ست هدیه زنانه ماندیسا

جدید

ست هدیه ماندیسا از یک شال، کیف پول و جعبه کادو تشکیل شده است. شال مدل 526 برند کندیس از پارچه نخی لطیف تولید شده است و طرح کار شده روی شال خیلی زیبا و چشم نواز است. طرح این شال برای استفاده دختران جوان تا زنان میانسال مناسب خواهد بود. کیف پول ست هدیه ماندیسا نیز بسیار زیباست و طراحی مدرنی دارد و از جنس و کیفیت خوبی برخوردار است. کیف پول در 9 رنگ جذاب و زیبا قابل انتخاب است.

جزییات بیشتر

379,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست ماندیسا؛ یک سورپرایز جذاب برای هدیه روز مادر یا کادو روز دختر

پک های هدیه ساده اما کاربردی و ارزان قیمت در فروشگاه تک کادو بسیار مورد توجه هستند. محصولات این پک ها با دقت و سلیقه انتخاب می شوند تا 2 فاکتور کیفیت و زیبایی را در کنار قیمت مناسب در خود داشته باشند. در ادامه به معرفی یکی از این ست های زنانه خواهیم پرداخت.

ست هدیه ماندیسا از یک شال، یک کیف پول و جعبه کادو تشکیل شده است. این ست را می توانید برای کادو روز مادر انتخاب کنید یا آن را برای کادو تولد یا هدیه روز دختر در نظر بگیرید. فاکتور کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب در این ست کادویی ساده در نظر گرفته شده است.

ست ماندیسا - کادو مناسب روز مادر

شال برند Kandis مدل 526 :

برند کندیس (Kandis) یک تولید کننده شال و روسری مطرح ایرانی است. تولیدات این برند محبوب از پارچه باکیفیت به همراه طرح های جذاب و به روز توانسته طرفدارهای زیادی را جذب کند و شال ها و روسری های بی نظیر و بی رقیبی را روانه بازار کند.

شال شماره 526 کندیس هم از پارچه نخی لطیف تولید شده است و کنارهای آن بسیار تمیز دوخت خورده و در هر چهار طرف منگوله های نخی زیبا نصب شده است. طرح کار شده روی شال خیلی زیبا و چشم نواز است. طرحی کلاسیک و سنتی که با رنگ های آبی روشن، آبی تیره روی پارچه سفید بخوبی نقش بسته است. طرح این شال برای استفاده دختران جوان تا زنان میانسال یا حتی کهنسال مناسب خواهد بود و به شکلی طراحی شده که سن و سال برای استفاده از آن فاکتور مهمی نباشد.

پک ماندیسا - کادو تولد یا کادو روز دختر

کیف پول FOREVER YOUNG :

کیف پول ست هدیه ماندیسا نیز بسیار زیباست و طراحی مدرنی دارد و از جنس و کیفیت خوبی برخوردار است و بخوبی دوخت و دوز و تولید شده است. این کیف پول با اینکه عبارت Originally from Korea روی آن درج شده ولی در کشور خودمان تولید شده است. توسط تولید کننده ای که محصولات تولیدی آن با نمونه های خارجی رقابت می کند و حتی از آنها نیز بسیار باکیفیت تر هست.

این کیف پول از دو بخش تشکیل شده که یکی از آنها زیپ دار است و در داخل آن می توانید لوازم و وسایل کوچک و پول خرد را بدون آنکه نگران گم شدن آنها باشید نگهداری کنید. درب بخش دوم که در جلو کیف پول قرار دارد با یک دکمه مگنتی باز و بسته می شود داخل این بخش جای کافی و مناسب برای کارت های اعتباری و شناسایی پیش بینی شده است و اسکناس های خود را نیز می توانید بدون تاخوردگی و به بهترین شکل در این بخش نگهداری کنید تا هنگام استفاده هم بتوانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

این کیف پول در 9 رنگ جذاب و زیبا قابل انتخاب است و شما می توانید از میان آنها هر کدام که به سلیقه تان نزدیک تر است را انتخاب کنید تا در کنار شال زیبای کندیس و در داخل جعبه کادو آبی رنگ شیک این ست قرار گرفته و ارسال شود.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلماندیسا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء3 تکه
محصولات پککیف پول، شال و جعبه کادو
جنسشال نخی - کیف پول چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهشال 65*190 سانتیمتر - کیف پول 10*16 سانتیمتر
وزن515 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگبندی قابل انتخاب
جعبهدارد
ابعاد جعبه8*19*26 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی