کاتالوگ

ست و نیم ست نقره 

در صفحه
نمایش 49 - 52 از 52 آیتم
  • نیم ست نقره مدل قلب نگین دار
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل قلب نگین دار دارای طراحی فوق العاده زیباست و بسیار خوش ساخت و ظریف تولید شده است. این نیم ست از نقره 925 استرلینگ تهیه شده که با عملیات آبکاری رادیومی که روی آن انجام شده با مرور زمان تیره و کدر نمی شود. این محصول همراه با جعبه هدیه مخصوص برای مشتریان ارسال می گردد.
  • نیم ست نقره مدل پروانه
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل پروانه از طراحی زیبا و دلبرانه ای برخوردار است که خانم ها و دختران جوان و نوجوان را عاشق می کند! این نیم ست از نقره 925 عیار تهیه شده که با مرور زمان تیره و کدر نمی شود. بر روی بالهای پروانه از نگین های زیبا و درخشنده استفاده شده که زیبایی کار را چند برابر نموده است. این نیم ست زیبا همراه با جعبه شیک ویژه هدیه برای مشتریان ارسال می گردد.
  • نیم ست نقره مدل بنیتا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل بنیتا دارای شکل هندسی ساده و زیبایست و که همین سادگی، آن را جذاب نموده است. تمامی سطح گردنبند و گوشواره های آن از نگین های ظریف و زیبا پوشیده شده که باعث درخشندگی بیشتر آن گردیده است. این نیم ست زیبا از نقره 925 تهیه شده که در مقابل تیره شدن مقاوم است و همراه با جعبه شیک و مخصوص ارسال می گردد.
  • نیم ست نقره مدل پرنس
    (1)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    نیم ست نقره مدل پرنس یکی از پرفروشترین مدل ها در بازار زیورآلات است و این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نیم ست نقره شیک از نقره 925 عیار تهیه شده که آبکاری رادیوم روی آن انجام شده است که باعث می شود با مرور زمان تیره و کدر نشده و درخشندگی خود را حفظ کند. بر روی این نیم ست زیبا نگین های بسیار ظریف و زیبا کار شده است. در ضمن این محصول همراه با...
نمایش 49 - 52 از 52 آیتم