پیشنهاد هدیه برای افراد و مناسبت ها 

  • کادو برای مادر و همسر (زن)
    کادو برای مادر و همسر...

    خرید هدیه برای نزدیکان درجه یک و عزیزانمان همیشه بایستی با وسواس و دقت بیشتری انجام شود. مخصوصا اگر هدیه برای مادر و یا کادو تولد برای همسرمان باشد. در طول سال مناسبت ها و مراسم های مختلفی وجود دارد که بایستی از قبل برای آنها به فکر تدارک هدیه مناسب باشیم تا به مادر و یا همسر خود تقدیم کنیم. ما در این صفحه پیشنهادهای جذابی را برای هدیه به همسر (خانم) و مادر به شما ارائه می کنیم که امیدواریم بتوانید با استفاده از آنها خریدی آسان، دلچسب و لذت بخشی را تجربه کنید.

    کادو تولد برای مادر

    مادر فرشته ای بی تکرار در زندگی انسان است که بایستی تا زمانی که او را در کنار خود داریم آنچنان که باید قدردان اش باشیم. روز تولد مادر می تواند بهانه ای باشد تا در کنارش باشیم و با برپا کردن جشنی مختصر از زحمات اش سپاسگذاری کنیم. تدارک هدیه تولد برای مادر کار چندان دشواری به نظر نمی رسد. مادران انقدر مهربانند و انقدر بی توقع هستند که با یک شاخه گل از طرف فرزند، بی نهایت خوشحال خواهند شد. برای خرید بهترین کادو تولد برای مادر بایستی در طول سال پای حرفهایش نشسته و از میان آنها متوجه شوید که چه چیزی مناسب اوست و از هدیه گرفتن چه چیزی بیشتر خوشحال خواهد شد.

    کادو تولد برای همسر (خانم)

    همسر یک همراه در مسیر زندگی شماست و بایستی سعی کنید تا همیشه با همراه و همسفر خود خوب رفتار کرده و قدردان زحمات و محبت هایش باشید. سالروز تولد همسر و زن زندگی شما یکی از بهترین روزهایی است که می توانید توجه، عشق و محبت خود را به صورت ویژه به او نشان دهید. در هنگام تهیه هدیه تولد برای همسر بایستی به نیازها و سلیقه او توجه داشته باشید و با توجه به آنها هدیه ای تهیه کنید که براحتی قابل پیش بینی نبوده و هیجان زده اش نماید.

    کادو روز مادر و هدیه روز زن

    روز مادر و روز زن در تقویم کشور ما مصادف با سالروز تولد فاطمه (س) دختر پیامبر اسلام و الگوی تمام زنان آزاده جهان است. اعضاء خانواده با تهیه هدیه برای مادر و تقدیم کردن کادو روز زن، این روز بزرگ را جشن می گیرند و قدردانی و محبت خود را به این ترتیب به زنان و مادران نشان می دهند.

    معمولا دست افراد در خرید کادو روز مادر و روز زن باز است و گزینه های متعددی را برای تدارک هدیه این روز می توان در نظر گرفت. از آن جمله می توان به لباس، شال و روسری، زیورآلات و اکسسوری ها، ادکلن، لوازم دکوری و منزل و ... اشاره کرد.

    کادو سالگرد ازدواج برای همسر (زن)

    سالگرد ازدواج یادآور روز یکی شدن و پیوند یک زوج عاشق است که بایستی تا همیشه جشن گرفته شود تا عشق میان زوجین با یادآوری آن روز مجدد احیاء شود با شور و حرارت بیشتری ادامه یابد. کادو سالگرد ازودج بایستی یک کادو عاشقانه باشد و با هدیه های مناسبتی دیگر متفاوت باشد. در هدیه سالگرد ازدواج بایستی از نمادهای عاشقانه استفاده شود و کادو شما بایستی نشانگر عشق و شور و محبت شما باشد.

  • کادو برای پدر و همسر (شوهر)
    کادو برای پدر و همسر...

    "هدیه گرفتن برای آقایان همیشه سخت است" تبدیل به یک جمله کلیشه ای شده است. اما همه ما در هنگام خرید هدیه برای پدر یا کادوی سالگرد ازدواج برای همسر (مرد) این جمله را در فکر خود مرور می کنیم و به درستی آن ایمان می آوریم. در طول سال مناسبت های مردانه بسیاری وجود دارد که در آنها بایستی برای پدر، شوهر، پدر بزرگ، پدر شوهر، پدر زن و .. به فکر خرید هدیه باشیم و بهتر است تا قبل از رسیدن موعد مراسم و مناسبت ها در مورد آن فکر کرده و ایده مناسبی را در آستین و محیا داشته باشیم.

    کادو تولد برای پدر

    پدر برای فرزند یک پشتوانه، یک الگو و نماد ایثار و از خودگذشتگی است. روز تولد پدر بهترین بهانه برای قدردانی از زحمات اش است و شما می توانید با تدارک یک هدیه تولد مناسب برای پدر به او یادآوری کنید که چقدر دوست اش دارید و قدر محبت و زحمات اش را می دانید.

    برای خرید کادو تولد پدر نیازی نیست سنگین هزینه کنید و پدرها هم معمولا دوست ندارند تا فرزندان از این بابت به زحمت بیافتند. سعی کنید نیازهای پدر را شناسایی کرده و فکر کنید چطور می توانید با بوجه ای که در نظر گرفته اید به بهترین شکل به آن نیاز ها پاسخ دهید.

    هدیه تولد برای همسر (شوهر)

    سالروز تولد همسر، یک روز مهم در تقویم یک زوج عاشق است. زوج ها بایستی از هر فرصتی برای خوشحال کردن یکدیگر استفاده کنند و این باعث می شود که شعله عشق و علاقه آنها همیشه روشن مانده و در طول زمان شعله ور تر شود.

    از آنجا که زوجین معمولا شناخت کاملی از اوضاع و احوال یکدیگر دارند، برای تهیه یک کادو تولد مناسب برای همسر (مرد) خود کار چندان مشکلی پیش رو نخواهند داشت و خانم ها می توانند با یک هدیه که از پیش برای آن فکر و به دقت انتخاب شده است شوهر خود را در روز تولد اش سورپرایز و هیجان زده کنند.

    کادو روز پدر و روز مرد

    روز پدر و روز مرد در تقویم ایرانی مصادف با سالروز تولد امام علی (ع) است. مردی به تمام معنا که الگوی تمام مردان در تمام دوران است. کادوی سنتی که در این روز برای پدر و همسر تهیه می شود جوراب و لباس زیر است! اما مردهای مدرن امروزی را دیگر نمی توان با هدیه های دم دستی و کادو های مصرفی براحتی قانع کرد.

    برای کادو روز مرد می توانید با توجه به سن و سال، شغل، ورزش و سرگرمی مورد علاقه، تیپ و شخصیت پدر و یا همسرتان هدیه ای را تدارک ببینید که در شان و منزلت شان باشد.

    هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر

    سالگرد ازدواج و نامزدی هم از آن روزهای مهم در زندگی زناشویی است که بایستی حتما جشن گرفته شود. برای هدیه سالگرد ازدوج بایستی به فکر کادو عاشقانه و خاص برای شوهر و همسرتان باشید؛ چرا که در این روز شما به معشوق خود رسیده اید و زندگی عاشقانه خود را آغاز نموده اید.

    در کادو سالگرد ازدوج می توانید از گل رز قرمز، شمع، اشکال قلبی شکل و یا کلمات و جملات عاشقانه در کنار هدیه اصلی خود استفاده کنید تا هدیه شما عاشقانه و خاطره ساز شود.

  • کادو ولنتاین
    کادو ولنتاین

    روز ولنتاین در تقویم میلادی 14 فوریه و در تقویم شمسی ما مصادف با 25 بهمن ماه می باشد. روز ولنتاین را روز عشق یا روز عشاق نیز می نامند. در این روز رسم بر این است که کادو ولنتاین بین دو عاشق دلباخته رد و بدل شود. این روز را عاشقان کنار هم سپری می کنند تا از وجود یکدیگر لذت ببرند. هدیه روز ولنتاین بایستی نشان دهنده عشق، علاقه و محبت بین زوج ها باشد.

    تاریخچه روز ولنتاین

    در خصوص نام گذاری روز ولنتاین داستان ها و افسانه های بسیاری در طول تاریخ مطرح بوده است ولی از میان آنها مشهورترین و معتبرترین آنها بر می گردد به سده سوم میلادی و فرمانروایی کلادیوس دوم که این پادشاه ستمگر سربازان خود را از ازدواج منع می کرد چراکه باور داشت سربازان مجرد در میدان جنگ جنگاورتر و دلیرتر ظاهر می شوند!

    اما در این میان کشیشی به نام والنتین به مخالفت با این فرمان پادشاه برخواست و بصورت پنهانی سربازان را به عقد دختران محبوبشان در می آورد. اما سرانجام کلادیوس دوم از این نافرمانی کشیش والنتین اطلاع یافته و در 14 فوریه دستور به قتل او می دهد. قرن ها بعد روز شهادت والنتین، روز عشق نامیده می شود و این روز را عشاق دلباخته در سراسر جهان جشن می گیرند.

    کادو ولنتاین چی بخرم؟

    کادو روز ولنتاین ویژگی های خاص خودش را دارد. معمولا گل، شکلات، کارت پستال و عروسک خرس جزء اصلی و جدا نشدنی هدیه روز ولنتاین به شمار می روند و در کنار این موارد می توان عطر، لباس، زیورآلات، اکسسوری، لوازم برقی و الکترونیک، ماگ و لوازم و وسایل دیگر مورد نیاز طرف مقابل را نیز تهیه و به آن اضافه کرد تا کادو ولنتاین ما کامل شود.

    تم رنگی روز ولنتاین قرمز است پس سعی کنید کادو یا کادوپیچی و تزیین شما هم تم قرمز داشته باشد. عروسک برای کادو ولنتاین بصورت سنتی یک خرس قرمز رنگ است ولی در سالهای اخیر برای تکراری نشدن هدیه ها، عروسک نماد همان سال تهیه می شود. برای گل هم معمولا گل رز قرمز انتخاب اول عاشقان در روز ولنتاین محسوب می شود.

    نکاتی برای خرید هدیه ولنتاین

    همانطور که گفتیم هدیه ولنتاین ویژگی های مخصوص به خود را دارد و با کادوهای دیگری که در طول سال تهیه می کنیم تفاوت دارد. نکاتی که برای خرید کادو ولنتاین مردانه و زنانه بایستی رعایت شود را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

    • ✦ حتما در روز ولنتاین وقت خود را خالی کنید تا حداقل ساعاتی را در این روز همراه معشوق خود سپری کنید. اگر کل روز را مرخصی بگیرید که عالی می شود و می توانید در کنار عشق خود خاطرات زیبایی بسازید.
    • ✦ سعی کنید هدیه ای که تهیه می کنید تم عاشقانه ای داشته باشد مثلا گردنبند قلبی شکل باشد یا تیشرتی با تایپوگرافی I LOVE YOU
    • ✦ تم رنگی هدیه تان قرمز رنگ باشد. می توانید محصولی قرمز رنگ تهیه کنید یا کادوپیچی و تزئین آن را با تم قرمز انجام دهید.
    • ✦ به هیچ عنوان شکلات را فراموش نکنید! شیرینی روز عشق را با شکلات های خوشمزه چند برابر کنید. برای تهیه شکلات حتما ذائقه و سلیقه طرف مقابل خود را در نظر بگیرید.
    • ✦ سعی کنید یک شاخه یا یک دسته گل طبیعی زیبا هم کنار هدیه اصلی خود داشته باشید. همانطور که گفتیم گل رز قرمز برای روز ولنتاین بسیار مرسوم است. البته از گل های مصنوعی هم می توانید برای تزیین کادو خود استفاده کنید.
    • ✦ یک کارت پستال زیبا ویژه روز ولنتاین هم حتما تهیه کنید و در داخل آن حس قلبی خود را به معشوق خود بنویسید و به او تقدیم کنید.
    • ✦ بهتر است یک قرار عاشقانه با همسر، دوست دختر-پسر یا پارتنر خود در خارج از منزل در یک پارک، رستوران، کافه، شهربازی و یا مرکز تفریحی ترتیب دهید و روز ولنتاین خود را در آنجا به خوشی سپری کنید.
    • ✦ یک عروسک خرسی یا عروسک نماد سال در کادو ولنتاین دخترانه قرار دهید. در کادو ولنتاین پسرانه نیز می توانید ماشین اسباب بازی یا فیگور شخصیت های ابرقهرمانی را قرار دهید.
    • ✦ هدیه شما بایستی با هدیه های معمول در طول سال متفاوت باشد. پس به فکر هدیه های فانتزی، خلاقانه و عاشقانه باشید.
    • ✦ اگر در وضعیت مالی خوبی نیستید هم هیچگاه کادو ولنتاین را بیخیال نشوید. شما با یک شاخه گل و یک بسته شکلات هم می توانید دلبر خود را خوشحال کنید و روز عشق را در کنارش به گرمی سپری کنید.

    جمع بندی:

    روز ولنتاین در 25 بهمن ماه در کشور ما مانند همه دنیا جشن گرفته می شود و در این روز عاشقان یک روز عاشقانه را با هم سپری می کنند و بینشان هدیه رد و بدل می شود. از هدیه های ولنتاین مرسوم می توان به گل رز، شکلات، عروسک و کارت پستال اشاره کرد که در کنار این موارد می توان وسایل و لوازم دیگری را که مورد نیاز و علاقه طرف مقابل ما هست را هم اضافه کرد. روز ولنتاین فرصتی برای تجدید پیمان و تازه کردن عشق میان زوج هاست و چه خوب می شود که این روز را هر ساله باشکوه تر از گذشته جشن بگیریم.

  • کادو شب یلدا
    کادو شب یلدا
در صفحه
نمایش 417 - 429 از 429 آیتم
  • ست هدیه یارگل
    639,000 تومان موجود
    ست کادویی یارگل از یک کیف پول، یک عدد اسپری بدن، 3 مدل شکلات خوشمزه، جعبه هدیه و گلهای رز شبه طبیعی تشکیل شده است. کیف پول آن طراحی مدرن و جذابی دارد و در 8 رنگ مختلف قابل انتخاب است. اسپری بدن 200 میلی لیتری این ست از برند جانوین انتخاب شده و رایحه گرم، شیرین و آرامش بخشی دارد. 3 شکلات استفاده شده از برندهای معتبر و شناخته شده هستند و گل های رز صابونی...
  • ست هدیه یارگل پلاس (در رنگبندی متنوع)
    949,000 تومان موجود
    ست هدیه یارگل پلاس از یک باکس گل رز شبه طبیعی تشکیل شده است که در داخل آن کیف پول، اسپری و 3 عدد شکلات خوش طعم قرار دارد. در کنار این باکس گل یک عدد عروسک خرس پولیشی بامزه نیز قرار گرفته که به همراه باکس گل در داخل ساک دستی قرار می گیرند. کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و در 8 رنگ قابل سفارش می باشد. اسپری از برند جانوین است و رایحه گرم و شیرینی...
  • باکس هدیه دخترانه ماگنولیا (در رنگبندی متنوع)
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس کادویی ماگنولیا یک ست هدیه جذاب دخترانه است که از یک کیف پول، یک گردنبند زیبا طرح سواروسکی، 4 مدل شکلات خوشمزه، 4 گل رز شبه طبیعی قرمز و جعبه کادو تشکیل شده است. گردنبند از جنس White copper و دارای یک کریستال خوش رنگ و خوش تراش است که در 3 رنگ قابل انتخاب می باشد. کیف پول از جنس چرم مصنوعی بوده و طراحی مدرن و زیبایی دارد و در 8 رنگ مختلف تولید شده است.
  • ست اکسسوری Clarks مدل CK32 (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست اکسسوری کلارک مدل CK32 یک ست مردانه منحصر به فرد است که تمام اکسسوری های پرکاربرد مانند کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی، تسمه و سگک کمربند را شامل می شود. این ست از چرم مصنوعی تولید شده و در 3 رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن قابل سفارش است. این ست دارای یک جعبه هاردباکس شکیل است که آن را به یک هدیه مناسب برای آقایان تبدیل می نماید.
  • کیف پول مدل پریاس (در رنگبندی متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کیف پول مدل پریاس یک کیف پول شیک با طراحی جذاب و مدرن است. این کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و کیفیت و تولید با دقت از ویژگی های آن محسوب می شود. این محصول خوش دوخت در 9 رنگ فوق العاده تولید شده است و در یک جعبه کادو قرمز رنگ جذاب برای شما عزیزان ارسال می شود. این محصول یک کادو ارزان قیمت و چشمگیر برای دختر ها و زنان محسوب می شود که براحتی می توانید از...
  • فندک گازی مدل پارینه
    189,000 تومان موجود
    فندک مدل پارینه یک فندک گازی بسیار زیباست. طراحی این فندک حالتی کلاسیک و سنتی دارد و در نگاه اول قدیمی طور به نظر می رسد. بر روی بدنه این فندک فلزی طرح های بته جقه زیبایی نقش شده است. این فندک گازی براحتی قابل شارژ مجدد است و شعله آن اتمی و قابل تنظیم می باشد. این فندک جعبه هاردباکس زیبایی هم دارد که درون آن به بهترین شکل قرار می گیرد. این محصول 2 رنگ...
  • ست کادویی نارملا (در طرح و رنگ متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادویی نارملا دارای 2 محصول کاربردی است که در یک باکس هدیه زیبا قرار گرفته و با گل های رز مصنوعی تزیین شده است. کیف پول این ست از جنس چرم مصنوعی تولید شده و کیفیت دوخت و متریال بکار رفته بالاست. این کیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب است. قاب کاشی نیز از فریم ام دی اف تولید شده و داخل آن 3 کاشی قرار دارد که روی آن جملات زیبایی چاپ شده است. قاب کاشی ها هم در...
  • باکس هدیه مردانه ادکلن جانوین مدل RED
    (3)
    729,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن Johnwin مدل RED یکی از رایحه های مردانه پرطرفدار برند جانوین بحساب می آید. این ادکلن مردانه رایحه گرم و شیرین دارد. در ابتدای اسپری شدن تند و تیز به نظر می رسد ولی در ادامه ملایم و متعادل می شود. این ادکلن در داخل یک باکس کادو قرمز رنگ قرار می گیرد و در کنار آن 12 گل رز شبه طبیعی قرمز و سفید در 4 ردیف چیدمان می شوند که جلوه و شکوه خاصی به باکس هدیه...
  • ست کیف و کمربند چرم MONT BLANC مدل MB4600
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف و کمربند MONT BLANC مدل MB4600 یک ست 4 تکه است که در یک جعبه لوکس چیدمان شده است. این ست شامل کیف پول بلند، جاکارتی، تسمه و سگک کمربند می شود. این ست از چرم طبیعی با طرح پوست ماری تولید شده است. چرم فوق العاده باکیفیت و مقاوم که ماندگاری و دوام محصولات این ست را تضمین می کند. این ست در 3 رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره (متمایل به زرشکی) تولید...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی نازگل (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره نازگل طراحی خاص و فوق العاده ای دارد. این نیم ست، اشکی شکل طراحی شده و در قلب آن یک نگین خوش تراش قرار گرفته است که این نگین زیبا در 3 رنگ قرمز، سبز و سرمه ای قابل سفارش است. این نیم ست و زنجیر همراهش از نقره 925 عیار تولید شده است و در یک جعبه ویژه جواهرات سواروسکی قرار می گیرد.
  • ست کیف و کمربند مردانه مارک MONT BLANC مدل MB4400
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف و کمربند MONT BLANC مدل MB4400 از یک کیف پول، یک تسمه و یک سگک کمربند تشکیل شده است. این ست 3 تکه از چرم طبیعی تولید شده تا بسیار مقاوم و بادوام باشد. چرمی که در تولید این ست استفاده شده طرح دار است و طرح آن به پوست ماری معروف بوده و در 3 رنگ قابل سفارش است. جعبه چوبی اینکار نیز با چرم پوست ماری، مشابه آنچه که اکسسوری ها با آن تولید شده، پوشانده...
  • ست کیف پول و کمربند مردانه چرم MONT BLANC مدل MB4200
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست اکسسوری مردانه MONT BLANC مدل MB4200 از یک کیف پول، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده و در یک جعبه چوبی با روکش چرمی قرار گرفته است. این ست کیف پول و کمربند از چرم طبیعی تولید شده که چرم طبیعی آن طرح دار بوده و نقش های روی آن شبیه به پوست مار است که علاوه بر مقاومت و دوام بالایی که دارد ظاهر دلفریب، مردانه و شیکی به کار بخشیده است.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی تیساگل
    999,000 تومان موجود
    نیم ست مدل تیساگل یک نیم ست ساخته شده از نقره و کریستال است. این نیم ست، طرح اشرافی، پرزرق و برق و چشمگیری دارد و برای خانم هایی که عاشق تجملات هستند و دوست دارند در جشن ها و میهمانی ها بدرخشند بسیار مناسب است. نگین های این نیم ست در 3 رنگ قرمز، آبی و بنفش قابل سفارش است. دور نگین اصلی نیز دو ردیف نگین ریز شفاف چیده شده است. این نیم ست در جعبه ویژه...
نمایش 417 - 429 از 429 آیتم