کاتالوگ

ست و نیم ست نقره 

در صفحه
نمایش 17 - 32 از 52 آیتم
  • نیم ست نقره مدل دانژه (در 5 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست مدل دانژه یک نیم ست نقره خاص است که از ترکیب فلز نقره با کریستال تولید شده است. فلز نقره خود بسیار زیبا و درخشنده است و وقتی با یک کریستال با تراش های ظریف، جذاب و درخشان ترکیب می شود محصول فوق العاده ای را بوجود می آورد. کریستال های نیم ست دانژه اشکی شکل طراحی و تولید شده و در 5 رنگ زیبا قابل انتخاب است. این نیم ست در یک جعبه شیک و...
  • نیم ست نقره طرح حلال ماه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست طرح حلال ماه یک نیم ست نقره است با ویژگی های خاص که خانم ها و دختران از کادو گرفتنش استقبال می کنند. این نیم ست طراحی زیبا و بروزی دارد. حلال ماه یکی از طرح های جذاب برای زیورآلات زنانه بشمار می رود و نگین کاری های روی آن زیبایی آن را دو چندان کرده است. این نیم ست از نقره 925 عیار تولید شده است و نگین های کارشده روی آن نیز کریستالی هستند.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی سلین (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست طرح سواروسکی سلین، از نقره 925 عیار و نگین های طرح سنگ بسیار زیبا تولید شده است. نگین های این نیم ست در سه رنگ سبز، سرمه ای و قرمز موجود هست که در هنگام ثبت سفارش قابلیت انتخاب رنگ آن وجود خواهد داشت. این نیم ست به شکل زیورآلات برند سواروسکی (SWAROVSKI) تولید شده است و همراه با یک جعبه شیک برای شما ارسال خواهد شد.
  • نیم ست نقره دخترانه طرح سواروسکی مدل ویدا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست دخترانه مدل ویدا از نقره با عیار 925 ساخته شده است. در مرکز گردنبند و گوشواره‌های این نیم ست زیبا، یک نگین درخشان اشکی شکل درشت و خوش تراش خود نمایی می کند. این نیم ست نقره طرح جواهرات برند سواروسکی تولید شده است و در داخل جعبه مخصوص SWAROVSKI ارسال می گردد. این محصول در دو رنگ قرمز و سرمه ای قابل سفارش است.
  • کادویی نیم ست نقره طرح سواروسکی آنانیا
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی ویژه نیم ست نقره آنانیا یک هدیه ویژه و منحصر به فرد است که تنها در تک کادو می توان یافت. این پک کادویی از نیم ست نقره با عیار 925 طرح سواروسکی تشکیل شده که در داخل یک جعبه هدیه بسیار زیبا قرار گرفته و با گل های قرمز و سفید فومی به زیبایی تزیین شده است. نیم ست این پک در 4 رنگ آبی، سرمه ای، سبز و قرمز موجود می باشد.
  • نیم ست نقره زنانه طرح سواروسکی مدل حورا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این نیم ست نقره زنانه جذاب دارای یک نگین طرح سنگ بسیار زیباست که به سبک زیورآلات سواروسکی برش خورده است و در انعکاس نور محیط می درخشد. دور تا دور نگین اصلی هم توسط نگین های کریستالی مانند ظریف و کوچک تزیین شده است تا زیبایی نیم ست حورا در اوج خود قرار بگیرد. این نیم ست زنانه شیک و زیبا در داخل جعبه مخصوص زیورآلات SWAROVSKI برای شما ارسال می گردد و...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی باربارا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره باربارا به شکل جواهرات پر زرق و برق برند سواروسکی طراحی شده و طراحی آن مینیمال و فوق العاده جذاب از کار درآمده است. این نیم ست از نقره 925 عیار تولید شده و نگین آن طرح سنگ می باشد. این نیم ست در سه رنگ سبز، قرمز و سرمه ای قابل سفارش می باشد و در جعبه ویژه سواروسکی ارسال خواهد شد.
  • نیم ست نقره ظریف و نگین دار مدل شایلی
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل شایلی از یک جفت گوشواره و یک گردنبند زیبا تشکیل شده است. این نیم ست نگین دار به سبک زیورآلات SWAROVSKI طراحی شده است و نگین های کریستالی درخشان آن چشم ها را به خود خیره نگاه می دارند. این نیم ست از نقره استرلینگ یا همان نقره 925 در نهایت ظرافت تولید شده است و در جعبه زیبای برند سواروسکی برای شما عزیزان ارسال می شود.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل آوا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل آوا یک نیم ست با طراحی کلاسیک است که نظر خانم هایی که عاشق تجمل و زرق و برق هستند را به خود جلب می کند. این نیم ست طرح اشکی شکل داشته و یک نگین رنگی که از کریستال تولید شده و بسیار زیبا برش خورده، در مرکز آن قرار گرفته است و دورتادور آن را نیز نگین های ریز سفید رنگ در بر گرفته اند. این نیم ست در سه رنگ قابل انتخاب است و در...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی نازگل (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره نازگل طراحی خاص و فوق العاده ای دارد. این نیم ست، اشکی شکل طراحی شده و در قلب آن یک نگین خوش تراش قرار گرفته است که این نگین زیبا در 3 رنگ قرمز، سبز و سرمه ای قابل سفارش است. این نیم ست و زنجیر همراهش از نقره 925 عیار تولید شده است و در یک جعبه ویژه جواهرات سواروسکی قرار می گیرد.
  • کادویی خاص نیم ست نقره رعنا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    کادویی ویژه نیم ست نقره رعنا از آن جهت ویژه و خاص است که به شکلی بی نظیر و با گلهای رز شبه طبیعی تزیین شده است. نیم ست نقره اینکار به شکل دو قلب تو در تو طراحی شده است. قلب میانی توپر بوده و کاملا با نگین های ظریف و شفاف پوشیده شده است. این نیم ست در میان یک جعبه کادو بزرگتر قرار می گیرد و اطراف آن را گلهای رز صورتی و بنفش زیبا پر می کند که زیبایی فوق...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل سابرینا
    موجود نیست موجود نیست
    ارزان شد!
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل سابرینا یک نیم ست نگین دار خوش ساخت، زیبا، ظریف، چشمگیر و جذاب است که خانم ها با هر نوع سلیقه، سن و سال و تیپ و استایلی را مجذوب خود می کند. این نیم ست نقره به سبک زیورآلات سواروسکی تولید شده است و در جعبه ویژه سواروسکی ارسال خواهد شد و در سه رنگ قرمز، آبی و سرمه ای قابل انتخاب است.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل الیکا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل الیکا یک نیم ست نقره جذاب است که به سبک زیورآلات و جواهرات برند سواروسکی تولید شده است. پلاک گردنبند و گوشواره این نیم ست دارای یک نگین اشکی شکل خوش تراش و درخشان است که از جنس کریستال تولید شده است. این نیم ست در 3 رنگ قرمز، آبی و سرمه ای قابل سفارش است و در جعبه مخصوص برند SWAROVSKI ارسال می شود.
  • پک کادویی نیم ست نقره مدل بنفشه
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک هدیه نیم ست نقره مدل بنفشه یک هدیه دلبرانه، جذاب و خلاقانه است. نیم ست نقره این پک به شکل یک قلب با تاجی درون اش طراحی شده است. این نیم ست خاص در داخل یک جعبه کوچک مخصوص نیم ست قرار گرفته و سپس همان جعبه در مرکز یک جعبه هدیه بزرگتر قرار می‌گیرد و دور تا دور آن با گل‌های رز سفید و قرمز فومی تزیین شده که ظاهری جذاب و رومانتیک به هدیه ما می بخشد.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل یاسمن
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل یاسمن یک کپی و یا یک الگو برداری تمیز از جواهرات سواروسکی است که از یک گردنبند و یک جفت گوشواره تشکیل شده است. 7 نگین سفید درشت روی گوشواره ها و پلاک گردنبند این نیم ست قرار گرفته که همانند یک گل زیبا کنار یکدیگر چیده شده‌اند و جلوه بصری زیبایی به آن بخشیده اند. این نیم ست بهمراه جعبه ویژه برند سواروسکی برای شما عزیزان ارسال می گردد.
  • نیم ست نقره مدل پروانه 2
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست مدل پروانه 2 دارای طراحی خاص و جذاب است و از نقره 925 عیار تولید شده است. این نیم ست از یک پلاک گردنبند و یک جفت گوشواره میخی تشکیل شده است که یک زنجیر نقره زیبا و متناسب برای آن در نظر گرفته شده است. روی پلاک گردنبند و گوشواره ها با نگین های ظریف و درخشنده پوشانده شده که زیبایی آن را چند برابر نموده است. این نیم ست در داخل یک جعبه هدیه متناسب و...
نمایش 17 - 32 از 52 آیتم