ست هدیه زنانه ماسیکا

جدید

ست کادویی ماسیکا از یک کیف پول، اسپری بدن، ادکلن جیبی، 2 عدد لاک و جعبه کادو تشکیل می شود. کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و در 9 رنگ قابل سفارش خواهد بود. اسپری بدن پرستیژ مدلversace ، 150 میلی لیتر حجم و رایحه گرم و شیرینی دارد. ادکلن جیبی 30 میلی لیتری مارکویی کالکشن مدل 129 رایحه خوراکی، شیرین، طبیعت و گلی دارد. 2 عدد لاک خوش رنگ برند PRETTY ONE هم این ست را تکمیل می کند.

جزییات بیشتر

479,000 تومان

  • مشکی
  • سبز
  • آجری

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه ماسیکا ؛ یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه

انتخاب های عالی همیشه می تواند نتایج عالی را در پی خود داشته باشد. از انتخاب یک هدیه گرفته تا انتخاب های دشوار دیگر در زندگی، یک تصمیم درست می تواند بهترین ها را برای شما رقم بزند. اگر در انتخاب هدیه برای یک دختر یا زن جوان مردد هستید و نمی دانید که چه چیزی را انتخاب کنید ما یک گزینه عالی و فوق العاده را در ادامه معرفی خواهیم کرد که می تواند همانی باشد که می خواهید.

کادو برای دختر و زن

ست کادویی ماسیکا از 6 جزء و محصول در کنار هم تشکیل شده است. یک کیف پول، اسپری بدن، ادکلن جیبی، 2 عدد لاک و جعبه کادو اجزاء این ست جذاب را تشکیل می دهند. در ادامه با تک تک محصولات با جزئیات آشنا خواهیم شد.

کیف پول Modern Rabbit :

یک کیف پول زیبا و بسیار خوش ساخت در داخل ست ماسیکا قرار داده شده است. این کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و برشکاری و دوخت و دوز آن صنعتی و بسیار عالی انجام شده است.

روی درب کیف پول شکل یک خرگوش بانمک دیده می شود که پاپیونی فلزی زیبایی روی گوش خود دارد. درب کیف پول با دکمه مگنتی باز و بسته می شود و در داخل آن برای اسکناس، کارت های اعتباری و شناسایی، مدارک هویتی، عکس، پول خرد، کلید و لوازم کوچک و خرد دیگر جای کافی و مناسب پیش بینی شده است. این کیف پول در 9 رنگ متفاوت و جذاب قابل سفارش خواهد بود.

اسپری بدن PRESTIGE :

برای اینکه در بیرون از منزل و در هنگام فعالیت های روزمره بدنی خوشبو و معطر داشته باشیم بهتر است تا از یک اسپری بدن باکیفیت و خوش رایحه استفاده کنیم.

اسپری بدن پرستیژ مدل versace bright crystal 150 میلی لیتر حجم دارد و تولید کننده 24 ساعت ماندگاری آن را تضمین کرده است. رایحه گرم و شیرین این اسپری برای خانم هایی که عاشق رایحه ورساچه هستند هیجان انگیز و مسرور کننده خواهد بود.

بهترین ست هدیه زنانه

ادکلن جیبی Marque collection شماره 129 :

یک ادکلن کوچک و کم حجم که بتوان براحتی در کیف و جیب قرار داد برای هر خانمی واجب است تا در طول روز در هر کجایی که هست بتواند عطر خود را تجدید کند. ادکلن جیبی مارکویی کالکشن مدل 129 رایحه خوراکی، شیرین، طبیعت و گلی دارد که همه پسند و دوست داشتنی است. این ادکلن جیبی 30 میلی لیتر حجم دارد.

لاک ناخن PRETTY ONE :

دختران و زنان جوان علاقه زیادی به آراستن ناخن های خود دارند و یکی از ملزومات اینکار لاک ناخن است. ما در پک کادویی ماسیکا 2 عدد لاک ناخن در 2 رنگ متفاوت قرار داده ایم. لاک ها از برند PRETTY ONE انتخاب شده اند که 12 میلی لیتر حجم داشته و کیفیت بسیار بالایی دارند و سطح ناخن ها را بصورت کامل پوشش می دهند و رنگ شفاف و زنده آنها ناخن های شما را بسیار زیباتر از آنچه هست نمایش خواهند داد. لاک ها در رنگبندی بسیار متفاوت موجود است و 2 رنگ از میان آنها بصورت رندوم و اتفاقی برای شما عزیزان ارسال می شود.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلماسیکا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء6 تکه
محصولات پککیف پول، اسپری، ادکلن جیبی، 2 عدد لاک و جعبه کادو
جنسکیف پول از چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهکیف پول 9.5*15 سانتیمتر
حجمادکلن جیبی 30 میلی لیتر - اسپری 150 میلی لیتر - لاک هر کدام 12 میلی لیتر
وزن700 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب است - لاک در رنگبندی متنوع که بصورت رندوم ارسال می شود.
جعبهدارد
ابعاد جعبه7*17*23 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی