مدل Lambre انتخاب شده اند که رایحه خنک و نشاط آور دارد و مناسب تمامی فصول است. ادکلن جیبی 25 و اسپری 200 میلی...
  • ادکلن جانوین مدل RED (دانهیل قرمز)
    529,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن Johnwin مدل RED با باز تولید رایحه ادکلن دانهیل قرمز یک ادکلن مردانه فوق العاده است که رایحه گیرا و جذابی دارد و برای مردان خوش پوش و جذاب بسیار مناسب است. این ادکلن 100 میلی لیتری دارای رایحه گرم و شیرین است و برای فصول سرد و پاییزی سال فوق العاده است. شیشه این ادکلن مردانه نیز به زیبایی طراحی شده و گرمی، شیرینی، تندی و تیزی رایحه آن را در ذهن...
  • ست کادویی ورونیکا (در 8 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی ورونیکا از سه جزء شامل کیف پول، اسپری خوش رایحه بدن و جعبه کادو تشکیل شده است که محصولات اصلی آن یک نیاز روزمره برای هر خانمی محسوب می شود. کیف پول ست ورونیکا شمایلی شیک و امروزی دارد و جنس آن از چرم مصنوعی بادوام و زیباست و در 8 رنگ قابل انتخاب است. اسپری بدن 200 میلی لیتری زنانه این ست از برند جانوین مدل eau de narcissus انتخاب شده است که...
  • ادکلن زنانه Jackwins مدل mademoiselle noir
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن Jackwins مدل mademoiselle noir یک ادکلن زنانه با رایحه گرم و شیرین است که می تواند آرامش بخش و احساس برانگیز باشد. رایحه گرم و معتدل آن در برابر بوهای تند و تیز قرار می گیرد و اعتماد بنفس زنان را بالا برده و حس زنانگی را تقویت می کند. این ادکلن 100 میلی لیتری رایحه گلی، میوه ای و مرکباتی دارد که ترکیبی جادویی از این رایحه ها در نهایت محصول فوق...
نمایش 385 - 400 از 429 آیتم