ست هدیه آکیلا

جدید

کیف پول، اسپری بدن و شال در ست هدیه آکیلا در یک جعبه کادو زیبا گردآوری شده و با گل های رز مصنوعی به جذابترین شکل ممکن تزیین شده است. شال نخی سبک، لطیف و بسیار زیبا از برند کندیس (Kandis) انتخاب شده است. کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و یراق آلات بکار رفته کیفیت بالایی دارد و در 9 رنگ زیبا قابل انتخاب است. اسپری 200 میلی لیتری بدن media نیز رایحه قوی، گرم و شیرینی دارد.

جزییات بیشتر

529,000 تومان

  • مشکی
اخطار: آخرین موجودی فعلی!

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست آکیلا ؛ یک انتخاب عالی برای کادو روز مادر یا هدیه روز ولنتاین

وقتی برای یک خانم هدیه ای تدارک می بینید سلیقه و انتخاب شما بسیار اهمیت خواهد داشت. خانم ها به زیبایی و نحوه تزیین کادو خود بصورت ویژه توجه دارند و حتما سلیقه شما در این خصوص محک خواهد خورد. ما در تک کادو ست های هدیه با محصولات و تزئینات زیبایی را عرضه می کنیم که در ادامه به معرفی یکی دیگر از آنها خواهیم پرداخت.

کیف پول، اسپری بدن و شال در ست هدیه آکیلا در یک جعبه کادو زیبا گردآوری شده و با گل های رز مصنوعی به جذابترین شکل ممکن تزیین شده است. این ست هدیه را برای هدیه روز مادر و یا کادو روز ولنتاین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

ست آکیلا - مناسب کادو روز مادر

شال برند کندیس مدل 706:

یک شال نخی سبک، لطیف و بسیار زیبا برای ست آکیلا در نظر گرفته ایم. این شال از برند ایرانی خوشنام کندیس (Kandis) انتخاب شده که کیفیت و طرح های جذاب آن این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

طرح شماره 706 کندیس بسیار هنرمندانه طراحی شده و از تلفیق رنگ های نارنجی، مشکی، سفید، زرشکی و طوسی به شکل گل های کوچک در کنار هم زیبایی خلق شده است. این شال زیبا برای دختران جوان تا خانم های میانسال مناسب استفاده است و می توان بصورت روزمره یا برای میهمانی ها آن را با لباس های دیگر ست کرد.

کیف پول FOREVER YOUNG :

یک کیف پول زیبا که بسیار مدرن و مینیمال طراحی شده هم در ست آکیلا در کنار شال و اسپری قرار می گیرد. این کیف پول زنانه از چرم مصنوعی تولید شده است. جنس و یراق آلات بکار برده شده در تولید آن کیفیت بالا و مطلوبی دارد و دوخت آن تمیز و بی نقص است.

درب اصلی کیف پول که در قسمت جلویی آن مشخص است با دکمه مگنتی باز و بسته می شود. وقتی این درب باز می شود شیارهایی که برای نگهداری کارت های بانکی و مدارک هویتی در پشت آن تعبیه شده و همچنین جیبی که برای نگهداری اسکناس پیش بینی شده نمایان می شود.

این کیف پول یک بخش زیپ دار هم دارد که در آن می توان انواع لوازم خرد و کوچک نظیر کلید، پول خرد یا هندزفری و کابل شارژ را نگهداری نمود.این کیف پول در 9 رنگ جذاب قابل انتخاب است.

پک آکیلا - مناسب کادو ولنتاین

اسپری بدن برند مدیا مدل LAvie est belle :

استفاده از اسپری بدن می تواند بدن شما را در طول روز خوشبو نگاه دارد و به طبع آن حال خوب و روحیه بانشاطی برای شما فراهم کند. اسپری بدن media مدل LAvie est belle رایحه قوی، گرم و شیرینی دارد که طبق گفته سازنده می تواند 24 ساعت دوام داشته باشد. این اسپری 200 میلی لیتری زنانه را می توانید همجا همراه خود داشته باشید.

جعبه کادو و گلهای تزئینی:

جعبه کادو این ست خیلی زیبا طراحی شده است. ابعاد آن متناسب است با اندازه محصولاتی که درون آن قرار می گیرد. داخل جعبه محصولات بخوبی چیدمان شده و با 4 گل رز مصنوعی شبه طبیعی تزیین می شود. گلهای صورتی و سرخ آبی یکی در میان کنار هم قرار میگیرند.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلآکیلا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء4 تکه
محصولات پکشال، کیف پول، اسپری بدن، جعبه کادو و تزئینات
جنسشال نخی - کیف پول چرم مصنوعی - گلها صابونی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهشال 65*190 سانتیمتر - کیف پول 10*16 سانتیمتر
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن830 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب می باشد.
جعبهدارد
ابعاد جعبه9.5*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی