کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 433 - 448 از 452 آیتم
  • ست چهار تکه هدیه هانست (HONEST) مدل B8
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست 4 تکه هدیه هانست مدل B8 شامل یک عدد جاسیگاری، فندک، جاسوئیچی و جاکارتی می باشد که در بسته بندی شیک مخصوص به خود بخوبی جایگذاری شده اند. محصولات این ست هدیه بسیار باکیفیت و خوش ساخت هستند و از جنس چرم و استیل تهیه شده اند. این ست برای هدیه تولد آقایان بسیار مناسب می باشد.
  • ست کادو دخترانه رکسانا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کادو دخترانه رکسانا از 8 تکه یا جزء تشکیل شده است که شامل دو عدد دستبند آویز دار دخترانه و جعبه هدیه مخصوص آنها، یک عدد آینه دخترانه، یک عدد گل سر بزرگ و دو عدد گل سر کوچک و جعبه یا ساک دستی هدیه می شود. این ست کادویی برای دختر خانم های جوان و نوجوان بسیار مناسب می باشد. در ضمن این ست را می توانید با جعبه هدیه و یا با ساک دستی هدیه سفارش دهید که قیمت...
  • ست هدیه دخترانه ژینا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه ژینا، یک ست هدیه دخترانه است که برای دختران نوجوان و جوان مناسب است. این ست 6 تکه شامل یک عدد هد بند، جاسوئیچی یا آویز خرسی، آینه و دو عدد کش مو و جعبه مخصوص هدیه آن است. این ست هدیه دخترانه بسیار شیک، کاربردی و جذاب است و در تهیه آن سعی شده تا از محصولات باکیفیت استفاده شود و در عین حال قیمت تمام شده آن نیز حداقل ممکن باشد.
  • پک هدیه شماره 6 آقایان (شامل 4 انتخاب مختلف)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک هدیه آقایان دارای 4 انتخاب می باشد که هر کدام از انتخاب ها دارای محصولات و قیمت های متفاوت از همدیگر هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین بودجه که در نظر گرفته اید، یکی از آنها را انتخاب نمایید. این پک هدیه را می توانید برای کادو پسر ها و مردان جوان و میانسال تهیه نمایید. در ضمن رنگ لیوان مورد نظر خود را در هنگام  طی کردن...
  • ست هدیه فندک و زیرسیگاری طرح اپل
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست زیر سیگاری و فندک طرح اپل برای هدیه آقایان بسیار مناسب است. این ست هدیه از فندک تمام فلزی و جاسیگاری با سری فلزی و زیره پلاستیکی تشکیل گردیده و در بسته بندی شیک خود به زیبایی چیدمان شده است. این ست هدیه در سه رنگ طلایی، نقره ای و دودی قابلیت سفارش دارد.
  • ست کیف پول فندک و جاسوئیچی HONEST
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست سه تکه هدیه مردان از سه محصول شامل کیف پول، جاسوئیچی و فندک با برند HONEST تشکیل می شود که هر سه محصول بسیار زیبا طراحی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. این سه محصول در جعبه و بسته بندی مخصوص به خود بسیار شیک و زیبا جا گرفته اند تا برای هدیه مردان بسیار مناسب باشد.
  • ست فندک جاسوئیچی و جا کارتی HONEST
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک سه تکه HONEST شامل یک عدد فندک، یک عدد جاسوئیچی و یک عدد جا کارتی می شود که در بسته بندی مخصوص و شیک خود به شکل زیبایی جایگذاری شده است. این ست هدیه مردانه را می توانید به عنوان کادو تولد برای پسر ها و آقایان تهیه نمایید.
  • پک هدیه ولنتاین شماره 3
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتاین شماره 3 شامل یک عدد عروسک قرمز رنگ ویژه ولنتاین، یک عدد کیسه شکلات، یک عدد دسته گل کاغذی بهمراه ساک دستی مخصوص هدیه می شود. عروسک این پک یک خرس کوچولو بانمک است که یک بالشتک قلبی شکل در دست دارد. این پک هدیه را می توانید در روز ولنتاین به عشق خود هدیه کنید.
  • پک هدیه کیتی انتخاب 3
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه کیتی انتخاب 3 شامل یک عدد کیف لوازم آرایش Dior، یک عدد شال نخی، یک عدد عروسک کیتی و ساک دستی هدیه می شود. این پک هدیه 4 تکه بسیار مناسب برای هدیه و کادو دادن به دختران و زنان جوان می باشد.
  • پک هدیه کیتی انتخاب 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه دخترانه کیتی انتخاب 2 شامل یک عدد شال نخی، یک عدد ساعت مچی فانتزی دخترانه haiyinsa همراه با جعبه هدیه چوبی، یک عدد کیف لوازم آرایش و ساک دستی هدیه می شود. این پک هدیه برای دختران جوان و نوجوان بسیار مناسب می باشد و از محصولات کاربردی، شیک، جذاب و باکیفیت در تهیه آن استفاده شده است.
  • پک هدیه کیتی انتخاب 1
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه کیتی انتخاب 1 ، یک پک هدیه مناسب برای خانم ها می باشد که از پنج جزء تشکیل شده که شامل یک عدد شال، یک عدد عروسک کیتی، یک عدد ساعت مچی فانتزی همراه با جعبه چوبی، یک عدد کیف لوازم آرایش و ساک دستی مخصوص هدیه می شود.
  • پک هدیه ولنتاین شماره 1
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتاین شماره 1 شامل یک عدد عروسک قرمز رنگ، یک عدد جعبه شکلات قلبی شکل و یک عدد دسته گل کاغذی بهمراه ساک دستی مخصوص هدیه آن می شود. در تهیه این پک هدیه سعی شده تا تمامی محصولات، مرتبط با جشن ولنتاین باشد و همه آن ها به رنگ قرمز تهیه شده که برای هدیه ولنتاین مناسب باشد.
  • پک هدیه ولنتاین شماره 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتاین شماره 2 از ترکیب چهار جزء تشکیل شده است که شامل یک عدد عروسک خرس، یک عدد ادکلن چنس چنل، یک عدد دسته گل کاغذی و ساک دستی هدیه می شود. اگر برای روز ولنتاین، برای عشق خود به دنبال خرید کادو هستید ما پک هدیه ولنتاین 2 را پیشنهاد می کنیم.
  • پک هدیه دخترانه ریو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ریو شامل یک عدد ساعت مچی فانتزی Xian Beix ، یک عدد ادکلن 20 میلی لیتری RIO و جعبه بسیار شیک مخصوص هدیه است. این پک هدیه را می توانید برای زنان و دختران جوان و نوجوان تهیه نمایید و کادویی بسیار شیک و جذابی به حساب خواهد آمد.
  • ست هدیه مردانه NB
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه NB شامل یک عدد کیف پول کتی، یک عدد کیف پول جیبی و یک عدد کمربند با سگک بسیار زیبای استیل است که در بسته بندی و جعبه ویژه خود به زیبایی هر چه تمام تر چیدمان شده است. این ست زیبا بسیار مناسب برای هدیه پسر های جوان و یا آقایان میانسال می تواند بحساب آید.
  • پک هدیه ادکلن و کیف پول چرم خانم ها
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک هدیه همانطور که از اسمش هم پیداست شامل یک عدد کیف پول چرم چهل تکه دست دوز، یک عدد ادکلن 100 میلی لیتری و جعبه هدیه مخصوص می باشد. اگر به دنبال خرید هدیه ای شیک، باکیفیت، متفاوت و مقرون به صرفه برای دختر ها و خانم های نوجوان، جوان و میانسال هستید، ما این پک هدیه را پیشنهاد می کنیم.
نمایش 433 - 448 از 452 آیتم