کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 369 - 384 از 454 آیتم
  • پک کادو تولد سیلویا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادو تولد سیلویا از یک کیف پول، یک ساعت مچی فانتزی زیبا، یک کوکی قلبی شکل، یک شاخه گل رز نمدی، یک کارت تبریک و جعبه هدیه بسیار زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک هدیه در رنگ بندی متنوع موجود بوده که می توانید از میان آنها انتخاب نمایید.
  • پک کادویی دخترانه سی بل پلاس
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی دخترانه سی بل پلاس یک ادکلن از پک سی بل بیشتر دارد و شامل یک عدد عروسک کوتوله، یک گردنبند تیتانیوم قلبی شکل، یک ادکلن 20 میلی لیتری جیبی و جعبه هدیه می شود.
  • پک کادو دخترانه سی بل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادو دخترانه سی بل یک پک هدیه 3 تکه جذاب و اقتصادی است. این پک هدیه از یک عدد عروسک کوتوله پولیشی، یک گردنبند تیتانیوم قلبی شکل با نگین های درخشنده و جعبه هدیه زیبا تشکیل شده است.
  • ست ساعت مچی فانتزی و دستبند سیبا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت مچی فانتزی و دستبند سنگی سیبا، یک ست هدیه پسرانه شیک و دلپذیر است. این ست از یک عدد ساعت فانتزی با بند برزنتی و یک دستبند سنگ اونیکس با پلاک فلزی تشکیل شده است که در داخل جعبه مخصوص به خود قرار می گیرند.
  • پک کادو پسرانه آستین
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادو پسرانه آستین، یک پک 3 تکه کاربردی و مقرون بصرفه است. این پک از یک گردنبند سنگ اونیکس با پلاک هیچ و یک لیوان سرامیکی با طرح بوسه عاشقانه تشکیل شده است که در یک جعبه هدیه زیبا چیدمان می شوند.
  • پک کادو تولد پسرانه پریام
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادو تولد پسرانه پریام از یک ست پاپیون و دکمه سردست برند LA’PESCARA ، یک لیوان سرامیکی با طرح زیبا و عاشقانه و یک جعبه هدیه محکم و شیک تشکیل شده است.
  • پک کادو دخترانه گردنبند نقره لیزا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی ویژه گردنبند نقره لیزا از یک گردنبند نقره 925 عیار تشکیل شده که طرح قلبی شکل دارد و روی آن نگین کاری انجام شده است. این گردنبند در جعبه هدیه زیبایی قرار گرفته و توسط گل های فومی قرمز رنگ تزیین شده است.
  • ست کادوی تولد دخترانه کاملیا
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک 3 تکه کاملیا یک کادوی تولد دخترانه و عاشقانه است. این پک از یک عدد لیوان سرامیکی بسیار باکیفیت و یک عروسک پولیشی بانمک تشکیل شده است که داخل جعبه قلبی شکل ویژه خود قرار می گیرند. بر روی لیوان طرح ویژه بوسه بر پیشانی یار چاپ شده و یک طرح هم برای روز دختر در نظر گرفته شده است.
  • پک هدیه تولد دخترانه کاملیا پلاس
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه تولد کاملیا پلاس یک nutella از پک کاملیا بیشتر دارد و شامل یک عدد عروسک خرس پولیشی، یک لیوان سرامیکی با طرح I love you و یک شکلات nutella 180 گرمی می شود که در داخل یک جعبه قلبی شکل پولیشی شیک چیدمان می شوند.
  • ست لیوان طرح دار " او مال من است"
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست لیوان طرح دار "او مال من است" یک ست فوق العاده برای کادو دادن به همسر، نامزد و عشق شماست. در این ست از یک جفت لیوان بسیار باکیفیت استفاده شده و چاپ آن نیز تمیز و ماندگار است. این ست دارای جعبه شیک ویژه هدیه نیز هست.
  • ست ساعت مچی و دستبند دخترانه دیانا
    (3)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست ساعت مچی و دستبند دخترانه دیانا از یک عدد ساعت فانتزی زیبا و دو عدد دستبند با آویزهای جذاب تشکیل شده است که همراه با جعبه مخصوص برای مشتریان گرامی ارسال می شود.
  • ست هدیه ساعت و دستبند دخترانه ماندانا
    (6)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه ساعت مچی و دستبند دخترانه ماندانا از یک عدد ساعت مچی فانتزی با بند فوم طرح چرم و دو عدد دستبند دخترانه طرح سنگ با آویزهای دلربا تشکیل شده است که در یک جعبه مناسب چیدمان شده اند.
  • ست هدیه فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-224
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-224 بسیار ساده ولی بسیار دلنشین و گیرا طراحی و تولید شده است. این ست از یک فندک گازیاستوانه ای با روکش چرمی و یک زیر سیگاری چوبی-فلزی بسیار شیک تشکیل شده که در یک جعبه محکم و زیبا چیدمان شده اند.
  • ست هدیه مردانه کیف و کمربند چرم REVLON
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 4 تکه کیف و کمربند برند REVLON از چرم طبیعی بسیار مرغوب تهیه شده و از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار است. این ست از یک عدد کیف پول، یک عدد جاسوئیچی، تسمه کمربند و دو عدد سکگ یا قلاب متفاوت تشکیل شده است و اجزاء در داخل جعبه بسیار شیک آن جایگذاری شده اند.
  • ست نفیس کیف و کمربند چرم DIYAKO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست بسیار نفیس کیف و کمربند چرم برند DIYAKO از 5 جزء یا تکه تشکیل شده است که شامل یک عدد کیف پول کتی، یک جاسوئیچی، تسمه کمربند و 2 عدد قلاب یا سکگ کمربند می شود. این ست از چرم فوق العاده باکیفیت تهیه شده است و جعبه چوبی آن نفیس و زیباست.
  • ست هدیه فندک و اسپری کامیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه فندک، اسپری و جعبه هدیه کامیا، یک پک هدیه مردانه هیجان انگیز، جذاب و باکیفیت است. فندک این ست، گازی و از برند معتبر هانست (HONEST) است و اسپری آن نیز از برند شناخته شده ریوکالکشن (RIO collection) انتخاب شده است.
نمایش 369 - 384 از 454 آیتم