کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 449 - 452 از 452 آیتم
  • پک هدیه شماره 5 آقایان
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه شمار 5 آقایان شامل یک عدد ادکلن 100 میلی لیتری ایفوریا، یک عدد کیف جیبی چرمی آرمانی و جعبه هدیه بسیار شیک مخصوص به خود است. این پک، کادو تولد مناسب برای پسران جوان و آقایان میانسال می باشد و از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است.
  • پک شماره 5 هدیه خانم ها
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه خانم ها شماره 5 شامل یک عدد ادکلن شنل (CHANEL) ، یک عدد شال و جعبه هدیه مخصوص آن می شود. این پک هدیه را می توانید به عنوان هدیه تولد برای دختر ها و خانم های جوان و نوجوان تهیه نمایید.
  • ست 4 تکه هدیه کیف کوتاه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 4 تکه شامل کیف پول جیبی، کمربند، جاکلیدی و خودکار می شود و از جنس فوم طرح چرم تولید شده است. این محصول همراه با ساک دستی مخصوص هدیه برای مشتریان عزیز ارسال می شود و در سه رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای سوخته قابل سفارش می باشد.
  • ست 4 تکه هدیه کیف بلند
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست هدیه آقایان و مردان جوان، شامل یک عدد کیف پول کتی، جا کلیدی، کمربند و خودکار می باشد که از جنس فوم طرح چرم تهیه شده است و بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد.
نمایش 449 - 452 از 452 آیتم