کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 385 - 400 از 454 آیتم
  • پک کادویی ویژه دستبند چرم مردانه Massimo Dutti
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی ویژه دستبند Massimo Dutti ، یک پک هدیه ویژه برای پسران و آقایان است. این پک از یک دستنبد چرم مردانه برند Massimo Dutti تشکیل شده است که در یک جعبه هدیه قلبی شکل بزرگ قرار گرفته و با گل های نمدی به شکل زیبایی تزیین شده است.
  • پک کادویی ویژه دستبند نقره قلب عاشق
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک کادویی ویژه از یک دستبند نقره 925 عیار که دارای طراحی فوق العاده زیباست تشکیل شده که در داخل یک جعبه بزرگ قلبی شکل قرار گرفته و دورتادور آن با گل های فومی قرمز رنگ پوشانده شده است تا یک پک هدیه استثنایی را بوجود آورد.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S300 از طراحی جذاب و زیبایی برخوردار است. این ست از یک عدد فندک گازی خوش دست و یک زیر سیگاری فلزی کوچک تشکیل شده که در داخل جعبه شیک خود جایگذاری شده است.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S400
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل S400 از یک فندک گازی چخماخی و یک زیر سیگاری کوچک فلزی تشکیل شده است که به بهترین شکل در داخل جعبه شیک اش قرار گرفته اند. فندک گازی این ست قابل شارژ مجدد بوده و شعله آن براحتی قابل تنظیم است.
  • پک هدیه ماهک
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ماهک از 4 جزء و محصول تشکیل شده است که برای هدیه خانم های جوان بسیار مناسب است. این پک از یک عدد کیف پول، یک اسپری 150 میلی لیتری و یک ادکلن 20 میلی لیتری از برند ریوکالکشن مدل VALIANT بعلاوه یک جعبه هدیه شیک و استثنایی تشکیل شده است.
  • ست هدیه 7 تکه طرح چرم کلارک
    (8)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 7 تکه طرح چرم کلارک از یک عدد کیف پول کتی، یک کیف پول جیبی، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک تسمه کمربند و یک سگک بعلاوه یک خودکار تشکیل شده است. این ست از فوم طرح چرم باکیفیت تولید شده و ساخت و دوخت آن بسیار تمیز از کار درآمده است و در جعبه فوق العاده شیک خود به بهترین شکل چیدمان شده است.
  • ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25456
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست فندک و زیرسیگاری BORUI مدل SN-25456 یک ست هدیه جذاب و زیبا با طراحی منحصر به فرد است. این ست از یک فندک گازی که به شکل لوگو اپل طراحی شده و یک زیرسیگاری چند ضلعی که طراحی بسیار چشمگیری دارد تشکیل شده که در داخل یک جعبه زیبا، محکم و شیک بسته بندی شده است.
  • پک هدیه دخترانه رومینا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه دخترانه رومینا از یک عدد شال نخی ساده برند GNT ساخت ترکیه در رنگبندی متنوع، یک اسپری و یک ادکلن از برند ریوکالشن مدل VALIANT بعلاوه جعبه هدیه بسیار زیبا تشکیل شده است.
  • ست کادو زنانه اسپری و ادکلن HOLIDAY
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست اسپری و ادکلن HOLIDAY از یک عدد اسپری بدن 150 میلی لیتری و یک ادکلن 15 میلی لیتری جیبی بعلاوه جعبه هدیه بسیار شیک تشکیل شده است. ادکلن و اسپری این ست مدل HOLIDAY از برند معروف و معتبر RIOcollection است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • پک هدیه زنانه 5 تکه هستی
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه 5 تکه هستی از یک عدد شال نخی ساخت ترکیه، یک عدد کیف پول زنانه، یک اسپری بدن و یک دسته گل کاغذی بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است. تمامی اجزاء با وسواس و دقت خاصی انتخاب و خرید شده اند و بسیار باکیفیت هستند. در ضمن شال و کیف پول در رنگ بندی متفاوت موجود بوده و قابلیت انتخاب رنگ دارند.
  • پک هدیه ماریا (در رنگبندی متنوع)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ماریا از یک عدد شال و یک کیف پول زنانه بعلاوه جعبه هدیه بسیار شیک تشکیل شده است. شال این پک نخی بوده و تولید کشور ترکیه است. کیف پول آن نیز دارای طراحی زیبا و چشمگیر است. کیف پول و شال در رنگبندی مختلف موجود بوده که می توانید رنگ مورد نظر خود را هنگام سفارش انتخاب کنید.
  • پک هدیه صورتی 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه صورتی 2 ، از یک عروسک خرس پولیشی که بالشتک قلبی شکل به دست دارد، یک ادکلن 20 میلی لیتری و یک اسپری 150 میلی لیتری ریوکالکشن مدل Bright Crystal بعلاوه ساک دستی صورتی رنگ تشکیل شده است. این پک هدیه برای دختر خانم های جوان و نوجوان بسیار مناسب است.
  • پک هدیه سفید
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه زنانه و دخترانه سفید، از یک عدد ساعت مچی ESPIRIT با بند سفید، یک عروسک بامزه خرگوش سفید و ساک دستی هدیه که آن هم به رنگ سفید است، تشکیل شده است. ساعت این پک دارای موتور ژاپنی بوده که به مدت 6 ماه شامل گارانتی می شود.
  • پک هدیه عشق پلاس (گردنبند نقره)
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه عشق پلاس از همان محصولات پک هدیه عشق تشکیل شده بعلاوه یک بسته شکلات قلبی شکل. این پک از یک عروسک، یک گردنبند نقره، یک دسته گل کاغذی و یک بسته شکلات بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است که همگی به رنگ قرمز (رنگ عشق) هستند!
  • پک هدیه عشق (گردنبند نقره)
    (4)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه عشق، از یک عروسک، یک دسته گل و یک گردنبند نقره قلبی شکل و یک ساک دستی هدیه مخصوص تشکیل شده است. تمامی محصولات این پک هدیه به رنگ قرمز بوده که همان رنگ عشق است! این پک، مناسب برای هدیه دادن به همسر، نامزد و عشق شماست و برای هدیه ولنتاین بسیار مناسب است.
  • پک کادویی دخترانه ستسا پلاس (گردنبند نقره)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ستسا پلاس فقط یک گوی چراغ دار از پک هدیه ستسا بیشتر دارد و از یک عروسک خرس پولیشی و یک گردنبند طرح بینهایت و گوی، بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است. این پک هدیه کاربردی، زیبا، شیک و جذاب طراحی شده است و می توانید آن را برای هدیه به خانم ها و دختران جوان در نظر بگیرید.
نمایش 385 - 400 از 454 آیتم