کاتالوگ

پک و ست هدیه 

اگر به دنبال تهیه یک هدیه بی دردسر هستید و می خواهید هدیه شما شیک و چشمگیر باشد و مقبول و مورد پسند طرف مقابلتان نیز قرار بگیرد، بهتر است گزینه مورد نظرتان را از میان پک ها و ست های هدیه انتخاب کنید. یک پک هدیه و ست کادویی اگر که به دقت انتخاب شود می تواند سخت پسندترین افراد را هم راضی و خشنود کند. این روزها ست های کادو زنانه و مردانه بسیاری د...

بیشتر
  • پک و ست هدیه زنانه
    پک و ست هدیه زنانه

    پک ها و ست های هدیه از هیجان انگیزترین کادوهایی هستند که می توانید برای دختران و خانم ها تهیه کنید. یک ست هدیه مناسب از محصولات کاربردی و مرتبط تشکیل می شود و در یک جعبه و بسته بندی جذاب ارائه می شود. پک های کادویی زنانه و دخترانه می تواند از محصولات متفاوتی تشکیل شود و می توان آنها را در مدل ها و تنوع گسترده تهیه کرد. این ست ها برای هر سن و سال و یا مناسبت مناسب هستند. پک های کادویی را می توانید برای کادوی تولد دختران نوجوان تا زنان مسن تدارک ببینید و در مناسبت های مختلف سال بعنوان کادو ولنتاین، کادو سالگرد ازدواج، هدیه تولد، کادو روز زن، هدیه روز دختر و .. به عزیزانتان تقدیم کنید.

    بهترین ست های هدیه زنانه و دخترانه کدام ها هستند؟

    خوشبختانه در مورد پک های دخترانه و زنانه دست شما برای انتخاب و خرید باز خواهد بود. از بهترین ست ها می توان به ست لوازم آرایش، ست لوازم بهداشتی و مراقبتی، ست اسپری و ادکلن، ست ساعت و دستبند، ست و نیم ست زیورآلات و جواهرات، ست کیف دستی و کیف پول، ست های کیف پول و کمربند، انواع شکوگیفت ها و پک های شکلات و شیرینی، ست کیف و شال، ست کیف و کفش و غیره اشاره کرد.

    یک پک کادو دخترانه و زنانه مناسب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟

    بهتر است در انتخاب پک هدیه به کاربردی بودن، کیفیت، زیبایی و دوام محصولات آن دقت داشته باشید. طراحی اجزاء مختلف یک ست هدیه بایستی از نظر رنگ و شکل ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. جعبه، بسته بندی و تزئین یک پک هدیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتماً در انتخاب و خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت هم همیشه یک فاکتور تعیین کننده است که بایستی با محصولات و کیفیت آنها متناسب باشد.

    برای خرید ست و پک کادویی برای خانم ها از کجا بایستی اقدام کنم؟

    مسلماً با سر زدن به بازار شهر خود می توانید پک های هدیه زنانه و دخترانه متفاوتی را بیابید و خرید کنید. اما اگر به دنبال تنوع محصولات، خرید آسان و بدون دردسر و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید خود را از تک کادو انجام دهید. ما سعی کرده ایم تا با ارائه مداوم ست های کادویی جذاب و اقتصادی برای سنین و سلایق مختلف در این ضمینه تبدیل به یک مرجع مطمئن شویم. شما می توانید از میان محصولات متنوع ما انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید تا آن را درب منزل یا محل کار در کمترین زمان به شما تحویل دهیم.

  • پک و ست هدیه مردانه
    پک و ست هدیه مردانه
در صفحه
نمایش 401 - 416 از 454 آیتم
  • ست هدیه دخترانه ستسا (گردنبند نقره)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه دخترانه ستسا از یک عروسک خرس کوچک و یک گردنبند نقره مدل بینهایت و جعبه همراهش تشکیل شده است که در داخل ساک دستی مخصوص هدیه قرار داده می شود. این ست هدیه، فوق العاده شیک، زیبا، کاربردی و فانتزی است و برای هدیه به دختران جوان و نوجوان بسیار مناسب می باشد.
  • پک هدیه سهیلا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه سهیلا یک پک هدیه 4 تکه است که شامل یک عدد شال نخی برند CELEBRITY ساخت ترکیه، یک کیف پول زنانه، یک گلدان دکوری معطر اسانس دار بعلاوه ساک دستی هدیه می شود. تمامی محصولات این پک علاوه بر زیبایی خیره کننده دارای کیفیت ساخت بسیار بالا هستند.
  • پک هدیه کاترینا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه کاترینا، یک پک هدیه جذاب، هیجان انگیز و رنگارنگ است. این پک هدیه 4 تکه از یک عدد عروسک خرس پولیشی، یک جعبه شکلات فلزی قلبی شکل با شکلات های اکراینی و یک گردنبند نقره قلبی شکل بعلاوه جعبه هدیه تشکیل شده است.
  • پک کادو دخترانه دستبند نقره و عروسک سودا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 2 تکه سودا از یک عدد عروسک خرس پولیشی صورتی رنگ بعلاوه یک دستبند نقره زیبا تشکیل شده است. دستبند نقره این ست در داخل جعبه مخصوص هدیه قرار می گیرد و بهمراه عروسک در داخل ساک دستی هدیه آماده کادو دادن می شود.
  • پک هدیه ولنتینو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ولنتینو یک پک هدیه بی نظیر و مقرون بصرفه برای آقایان است. این پک هدیه 4 تکه از یک عدد عروسک، یک جعبه شکلات، یک دسته گل کاغذی و یک ست کیف و کمربند طرح چرم بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است.
  • شکوگیفت ماریتا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    شکوگیفت ماریتا یک پک هدیه شیرین، خوشمزه و جذاب است که می توان آن را به آقایان و خانم ها، با مناسبت بی مناسبت هدیه داد. شکوگیف ماریتا از یک شکلات Mars ، یک SNICKERS ، یک Kit Kat ، یک شکلات شیری مغزدار Kinder ، یک شکلات صبحانه nutella و یک عروسک خرس بانمک بعلاوه جعبه هدیه تشکیل شده است.
  • پک هدیه لاولی Lovely (گردنبند نقره)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه لاولی (Lovely) از جمع آوری محصولات فوق العاده کنار هم به وجود آمده است. این پک هدیه از یک عدد عروسک خرس، یک عدد شکلات محبوب نوتلا (nutella) ، یک گردنبند نقره بسیار زیبا، یک شاخه گل نمدی و یک کوکی قلبی شکل بهمراه ساک دستی ویژه هدیه تشکیل شده است.
  • پک هدیه 7 تکه ابزار آرایش z.one
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه ابزار آرایش z.one از 7 قلم لوازم مورد نیاز خانم ها برای آرایش ناخن، مژه و ابرو تشکیل شده است که شامل ناخن گیر، سوهان ناخن، حالت دهنده مژه، قیچی کوچک، موچین، آینه و کیف لوازم آرایش می شود که به جز کیف تمامی لوازم از برند z.one تهیه شده اند.
  • ست هدیه دخترانه سه تکه نینا
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه سه تکه نینا از یک عدد کیف لوازم آرایش، یک عدد جاسوئیچی و یک آینه تشکیل شده است که در بسته بندی شیک و ویژه خود به بهترین شکل جایگذاری شده اند. این ست هدیه را می توانید برای زنان و دختران جوان و نوجوان تهیه کنید.
  • ست کروات و دکمه سر دست MASSIMO DUTTI در 4 مدل مختلف cc6
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این ست کروات و دکمه سر دست در چهار مدل و طرح موجود است که از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند. این ست در داخل جعبه بسیار شیک مخصوص به خود به زیبایی چیدمان شده و برای هدیه دادن به آقایان و پسران بسیار مناسب می باشد.
  • ست کیف یکطرفه و کیف پول SARASA مدل میو
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف یکطرفه و کیف پول دخترانه ساراسا مدل میو دارای طرح و رنگ بسیار زیبا و فانتزی است و برای دختر خانم های جوان و نوجوان مناسب می باشد. این ست از کیفیت پارچه و دوخت بسیار بالایی برخوردار بوده و جای کافی و مناسب برای وسایل روزمره دختر خانم ها را در خود دارد. در ضمن می توانید ساک دستی هدیه را نیز به سفارش خود اضافه نمایید.
  • ست کیف یکطرفه و کیف پول SARASA مدل فرشته
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست کیف یک طرفه و کیف پول ساراسا مدل فرشته از طرح و رنگ زیبا و جذابی برخوردار است. این ست از پارچه باکیفیت و دوخت بسیار ظریف و دقیقی برخوردار است. کیف یک طرفه و کیف پول آن جای کافی و مناسب برای لوازم شخصی و مورد نیاز خانم ها را در خود دارد. این ست بهترین هدیه برای زنان و دختران جوان و نوجوان می باشد.
  • ست دستبند و گردنبند نقره مدل بینهایت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دستبند و گردنبند مدل بینهایت یک ست زیبا و دلفریب است که برای دختران و زنان جوان بسیار مناسب است. این ست از نقره 925 عیار تولید شده که در مقابل تیره و کدر شدن مقاوم است. بر روی نماد بینهایت گردنبند و دستبند این ست، نگین کاری های بسیار زیبایی انجام شده که جذابیت و درخشندگی آنها را افزایش داده است. این ست همراه با جعبه بسیار شیک و مخصوص برای شما عزیزان...
  • ست هدیه دخترانه صورتی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه 3 تکه دخترانه صورتی، از سه محصول صورتی رنگ به همراه ساک دستی ویژه هدیه تشکیل شده است. یک عروسک خرس دوست داشتنی، یک گوی برفی چراغدار و یک ادکلن 20 میلی لیتری RIO collection با رایحه آرامش بخش و ماندگار، یک پک و ست هیجان انگیز را تشکیل می دهند که برای هدیه به دختران جوان و نوجوان بسیار مناسب است.
  • ست هدیه دخترانه ساعت ESPIRIT و دستبند چرم Cartier
    (3)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه ساعت Espirit و دستبند چرم Cartier ، یک ست هدیه فوق العاده چشمگیر برای خانم ها و دختران جوان به حساب می آید. ساعت اسپریت مدل ES2154 مجهز به موتور ژاپنی و بند فوم طرح چرم سفید رنگ است که با رنگ سفید تسمه چرمی دستبند ست شده و قاب طلایی ساعت با رنگ طلایی پلاک دستبند نیز بخوبی ست شده است. این ست هدیه در داخل جعبه شیک Espirit برای مشتریان ارسال می گردد.
  • ست فندک و جاسیگاری اپل 2
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    فندک و جاسیگاری اپل 2 به شکل سیب گاز خورده شرکت محبوب اپل طراحی شده و در بسته بندی مخصوص و شیک خود به بهترین شکل جایگذاری شده است. این فندک و جاسیگاری فلزی بوده و در دو رنگ طلایی و مشکی قابل سفارش می باشد. فندک این ست از نوع گازی بوده و قابلیت شارژ مجدد را داشته و بصورت شارژ شده برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.
نمایش 401 - 416 از 454 آیتم