ست هدیه اسپری و کیف پول دیبا (در رنگبندی متنوع)

جدید

ست کادویی دیبا از دو محصول اصلی تشکیل شده است. یک کیف پول زنانه زیبا و یک اسپری بدن خوش رایحه که در کنار هم در داخل یک باکس کادویی جذاب گردآوری شده اند. کیف پول ست دیبا از چرم مصنوعی باکیفیت بالا تولید شده است و در 9 رنگبندی مختلف قابل انتخاب است. اسپری بدن 200 میلی لیتری بیواستار مدل CHIFOUN رایحه گرم، شیرین و معتدلی دارد که برای خانم ها در هر سن و سالی مناسب است.

جزییات بیشتر

449,000 تومان

  • مشکی
  • قرمز
  • آبی
  • زرد
  • بادمجونی
  • طوسی
  • سرخ آبی

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه دیبا ؛ یک کادو زیبا برای مناسبت های زنانه ای مانند روز مادر

هدیه دادن می تواند نشانه توجه و محبت، عشق و علاقه، قدردانی و تشکر باشد. هدیه دادن احساس برانگیز است و می تواند محبت عمیق بین دو انسان ایجاد کند و روابط را قوی و مستحکم نماید. به همین خاطر است که بایستی به بهانه های مختلف با هدیه دادن عشق خود را به کسانی که دوستشان داریم ابراز کنیم. با این مقدمه به معرفی یک کادو زنانه خواهیم پرداخت که می توان آن را به بهانه هایی مانند کادو روز مادر یا کادو سالگرد ازدواج و یا حتی بدون بهانه و مناسبت به عزیزانمان پیشکش کنیم.

ست کادو زنانه دیبا مناسب هدیه روز مادر

ست کادویی دیبا از دو محصول اصلی تشکیل شده است. یک کیف پول زنانه زیبا و یک اسپری بدن خوش رایحه که در کنار هم در داخل یک باکس کادویی جذاب گردآوری شده اند. محصولات این ست از بهترین ها در نوع خودشان انتخاب شده اند تا ست هدیه زنانه دیبا همه چیز تمام و بی نقص باشد.

کیف پول :

کیف پول ست دیبا از چرم مصنوعی باکیفیت بالا تولید شده است. با اینکه روی این کیف پول به لاتین نوشته شده "Originally from Korea" اما ساخت یکی از بهترین تولید کنندگان کیف پول داخل کشور است که تولیدات آن از همه نظر با تولیدات خارجی همتراز و چه بسا بهتر است. کیفیت دوخت بالا، مدل به روز و جذاب، جنس اعلا و باکیفیت، زیپ و یراق آلات بادوام و مرغوب و رنگبندی متنوع و جذاب از ویژگی های این کیف پول زنانه بحساب می آید.

این کیف پول از دو بخش داخلی تشکیل شده است یک بخش بصورت دکمه ای باز و بسته می شود و در این بخش می توانید کارت های اعتباری و شناسایی، مدارک هویتی و اسکناس های خود را نگهداری کنید و در بخش دوم که بصورت زیپی باز و بسته می شود نیز می توانید پول خرد، کلید، اشیاء کوچک و موارد اینچنینی را بخوبی نگهداری کنید.

ست کادو زنانه دیبا

این کیف پول دارای بند نگهدارنده هم هست تا بتوانید هنگام حمل و نقل آن را به مچ دست خود قلاب کنید و با امنیت بیشتری آن را جابجا کنید. این کیف پول در 9 رنگ مشکی، سبز، زرد، یاسی، بادمجانی، قرمز، سرخ آبی، طوسی و آبی قابل سفارش خواهد بود.

اسپری بدن BIO star مدل CHIFOUN :

اسپری بیواستار مدل CHIFOUN رایحه گرم، شیرین و معتدلی دارد که برای خانم ها در هر سن و سالی مناسب است. این اسپری 200 میلی لیتری بخوبی می تواند در طول فعالیت های روزانه بدن شما را خوشبو و معطر نگاه دارد. بیواستار یک تولید کننده موفق و پرطرفدار است که با خیالی راحت می توانید از محصولات آن استفاده کنید.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلدیبا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء3 تکه
محصولات پککیف پول، اسپری بدن و جعبه کادو
ابعاد و اندازهکیف پول 4*10*19 سانتیمتر
حجماسپری 200 میلی لیتر
رنگبندیکیف پول در 9 رنگبندی متنوع
جعبهدارد
ابعاد جعبه5.5*15*21 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی