ست هدیه زنانه لیلیوم

جدید

کیف پول، اسپری بدن، پالت رژ گونه، پالت سایه چشم، 2 عدد رژ لب جامد، یک رژ لب مایع و جعبه کادو محصولات این ست را تشکیل می دهند. کیف پول طراحی مدرن و زیبایی دارد و در 9 رنگ قابل انتخاب است. اسپری بدن پرستیژ رایحه گرم و شیرین دارد. 2 مدل مختلف رژ لب جامد artskin ، رژ لب مایع Karite، پالت سایه چشم 20 رنگ DoDo Girl، پالت رژ گونه 4 رنگ برند GOSH دیگر محصولات این ست جذاب هستند.

جزییات بیشتر

593,000 تومان

  • مشکی
  • آبی
  • زرد
  • قهوه ای
  • طوسی

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه زنانه لیلیوم ؛ ترکیبی از لوازم آرایشی، خوشبو کننده و کیف پول

اگر بدانیم که زنان و دختران از چه وسایلی بیشتر استفاده می کنند می توانیم هدیه هایی که برایشان تدارک می بینیم را کاربردی تر و هیجان انگیز تر کنیم. بر هیچ کس پوشیده نیست که خانم ها مخصوصا خانم های ایرانی عاشق لوازم آرایش هستند و مصرف لوازم آرایشی در کشور ما بسیار بالاست. بنابراین تدارک یک ست هدیه که لوازم آرایش در آن نقش پر رنگی داشته باشد می تواند مطلوب زنان و دختران باشد. در ادامه به معرفی چنین پک هدیه ای خواهیم پرداخت.

ست هدیه لوازم آرایش و کیف پول - بهترین برای کادو ولنتاین

ست هدیه لیلیوم یک ست کادویی زنانه است که از ترکیب لوازم آرایشی، خوشبو کننده و کیف پول بوجود آمده است. محصولات قرار گرفته در داخل آن از نظر کیفی درجه بالایی دارند و انتخاب آنها به دقت انجام شده است. کیف پول، اسپری بدن، پالت رژ گونه، پالت سایه چشم، 2 مدل رژ لب جامد، یک رژ لب مایع و جعبه کادو محصولات این ست هدیه را تشکیل می دهند که در ادامه بیشتر در موردشان توضیح خواهیم داد. این ست می تواند هدیه ولنتاین یا کادو روز مادر مناسبی باشد.

پالت سایه چشم DoDo Girl :

DoDo Girl یک برند آرایشی چینی است که در کشور ما بسیار شناخته شده است. پالت سایه چشم 20 رنگی ست لیلیوم از این برند انتخاب شده است. 20 رنگ این پالت چشم همگی پر مصرف و کاربردی هستند و خانم ها برای هر مدل آرایشی که دلخواهشان باشد می توانند از یک رنگ آن استفاده کنند. رنگ های براق و مات دست خانم ها را برای انتخاب باز خواهد گذاشت.

پالت رژ گونه GOSH :

یک پالت 4 رنگ رژ گونه نیز جزء محصولات آرایش صورت هست که در ست لیلیوم قرار می گیرد. در این پالت، 4 رنگ بسیار کاربردی و پرمصرف قرار دارد که خانم ها اکثر از آنها در آرایش گونه خود استفاده می کنند. در این پالت یک براش کوچک نیز قرار دارد تا استفاده کردن از آن راحت تر باشد.

2 عدد رژ لب جامد از برند artskin :

2 مدل رژ لب جامد با رنگ های مختلف از برند artskin هم در میان لوازم آریش این ست قرار دارد. این رژ لب ها پوکه های بسیار زیبایی دارند و 3.8 گرم وزن رژ خالص هر کدام از آنهاست. این دو رژ در طیف رنگی مختلف برای شما عزیزان ارسال می شود تا رنگ رژ لب های این ست تنوع داشته باشد. انتخاب رنگ رژ ها بصورت رندوم و اتفاقی است و قابل انتخاب نیست.

کادو روز مادر - ست لوازم آرایش و کیف پول و خوشبو کننده بدن

رژ لب مایع Karite :

یک رژ لب ضد آب از برند معروف Karite هم در ست لیلیوم قرار داده می شود. این رژ در 16 رنگ مختلف موجود است که یکی از آنها بصورت رندوم برای شما عزیزان ارسال می شود و سازنده ماندگاری 24 ساعته آن را نوید داده است. رنگ های ارسالی همگی جوان پسند و جذاب هستند.

اسپری بدن PRESTIGE :

اسپری خوشبو کننده بدن پرستیژ مدل Ricci Ricci ششمین محصول این ست زنانه را تشکیل می دهد. این اسپری 150 میلی لیتری رایحه گرم و شیرین دارد و در روزهای پرمشغله و کاری می تواند تا 24 ساعت بدن شما را در برابر بوی ناخوشایند واکسینه کند!

کیف پول :

یک کیف پول با طراحی مدرن و بسیار شیک و البته باکیفیت تولید بالا برای ست لیلیوم در نظر گرفته شده است. این کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و در 9 رنگ قابل سفارش می باشد. زیپ، دکمه و یراق آلات بکار رفته در تولید آن خوش کیفیت هستند. درون کیف مثل بیرونش زیبا طراحی شده و جای هر چیزی به شکل دقیق در آن مشخص شده است تا دسترسی به پول و کارتهای اعتباری برای شما آسان باشد.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدللیلیوم
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء8 تکه
محصولات پککیف پول، اسپری بدن، پالت رژ گونه، پالت سایه چشم، 2 عدد رژ لب جامد، یک رژ لب مایع و جعبه کادو
جنسکیف پول از چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهکیف پول 9.5*14.5 سانتیمتر
حجماسپری 150 میلی لیتر
وزن644 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب - رژ لب ها در رنگبندی مختلف که بصورت رندوم ارسال می شود.
جعبهدارد
ابعاد جعبه7*17*23 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی