ست هدیه زنانه و دخترانه دامونا

tk-944

جدید

ست هدیه دامونا یک ست 9 تکه است که تمام اجزاء آن به دقت انتخاب شده و برای هر دختر و خانمی کاربردی خواهد بود. اسپری بدن 150 میلی لیتری از برند پرستیژ، ادکلن جیبی 25 میلی لیتری از برند اسمارت، مینی کیف پول، آینه جیبی، کیف لوازم کوچک، کیف لوازم آرایش، دو عدد لاک ناخن و جعبه کادو محصولات ست کادویی دامونا را تشکیل می دهند. در ضمن رنگبندی محصولات بصورت رندوم ارسال می شود و قابل انتخاب نیست.

جزییات بیشتر

609,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

کادویی دامونا ؛ یک ست پر از محصولات جذاب

یک ست هدیه پر از محصولات جذاب برای هر خانمی می تواند جذاب باشد. مخصوصا اگر محصولات به هم مرتبط بوده و هر کدام از آنها زیبا و باکیفیت باشند. در زیر به معرفی یک ست کادویی خواهیم پرداخت که برای کادو تولد مادر یا هدیه روز دختر می تواند گزینه مناسبی باشد.

ست هدیه دامونا یک ست 9 تکه است که تمام اجزاء آن به دقت انتخاب شده و برای هر دختر و خانمی کاربردی خواهد بود. اسپری، ادکلن جیبی، مینی کیف پول، آینه جیبی، کیف لوازم کوچک، کیف لوازم آرایش، دو عدد لاک ناخن و جعبه کادو محصولات ست کادویی دامونا را تشکیل می دهند که برای هر یک توضیحات مختصری در ادامه داده خواهد شد.

ست هدیه برای مادر و دختر

اسپری بدن پرستیژ مدل Ricci Ricci :

یک اسپری بدن 150 میلی لیتری از برند PRESTIGE با ماندگاری 24 ساعته ویژه خانم ها در ست دامونا قرار داده شده است. اسپری پرستیژ مدل Ricci Ricci رایحه گرم و شیرینی دارد.

ادکلن جیبی اسمارت کالکشن شماره 531 :

یک ادکلن جیبی 25 میلی لیتری از برند Smart collection نیز در میان محصولات این ست هدیه زنانه و دخترانه جا خوش کرده است. ادکلن شماره 531 اسمارت رایحه ای گلی میوه ای دارد و رایحه آن از روی ادکلن معروف بامب شل ویکتوریا سکرت الگو برداری شده است. این ادکلن جیبی شیشه ای بسیار خوش ظاهر و جذاب دارد.

مینی کیف پول میکی موس :

یک کیف پول کوچک و کم جا هم در محصولات ست دامونا دیده می شود که از چرم مصنوعی تولید شده و بسیار خوش ساخت و جمع و جور طراحی شده است. درب این کیف پول دکمه ای می باشد و داخل آن جا برای انواع کارت اعتباری و شناسایی پیش بینی شده است و می توانید اسکناس های خود را نیز در داخل آن نگهداری کنید.

روی درب این کیف پول یک یراق فلزی به شکل گوش های شخصیت کارتونی معروف میکی موس دیده می شود که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این مینی کیف پول در رنگبندی متنوع عرضه شده است که یکی از رنگ های آن بصورت رندوم و اتفاقی در داخل پک قرار داده می شود.

بهترین کادو برای مادر و دختر شما

آینه جیبی :

یک آینه جیبی کوچک نیز جزء محصولات اصلی این ست هدیه می باشد. درب این آینه بصورت لولایی باز و بسته می شود و در داخل آن دو نوع آینه وجود دارد که یکی از آنها آینه معمولی است و دیگری قابلیت بزرگنمایی دارد تا بتوان از آن هنگام آرایش صورت استفاده کرد.

جلد این آینه دارای پوشش فومی زیبایی است که با نگین های درخشان تزیین شده است. طرح روی جلد این آینه ها نیز بسیار جذاب است و در رنگبندی متفاوت عرضه می شود و بصورت رندوم و اتفاقی یکی از رنگ ها برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

کیف لوازم آرایش و کیف کوچک:

دو مدل مختلف کیف در داخل ست هدیه دامونا قرار داده شده است. یکی از آنها کیف لوازم آرایش است که می توان انواع لوازم آرایش را در آن نگهداری نمود و از پلاستیک شفاف با طرح راه راه زیبا تولید شده است. از کیف دیگری که ابعاد کوچک تری دارد می توان برای نگهداری لوازم کوچک همراه مانند هندزفری، کابل شارژ یا شارژر و لوازمی مشابه استفاده کرد. هر دو کیف در طرح ها و رنگبندی گوناگون تولید شده اند که یکی از رنگ ها بصورت رندوم و اتفاقی درون ست قرار داده می شود.

لاک ناخن برند Efficient :

دو عدد لاک ناخن از برند Efficient کامل کننده این ست جذاب هستند. هر کدام از این لاک ها 12 میلی لیتر حجم دارند. این لاک ها نیز در رنگبندی متفاوت عرضه شده اند و 2 رنگ متفاوت آن بصورت رندوم درون ست قرار داده می شود. تمام رنگ ها دخترانه، جذاب و همه پسند خواهند بود.

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلدامونا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء9 تکه
محصولات پککیف لوازم آرایش، کیف کوچک، مینی کیف پول، اسپری بدن، ادکلن جیبی، آینه، 2 عدد لاک و جعبه کادو
جنسکیف لوازم آرایش پلاستیک شفاف - کیف کوچک چرم مصنوعی - مینی کیف پول چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهکیف لوازم آرایش 10*20 سانتیمتر - کیف کوچک 4*6.5*9 سانتیمتر - آینه 6*8 سانتیمتر - مینی کیف پول 9.5*11.5 سانتیمتر
حجماسپری 150 میلی لیتر - ادکلن 25 میلی لیتر - لاک ها هر کدام 12 میلی لیتر
رایحهاسپری رایحه گرم و شیرین - ادکلن جیبی رایحه گلی-میوه ای و گرم و شیرین
وزن865 گرم
رنگبندیکیف لوازم آرایش، کیف کوچک، مینی کیف پول، لاک ها و آینه در رنگبندی متنوع عرضه شده که یکی از رنگ های آنها بصورت رندوم ارسال می شود.
جعبهدارد
ابعاد جعبه11*20*20 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی