ست هدیه دخترانه و زنانه مونیکا

جدید

ست هدیه مونیکا سه تکه بوده و شامل اسپری بدن، شال نخی و کیف پول است. این ست اکسسوری های کلیدی و مورد نیاز یک بانو را در بردارد. شال این ست طرح بسیار زیبایی دارد و جنس آن نخی است. کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و کیفیت تولید بالا و طرح نوین و جذابی دارد و در 9 رنگ قابل انتخاب است. اسپری CHIFOUN از برند BIO تکه سوم و آخر این ست هدیه است که رایحه گرم، شیرین و گیرایی دارد.

جزییات بیشتر

529,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه دخترانه و زنانه مونیکا ؛ یک انتخاب عالی برای کادو تولد همسر، دختر و ...

شال، اسپری خوشبو کننده و کیف پول از اکسسوری های محبوب بانوان هستند. تنوع در رنگ و طرح این محصولات همیشه مورد توجه خانم‌ها است. ست هدیه دخترانه مونیکا با گردآوری این سه اکسسوری پرطرفدار یک پک هدیه جذاب را ارائه می دهد. کیفیت و تنوع محصولات موجود در این ست، گستره انتخاب ها را محدود کرده و شما را به سمت یک ست هدیه زنانه منحصر به فرد هدایت می کند. شما با انتخاب ست هدیه مونیکا با یک تیر سه نشان خواهید زد و هزینه های خود را کاهش خواهید داد. این ست می تواند یک کادو تولد فوق العاده برای همسر، دختر، مادر و دیگر عزیزانتان باشد.

ست هدیه دخترانه - کادو تولد برای همسر خانم

ست هدیه مونیکا سه تکه بوده و شامل یک اسپری بدن، یک شال نخی و یک کیف پول است. این ست یک پک کاربردی بوده و کلیدی ترین اکسسوری های مورد نیاز یک بانو را در بردارد. شال موجود در این ست هدیه از جنس نخ بوده و مناسب برای استفاده در فصل های بهار، پاییز و تابستان است. این شال زیبا تولید برند Kandis است و از کیفیت بالایی برخودار است. این شال نخی افزون بر کیفیت بالای پارچه طرح بسیار جذابی نیز دارد و برای دختران تا خانم های میانسال مناسب و قابل استفاده است.

شال ست مونیکا

از دیگر اکسسوری های پرطرفدار در بین خانم‌ها کیف پول است. کاربرد و اهمیت کیف پول برای خانم‌ها حتی از کیف های دستی نیز بیشتر است. کیف پول ست هدیه مونیکا تمامی آنچه که یک کیف پول کاربردی باید داشته باشد را دارد. این کیف پول به دو بخش مجزا برای قرارگیری پول و کارت های اعتباری و شناسایی تقسیم شده است. کیف پول در ابعاد مستطیل شکل طراحی شده و یک بند نگهدارنده نیز در گوشه آن تعبیه شده است. کیف پول از جنس چرم مصنوعی بوده و بسیار خوش دوخت است.

در قسمت جاکارتی در مجموع 8 عدد جای کارت وجود دارد. این قسمت به صورت کتابی است و با کمک دکمه کار شده در محصول باز و بسته می شود. این محصول تنوع رنگی بالایی دارد و در 9 رنگ مختلف موجود است.

اسپری CHIFOUN از برند BIO تکه سوم این ست هدیه زنانه است. ماندگاری مناسب و رایحه گرم و شیرین اسپری CHIFOUN شما را از هر عطر و ادکلنی بی نیاز می کند. اسپری مدل CHIFOUN  مناسب برای دفع بوی بد بدن است. این اسپری از ترکیبات مرغوبی تولید شده و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد.

هدیه تولد برای همسر زن _ ست دخترانه شیک

شما با خرید این ست هدیه دخترانه و زنانه یک انتخاب هوشمندانه خواهید داشت و می توانید آن را بعنوان کادوی تولد برای همسر، مادر و یا دختر خود تهیه کنید. مطمئن باشید از خرید و انتخاب خود هرگز پشیمان نخواهید شد، چرا که تمامی محصولات این ست هدیه با وسواس و دقت بالایی انتخاب شده اند و قبل از ارسال برای شما هم کاملاً و از هر نظر چک خواهند شد تا هیچ مشکل و ایرادی نداشته باشند.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلمونیکا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء4 تکه
محصولات پکشال، کیف پول، اسپری بدن و جعبه هدیه
جنسشال نخی - کیف پول چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهشال 65*190 سانتیمتر - کیف پول 10*20 سانتیمتر
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن875 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب
جعبهدارد
ابعاد جعبه9.5*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی