کاتالوگ

ساعت مچی 

در صفحه
نمایش 81 - 85 از 85 آیتم
  • ساعت مچی مردانه بند چرمی کاسیو EF-506 GOLD
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کاسیو BEM-506 Gold یکی از پرفروشترین مدل های کاسیو بند چرمی می باشد. این ساعت دارای سه موتور ژاپنی بوده و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مردانه دارای بند چرمی فوق العاده باکیفیت و زیبایی نیز هست و در سه رنگبندی بند مشکی با صفحه مشکی و سفید و بند قهوه ای با صفحه سفید می باشد و همراه با جعبه اصلی کاسیو ارسال خواهد شد. در ضمن بسیار...
  • ساعت مچی کاسیو سه موتوره EF-558
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو مدل EF-558 یک ساعت سه موتوره با درجه کیفی High Copy است که موتورهای آن ژاپنی می باشد. این ساعت مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد و بند و قاب آن از جنس استیل است. این ساعت مچی مردانه زیبا را می توانید به عنوان کادو و هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید تهیه نمایید.
  • ساعت مردانه کاسیو EF-554
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 یک کپی بسیار باکیفیت (High Copy) از روی نمونه اصلی است. این ساعت مچی دارای سه موتور ژاپنی بوده و تمامی عقربه های داخل صفحه آن فعال می باشد و هیچکدام نمایشی نیست. کاسیو EF-554 دارای روز شمار است و بند و قاب آن استیل می باشد و همراه جعبه ارجینال کاسیو ارسال خواهد شد و می تواند کادو مردانه مناسبی برای آقایان جوان و میانسال بحساب آید.
  • ساعت کاسیو مدل EF-558 طلایی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-558 GOLD دارای سه موتور ژاپنی باکیفیت بوده و کرنومتر دار است و مجهز به روز شمار و نشان دهنده ایام هفته می باشد. این ساعت مچی از نظر کیفیت High Copy بوده و بند و قاب آن استیل می باشد. کادویی و هدیه مناسب برای آقایان و پسران.
  • ساعت مچی کاسیو مدل EF-554 طلایی
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ساعت مچی کاسیو EF-554 GOLD یک کپی بسیار با کیفیت (High Copy) و نزدیک به نمونه اصلی می باشد. دارای سه موتور ژاپنی و مجهز به روزشمار است و تمامی عقربه ها و اجزاء داخل صفحه فعال می باشد. این محصول همراه با جعبه اصلی ارسال خواهد شد. این ساعت مچی را می توان برای هدیه پسر ها و آقایان تهیه کرد.
نمایش 81 - 85 از 85 آیتم