پک هدیه آرماندو

tk-937

جدید

پک هدیه آرماندو از یک موزن 3 کاره گوش و بینی، اسپری بدن و شکلات تشکیل شده است و در داخل یک جعبه کادو مشکی رنگ زیبا با گل های رز قرمز رنگ شبه طبیعی تزیین شده است. موزن روزیا مدل HD102A یک موزن قابل شارژ 3 کاره است که با سه سری مختلف آن می توان از شر موهای زائد صورت خلاص شد. اسپری 200 میلی لیتری از برند media می باشد و 3 مدل شکلات از برند KitKat هم داخل پک قرار دارد.

جزییات بیشتر

535,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

پک کادو آرماندو ؛ یک کادو ولنتاین مردانه فوق العاده

ولنتاین یک روز خاص برای جشن گرفتن است. جشن گرفتن عشقی که در وجود دو انسان شکل گرفته و پیوند عمیقی را میانشان بوجود آورده است. این جشن پرشکوه سالانه، جشنی است که در آن عاشقان با هدیه کردن گل و شکلات و گذران وقت کنار هم تجدید پیمان می کنند و آرزو می کنند هر سال تداوم این حس زیبای مشترک را جشن بگیرند. با این مقدمه به معرفی یک کادوی ولنتاین مردانه جذاب خواهیم پرداخت که تمام عناصر یک کادوی ولنتاین فوق العاده را در خود دارد.

کادو ولنتاین مردانه شیک

پک هدیه آرماندو از یک موزن 3 کاره گوش و بینی، اسپری بدن و شکلات تشکیل شده است و چیدمان چشم نواز محصولات در داخل جعبه هدیه آن با گل های رز قرمز مصنوعی زیبا کامل شده است. در ادامه در خصوص هر محصول بصورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

موزن سه کاره ROZIA مدل HD102A :

موزن روزیا مدل HD102A یک موزن قابل شارژ 3 کاره است که با سه سری مختلف آن می توان از شر موهای زائد که دسترسی به آنها مشکل است براحتی خلاص شد. سری اول این موزن که بصورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است از نوع چرخشی است و با استفاده از آن می توان موهای زائد داخل گوش و بینی را تمیز کرد.

سری خط زن آن نیز برای تنظیم خط ریش و پشت گردن می تواند استفاده شود و از سری سوم هم می توان برای اصلاح موهای روی گوش یا تنظیم سبیل استفاده کرد یا حتی با نصب شانه مخصوص اش برای مرتب کردن ابروها از آن بهره برد.

این موزن دارای باطری قابل شارژ است که تا 8 ساعت می تواند شارژ نگه داشته تا در مسافرت ها براحتی بتوان از آن استفاده کرد. این دستگاه دارای موتور با قدرت 3 وات است که برای کاری که از آن انتظار داریم کافی خواهد بود.

اسپری بدن media مدل AVENTUS :

برای در امان ماندن از بوی بد بدن در روزهای کاری استفاده از یک اسپری بدن خوب می تواند بسیار کار ساز باشد. اسپری بدن مدیا مدل AVENTUS یک اسپری با ماندگاری 48 ساعته است که بخوبی توانسته رایحه مردانه جذاب اونتوس (AVENTUS) را بازتولید کند. رایحه ادکلن معروف AVENTUS تولید شده توسط کمپانی CREED بسیار مورد علاقه مردان در سراسر دنیا است و رایحه ای پرطرفدار بحساب می آید. این اسپری 200 میلی لیتری بدن شما را خوشبو و روحیه شما را بهتر و شاداب تر از همیشه خواهد کرد.

خرید کادو ولنتاین برای مردان

شکلات های KitKat :

3 عدد شکلات برای پک هدیه آرماندو در نظر گرفته شده است که همگی از برند خوشنام کیت کت انتخاب شده اند. 2 عدد شکلات 38 گرمی مدل CHUNKY و یک عدد شکلات ویفری 41.5 گرمی معروف به 4 انگشتی که طعم بی نظیر و کیفیت مثال زدنی آنها نیازی به تعریف ندارد.

جعبه کادو و گلهای تزئینی:

تمام محصولات پک آرماندو در داخل یک جعبه سایز متوسط مشکی رنگ زیبا قرار داده می شود و با 2 گل رز شبه طبیعی قرمز رنگ زیبا تزیین می شود. گل های قرمز رنگ مصنوعی در میان جعبه و محصولات با تم مشکی به شکل زیبایی خود نمایی می کند.

 
جزئیات فنی
نوعپک هدیه
مدلآرماندو
مناسب برایآقایان
تعداد اجزاء6 تکه
محصولات پکموزن 3 کاره، اسپری بدن، 3 عدد شکلات و جعبه کادو
جنسگل ها مصنوعی شبه طبیعی
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن730 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه6*17*23 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی