کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 417 - 432 از 454 آیتم
  • ست هدیه مردانه NB.co مدل NB054
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست NB.co مدل NB054، یک ست هدیه مردانه 4 تکه است که از یک عدد کیف پول، یک فندک گازی، یک جاکارتی دو طرفه و یک خودکار تشکیل شده است. اجزاء این ست در داخل جعبه شیک و محکم مخصوص به خود به زیبایی هرچه تمام تر جایگذاری شده اند. این ست هدیه مردانه در دو رنگ مشکی و قهوه ای قابلیت سفارش دارد.
  • ست فندک و جاسیگاری HONEST مدل SN-102
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جاسیگاری و فندک هانست از یک فندک گازی خوش دست و باکیفیت بهمراه یک جاسیگاری شیک و زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از جنس استیل و چرم بوده و به بهترین شکل طراحی و تولید شده اند و در داخل بسته بندی و جعبه بسیار زیبای خود قرار گرفته اند تا ست هدیه زیبایی را تشکیل داده باشند. این ست در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است.
  • ست سه تکه HONEST مدل SN-85
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه HONEST مدل SN-85 از فندک، جاسوئیچی و جاکارتی تشکیل شده است. اجزاء این ست از چرم و استیل تهیه شده و بسیار زیبا طراحی شده و بسیار خوش ساخت می باشند. تمامی اجزاء به شکل زیبایی در داخل جعبه خود چیدمان شده اند. این ست تک رنگ و به رنگ مشکی می باشد.
  • ست سه تکه HONEST مدل SN-86
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه هانست مدل SN-86 از یک فندک گازی فوق العاده باکیفیت، یک عدد جاسوئیچی بسیار زیبا و یک جاکارتی شیک تشکیل شده است که همه اجزاء از چرم و استیل با ظرافت هرچه تمام تر ساخته شده و در جعبهزیبا، شیک و محکم خود به بهترین شکل چیدمان و جایگذاری شده اند تا این ست، مناسب برای هدیه به پسر ها و مردان جوان باشد.
  • ست پاپیون و دکمه سردست LAPESCARA
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست پاپیون و دکمه سر دست LA’PESCARA یک ست کادویی بسیار زیباست که برای کادوی تولد پسر ها و مردان جوان بسیار مناسب می باشد. پاپیون این ست از پارچه بسیار مرغوب تهیه شده و دارای بند قابل تنظیم است. دکمه سردست آن نیز گرد بوده و طرح روی آن با پارچه پاپیون ست شده است. جعبه این ست نیز بسیار شیک، ظریف و زیبا طراحی شده و پوشش آن نیز از پارچه پاپیونو به رنگ آن می...
  • ست خودکار و جاسوئیچی HONEST مدل SN-172
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست خودکار و جاسوئیچی هانست یک ست مناسب هدیه برای خانم ها و آقایان می باشد. این ست از یک جاسوئیچی با طراحی زیبا و چشمگیر از جنس استیل و یک خودکار نفیس و شیک تشکیل شده است که به زیبایی تمام در داخل بسته بندی و جعبه خود چیدمان شده اند.
  • ست فندک و جاکارتی HONEST مدل SN-81
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاکارتی هانست مدل SN-81 یک ست هدیه فوق العاده و شیک بحساب می آید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و محصولات آن از استیل و چرم مرغوب تهیه شده اند. این ست از یک فندک گازی زیبا و خوش دست و یک عدد جاکارتی محکم و شکیل تشکیل شده که به بهترین شکل در جعبه زیبای خود جایگذاری شده اند.
  • ست فندک و جاکارتی HONEST مدل SN-80
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاکارتی هانست مدل SN-80 ، یک ست هدیه فوق العاده باکیفیت، شیک و چشمگیر است. این ست از یک فندک گازی با برند هانست که از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده فندک می باشد و یک جاکارتی زیبا که از چرم و استیل تهیه شده، تشکیل شده است. هر دو محصول در داخل جعبه بسیار شیک هانست جایگذاری شده که زیبایی آن را چند برابر نموده است.
  • ست فندک و جاسوئیچی HONEST مدل SN-119
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و جاسوئیچی هانست مدل SN-119 ؛ یک ست هدیه بسیار شیک و کاربردی بوده و از قیمت تمام شده مناسبی هم برخوردار است. این ست از یک فندک گازی برند هانست و یک جاسوئیچی زیبا تشکیل شده است. محصولات این پک از چرم و استیل تهیه شده و از کیفیت ساخت و تولید بالایی برخوردارند و در جعبه بسیار شیک خود بسیار زیبا جایگذاری شده اند.
  • ست هدیه جاسوئیچی و جاکارتی HONEST مدل SN-82
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست جاسوئیچی و جاکارتی هانست (HONEST) مدل SN-82یک ست هدیه بسیار شیک و چشمگیر به حساب می آید. محصولات این ست از چرم و استیل بسیار مرغوب تهیه شده و به زیبایی هرچه تمام تر طراحی و تولید شده اند. این جاکارتی و جاسوئیچی در جعبه محکم، زیبا و بسیار شیک مخصوص HONEST به بهترین شکل جایگذاری شده اند.
  • ست هدیه مردانه سه تکه چرم MILANO
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست چرم مردانه MILANO یک ست هدیه سه تکه است که از یک عدد کیف پول، یک عدد جاکلیدی و یک کمربند سکگی تشکیل شده که همه آنها در جعبه شیک و مخصوص آن به زیبایی گردآوری شده اند. این ست از چرم بسیار مرغوب تهیه شده و دوخت آن بسیار تمیز و بی نقص از کار درآمده است و در دو رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره قابلیت سفارش دارد.
  • پک هدیه دخترانه رابیت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه رابیت شامل یک عدد عروسک پولیشی خرگوش بسیار نرم و بامزه از برند معروف HUGS BABY و یک عدد ادکلن 100 میلی لیتری زنانه CHANCE از برند CHANEL می شود که دارای رایحه گرم، زنانه و شیرین است و همیشه از پرفروشترین ادکلن های زنانه به حساب می آمده است. این خرگوش و ادکلن در داخل یک جعبه بسیار شیک و زیبا مخصوص هدیه قرار داده می شود تا پک هدیه تکمیل گردد.
  • ست دستبند و گردنبند و انگشتر ورساچه
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست سه تکه دستبند، گردنبند و انگشتر ورساچه، یک ست مردانه بسیار شیک و زیباست و برای پسران نوجوان تا مردان جوان مناسب می باشد. این ست از چرم، استیل و برنج ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. نقش و نگار ویژه ورساچه بر روی نگین انگشتر و پلاک گردنبند و دستبند درج شده است و برند ورساچه روی همه آنها نقش بسته است. این ست زیبا همراه با جعبه مخملی بسیار...
  • ست دستبند و گردنبند مردانه گوچی GUCCI
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دستبند و گردنبند گوچی GUCCI بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. دستبند این ست از چهار تسمه چرمی تشکیل شده است و پلاک آن نیز از جنس استیل می باشد. گردنبند آن نیز از جنس استیل بوده و بر روی پلاک آن برند گوچی حک شده است. این ست را می توانید به همراه جعبه هدیه مخصوص آن سفارش دهید.
  • ست هدیه مردانه کروات و دکمه سر دست Massimo Dutti در 14 مدل مختلف
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کروات و دکمه سر دست Massimo Dutti می تواند کادو مناسبی برای پسر ها و مردان نوجوان تا میانسال بحساب آید. این ست هدیه دارای یک عدد کروات با جنس عالی و در طرح های مختلف، یک جفت دکمه سر دست و یک دستمال جیب می باشد. تمامی اجزاء این ست هدیه در داخل جعبه بسیار شیک هاردباکس آن قرار گرفته و در 14 مدل مختلف موجود می باشد.
  • ست کروات و دکمه سر دست Massimo Dutti در 8 مدل مختلف CC2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کروات و دکمه سر دست Massimo Dutti مدل CC2 از یک کروات با جنس و رنگ بندی بسیار زیبا، یک جفت دکمه سر دست و دستمال جیبی ست آن تشکیل شده است. این ست هدیه زیبا در 8 مدل مختلف موجود و آماده سفارش می باشد. این ست هدیه دارای جعبه چوبی با روکش فوم طرح چرم بسیار زیبا و شیک است که کروات و دکمه سر دست بشکل زیبایی در آن چیدمان شده و این ست را برای هدیه تولد آقایان...
نمایش 417 - 432 از 454 آیتم