کاتالوگ

ست و نیم ست نقره 

در صفحه
نمایش 33 - 48 از 52 آیتم
  • نیم ست نقره مدل دانه برف
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل دانه برف همانطور که از اسمش هم پیداست به شکل دانه کریستالی برف طراحی شده است. این نیم ست شامل یک پلاک گردنی و زنجیر همراهش و یک جفت گوشواره می شود که در یک جعبه شیک مخصوص زیورآلات قرار گرفته است. در ساخت نیم ست دانه برف از فلز نقره و کریستال های شفاف، خوش تراش و درخشان استفاده شده است. ظرافت بکار رفته در تولید این نیم ست بی نظیر و زیبایی...
  • نیم ست نقره نگین دار طرح سواروسکی مدل وانیا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره نگین دار زنانه طرح سواروسکی مدل وانیا از سری نیم ست های زنانه و دخترانه فوق العاده درخشان و پرنگین موجود در فروشگاه ما است. این نیم ست جذاب از نقره 925 عیار و به سبک زیورآلات سواروسکی تولید شده است. یک نگین اصلی و درشت اشکی شکل در مرکزش دارد که برش های زیبایی خورده و نگین های سفید کوچک در اطرافش به درخشندگی آن افزوده اند. این نیم ست در 5 رنگ...
  • نیم ست نقره مدل شادی
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل شادی با طراحی منحصر به فرد، شبیه به گل پنج پر دارای یک آویز و یک جفت گوشواره است. این طراحی جدید و در عین حال همه پسند و زیباست و در عین سادگی جذاب و گیراست. این نیم ست زیبا از نقره با عیار 925 ساخته شده و به جهت زیبا و براق تر به نظر رسیدن و افزایش مقاومت آن در برابر تغییر رنگ، روکشی از آب رادیوم بر روی آن کشیده شده است.
  • کادویی نیم ست نقره طرح سواروسکی مدل گلبهار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست مدل گلبهار، یک نیم ست نقره با کریستال طرح سنگ قرمز رنگ با عیار 925 است که کریستال آن دقیقاً مانند جواهرات سواروسکی برش خورده است و نگین های سفید کار شده دور تادور آن، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد کرد. این نیم ست جذاب درون جعبه آبی رنگ سواروسکی قرار داده می شود و با همان جعبه در گوشه جعبه هدیه بزرگتری قرار می گیرد که تمامی آن با گلهای...
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی ویکتوریا (در 2 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست ویکتوریا دارای طراحی مدرن، جذاب و بسیار زیباست. این نیم ست از نقره 925 عیار تولید شده است و نگین های خوش تراش و پرزرق و برق آن طرح سنگ می باشند. نیم ست ویکتوریا طرح جواهرات و زیورآلات سواروسکی طراحی شده است و از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نیم ست در دو رنگ متفاوت و زیبا موجود می باشد.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی سنیتا (در 4 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره سنیتا از نقره 925 عیار تولید شده است و نگین های آن طرح سنگ می باشد. این نیم ست نقره به شکل و طرح زیورآلات سواروسکی تولید شده و بقدری زیبا و ظریف ساخته شده است که نمی توان آن را از زیورآلات اصلی برند نامبرده تشخیص داد. این نیم ست در 4 رنگ موجود بوده و همراه با جعبه مخصوص SWAROVSKI برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی ماریانا
    (3)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست طرح سواروسکی ماریانا دارای نگین های پرزرق و برق اشکی شکل طرح سنگ است. این نیم ست نقره دارای زنجیر ظریف و زیبایی بوده و همراه با جعبه سواروسکی ارسال می گردد و می توانید یکی از 5 رنگ آن را انتخاب نمایید.
  • پک کادویی خاص نیم ست نقره پارمیدا
    (5)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    پک کادویی پارمیدا یک نیم ست نقره بسیار زیباست که در در یک جعبه هدیه کشودار قرار گرفته و روی جعبه با گلهای فومی زیبا تزیین شده است. شما می توانید حرف لاتین مدنظرتان را در هنگام ثبت سفارش برای ما ارسال کرده تا ما آن را به بهترین شکل بر روی جعبه هدیه اینکار اجرا کرده و تحویلتان دهیم.
  • ست دستبند و گردنبند نقره دنریس
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دستبند و گردنبند نقره دنریس به شکل نماد بینهایت که با نماد ضربان قلب تلفیق شده، طراحی شده است. این ست از نقره 925 عیار تهیه شده است. دستبند و گردنبند دنریس در داخل جعبه هدیه مخصوص قرار می گیرد که شما می توانید متن مورد نظر خود را بر روی کارت-فوم آن درج نمایید. لطفاً متن مورد نظرتان را در هنگام ثبت سفارش و در قسمت "پیام برای تک کادو" برای ما ارسال کنید.
  • نیم ست نقره مدل شبدر 4 برگ
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل شبدر 4 برگ، مثل تمام زیورآلات نقره ای که در تک کادو عرضه می شوند از نقره 925 عیار تهیه شده و عملیات آبکاری رادیوم روی آن صورت پذیرفته است.  این نیم ست نقره به شکل شبدر 4 برگ طراحی شده است که برگ های آن قلبی شکل هستند و روی یکی از برگ ها نگین های ریز درخشنده زیبایی کار شده است. 
  • نیم ست نقره مدل ملکه من
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل ملکه من به شکل یک تاج زیبا طراحی شده است که بوسیله نگین های جذابش پر زرق و برق جلوه می کند. این نیم ست از نقره 925 عیار تهیه شده و با عملیات آبکاری در برابر تیره شدن مقاوم شده است. نیم ست ملکه من همراه با یک جعبه زیبا ارسال خواهد شد که می توانید بدون معطلی آن را به عزیزتان هدیه کنید.
  • پک هدیه ویژه نیم ست نقره کارولین
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    این پک هدیه دخترانه از نیم ست نقره قلبی شکل بسیار زیبا تشکیل شده که با تزیین منحصر به فرد و جذاب تبدیل به یک هدیه خاص شده است. جعبه کوچک نیم ست داخل جعبه بزرگتر هدیه قرار گرفته و تمام سطح آن با گل های رز کوچک پوشانده می شود و اول اسم مورد نظر شما به لاتین و با گلهای صورتی رنگ بر روی آن به نمایش در می آید.
  • نیم ست نقره طرح سواروسکی خورشید (در 3 رنگ)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل خورشید از طراحی ساده و کلاسیک برخوردار بوده و در عین حال پرزرق و برق و چشمگیر است. این نیم ست از نقره 925 عیار تهیه شده که با انجام عملیات آبکاری رادیوم، تیره و کدر نمی شود. نگین های خوش تراش آن طرح سنگ بوده و همراه با جعبه زیبا ارسال می گردد.
  • ست هدیه گردنبند و دستبند نقره مدل دوقلب
    (2)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه گردنبند و دستبند مدل دوقلب از نقره استرلینگ 925 عیار ساخته شده است و با آبکاری رادیوم که روی آن انجام شده با مرور زمان تیره کدر نخواهد شد. این ست نقره زیبا به شکل دوقلب به هم پیوند خورده طراحی شده است که می تواند نمادی از دلدادگی و عشق میان دو انسان باشد! این ست در جعبه بسیار شیک مخصوص چیدمان شده است.
  • ست دستبند و گردنبند نقره مدل بینهایت
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست دستبند و گردنبند مدل بینهایت یک ست زیبا و دلفریب است که برای دختران و زنان جوان بسیار مناسب است. این ست از نقره 925 عیار تولید شده که در مقابل تیره و کدر شدن مقاوم است. بر روی نماد بینهایت گردنبند و دستبند این ست، نگین کاری های بسیار زیبایی انجام شده که جذابیت و درخشندگی آنها را افزایش داده است. این ست همراه با جعبه بسیار شیک و مخصوص برای شما عزیزان...
  • نیم ست نقره مدل قلب بالدار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل قلب بالدار همانطور که از اسمش پیداست به شکل نماد قلب طراحی شده که بال های کوچکی در دو طرف آن قرار گرفته و وسط آن با نگین های ظریف و درخشنده پوشیده شده است. این نیم ست شیک و زیبا از نقره 925 عیار تهیه شده که ضد تیره و کدر شدن است و همراه با جعبه هدیه ویژه برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
نمایش 33 - 48 از 52 آیتم