ست هدیه زنانه و دخترانه آنیل

جدید

ست هدیه آنیل از دو محصول کاربردی و مورد نیاز خانم ها، شال و کیف پول تشکیل شده که در یک جعبه کادویی شیک قرار گرفته و با گلهای رز شبه طبیعی تزیین شده است. شال این ست از پارچه نخی باکیفیت تولید شده و طرح آن همه پسند و جذاب است. کیف پول آن نیز از چرم مصنوعی مرغوب تهیه شده که طراحی شیک، مدرن و زیبایی دارد و در 9 رنگ مختلف موجود و قابل سفارش است.

جزییات بیشتر

529,000 تومان

  • مشکی
  • سبز
  • قهوه ای
  • زرد

- +

 
توضیحات کامل محصول

پک هدیه زنانه و دخترانه مدل آنیل

به نظر شما چطور می توانیم در میان این روزهای تکراری و خسته کننده یک روز خاص و خاطره انگیز برای خود و عزیزانمان بسازیم؟ برای ساخت چنین روزی فقط کافیست نگاهی به تقویم بیندازید؛ قطعاً روزهای بسیاری را خواهید یافت که بهانه هایی هستند برای جذابتر کردن زندگی، مانند روز تولد همسر یا نامزدتان، روز آغاز سال نو، روز زن یا روز دختر و ... که در آن می توانید با برپا کردن یک جشن کوچک و تقدیم کردن یک هدیه نچندان گران قیمت عزیزانتان را شاد و خشنود کنید.

خانم‌ها وقتی هدیه ای از جانب شما دریافت کنند آن را نشانی از عشق و علاقه به خود می پندارند. پس فرصت را از دست نداده و برای مناسبت‌هایی که گفتیم یا حتی بدون مناسب برایشان هدیه تهیه کنید.

فروشگاه ما سالهاست که هدیه های جذابی را برای زنان و دختران تدارک دیده و در معرض انتخاب و خرید شما عزیزان قرار می دهد. اما در میان این هدایا معمولاً ست ها و پک های هدیه که از قرار گیری چند محصول در کنار هم تشکیل می شوند بسیار بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می گیرند. در ادامه نیز قرار است تا یک ست هدیه زنانه جدید و جذاب دیگر را به شما مشتریان گرامی معرفی کنیم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد. این ست برای کادو ولنتاین و یا هدیه روز مادر می تواند یک انتخاب عالی باشد.

ست هدیه زنانه و دخترانه آنیل

ست هدیه آنیل یک هدیه خوشگل و دلرباست که خانم‌های جوانِ خوش پوش یا زنان میانسال باوقار بسیار از آن استقبال خواهند کرد. این پک از دو محصول کاربردی و مورد نیاز خانم ها، شال و کیف پول تشکیل شده که در یک جعبه کادویی شیک قرار گرفته و با گلهای رز شبه طبیعی تزیین شده است. در زیر جزئیات این محصول را برایتان شرح خواهیم داد.

شال برند Kandis مدل 964:

شال پک آنیل از جنس نخ مرغوب، نرم و لطیف توسط برند کندیس تولید شده است. این شال دارای پارچه‌ای باکیفیت و دوخت خوب و تمیز است و طراحی آن نیز بسیار زیبا و همه پسند از کار درآمده است؛ ضمن اینکه براحتی می تواند نظر مشکل پسندان را نیز به خود جلب نماید.

این شال طراحی ساده و جذابی دارد و هارمونی خاصی در طراحی آن وجود دارد که بسیار چشم نواز است و طرح آن با سلیقه اکثریت زنان و دختران، جوان تا میانسال جور خواهد بود.

کیف پول:

کیف پول، دومین جزء از پک هدیه ماست که از جنس چرم مصنوعی باکیفیت و مقاوم ساخته شده است. طراحی این کیف پول جدید و مدرن است و فرم و سادگی ظاهری اش آن را به یک کیف پول با کلاس بالا و شیک تبدیل نموده است.

در این کیف پول زنانه دو محفظه جدا از هم تعبیه شده که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. یکی از محفظه ها که توسط زیپ باز و بسته می شود برای لوازم کوچک مانند پول خرد، فلش مموری، هندزفری، دسته کلید و ... کاربرد دارد و محفظه دیگر که توسط دکمه باز و بسته می شود جای کافی برای اسکناس، کارت های بانکی، اعتباری و شناسایی در خود دارد. این کیف پول در 9 رنگ زیبا قابل انتخاب است. همه رنگ های این کیف پول جذابیت خاص خود را دارد.

کادویی آنیل - هدیه مناسب ولنتاین برای دختران و زنان

جعبه هدیه و تزئینات:

جعبه هدیه ای که برای قرارگیری شال و کیف پول در نظر گرفته شده یک جعبه قرمز رنگ شیک و زیباست که در قسمت بالایی آن 6 گل رز قرمز صابونی شبه طبیعی چیدمان شده تا زیبایی و جلوه خاصی به پک هدیه ما ببخشد.

گل های رز صابونی که برای تزیین پک هدیه آنیل در نظر گرفته شده اند آنقدر جلوه طبیعی دارند که حتی از نزدیکترین فاصله هم معلوم نمی شود طبیعی هستند یا مصنوعی! این گلها همانند گلهای طبیعی زیبا هستند اما عمرشان مانند گلهای طبیعی نیست و طولانی مدت عمر خواهند کرد. در ضمن خیال شما از بابت پژمرده و خراب شدن آنها در طول مسیر ارسال نیز کاملاً راحت است.

پک هدیه آنیل یکی از بهترین و زیباترین ست های هدیه ویژه زنان و دختران موجود در فروشگاه ماست که تمامی اجزاء آن از بهترین متریال و توسط بهترین تولیدکننده ها تولید شده و می تواند همان هدیه خاصی باشد که روز معمولی شما را تبدیل به یک روز خاطره انگیز می نماید.

از شال و کیف پول این ست می توان بصورت روزمره استفاده کرد و همانطور که گفته شد سن و سال خاصی را هم نمی توان برای استفاده از آن مشخص کرد و برای یک دختر نوجوان تا یک خانم میانسال مناسب استفاده است.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلآنیل
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء3 تکه
محصولات پکشال، کیف پول و جعبه هدیه (بعلاوه 6 عدد گل رز شبه طبیعی)
جنسشال نخی - کیف پول چرم مصنوعی - گل های رز مصنوعی شبه طبیعی
ابعاد و اندازهکیف پول 9.5*14.5 سانتیمتر - شال 65*190 سانتیمتر
وزن550 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ مختلف
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*19*26 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی