ست کادو زنانه و دخترانه خاص مونیفا

جدید

ست هدیه مونیفا از روسری، کیف پول، لوازم آرایش صورت، لوازم آرایش ناخن و جعبه کادو تشکیل شده است. روسری نخی قواره بزرگ با طرح جذاب از برند کندیس است و کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و در 9 رنگ قابل انتخاب می باشد. رژ لب جامد artskin ، رژ لب مایع Karite، پالت سایه چشم DoDo Girl، پالت رژ گونه GOSH ، دو عدد لاک و لاک پاک کن از دیگر محصولات این ست بشمار می رود.

جزییات بیشتر

798,000 تومان

  • مشکی
  • سبز
  • قهوه ای
  • آبی
  • زرد
  • طوسی
  • نسکافه ای

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست کادو مونیفا ؛ ترکیبی از لوازم آرایش صورت، آرایش ناخن و اکسسوری های واجب زنانه

اگر به دنبال یک ست هدیه زنانه هستید که تمام وسایل و لوازم آن برای عموم خانم ها کاربردی و مورد استفاده باشد ما را در ادامه دنبال کنید تا یک ست هدیه خاص را به شما معرفی کنیم که ترکیبی از لوازم آرایش صورت، آرایش ناخن و اکسسوری های مورد نیاز و پر کاربردی زنانه به وجود آمده است.

ست هدیه مونیفا از روسری، کیف پول، پالت سایه چشم، پالت رژ گونه، رژ لب جامد، رژ لب مایع، 2 عدد لاک، لاک پاکن و جعبه کادو تشکیل شده است. این ست برای هدیه به مادر و همسر در مناسبت هایی مانند روز مادر و روز زن می تواند بسیار مناسب باشد. در ادامه با جزئیات بیشتر با هر محصول آشنا خواهیم شد.

کادو مادر و همسر - ست لوازم آرایش و اکسسوری

کیف پول Christian Dior :

یک کیف پول با طراحی ساده اما زیبا و دلبر برای این ست انتخاب شده است که برند Christian Dior در گوشه آن داغی خورده است. این کیف پول توسط تولید کنندگان برتر داخلی تولید شده است ولی حقیقتا از نظر کیفیت، زیبایی و دقت در تولید و ظرافت در جزئیات هیچ چیز کمتر از کیف های کره ای و خارجی ندارد.

چرم مصنوعی باکیفیت در تنوع رنگی بالا در تولید آن بکار رفته و دکمه و زیپ بکار رفته در آن کیفیت مطلوبی دارند. داخل کیف پول نیز برای وسایل و لوازمی که بصورت معمول در یک کیف پول قرار می گیرند جای کافی پیش بینی شده و شما می توانید حتی گوشی تلفن همراه خود را نیز درون آن جای دهید. این کیف پول در 9 رنگ زیبا قابل انتخاب است.

روسری برند کندیس :

یک روسری قواره بزرگ بسیار زیبا نیز جزء محصولات اصلی ست مونیفا بحساب می آید. این روسری از برند Kandis انتخاب شده که توانسته با طرح های به روز و جذاب و استفاده از پارچه های نخی باکیفیت، تولیدات خود را سر زبان ها بیاندازد.

طرح زیبای این روسری برای خانم ها و دختران جوان مناسب است و می توانند از آن در فصول بهار و تابستان استفاده کنند. در هر 4 گوشه روسری منگوله های نخی هم دیده می شود که به زیباتر دیده شده آن هنگام استفاده کمک خواهد کرد.

ست هدیه خاص زنانه و دخترانه

لوازم آرایش صورت :

در میان لوازم آرایشی که در ست مونیفا قرار داده شده 4 جزء آن مربوط به آرایش صورت می شود. یک پالت رژ گونه، یک پالت سایه چشم، یک رژ مایع و یک رژ جامد محصولات این بخش را تشکیل می دهند.

پالت سایه چشم 20 رنگی و از برند معروف DoDo Girl انتخاب شده است. رنگ های این پالت کاربردی بوده و ترکیبی از رنگ های مات و درخشان هستند تا دست خانم ها در انتخاب رنگ هنگام آرایش باز باشد.

پالت رژ گونه از برند GOSH است و 4 رنگ پرکاربرد درون آن قرار گرفته است. این پالت 12 گرمی دارای یک براش مخصوص به خود نیز هست که استفاده از آن را ساده و آسان می کند.

رژ لب جامد از برند artskin و رژ لب مایع از برند Karite انتخاب شده اند. رنگ های این رژها متفاوت هستند و بصورت رندوم و اتفاقی از میان رنگ های موجود برای شما عزیزان ارسال می شود. سعی می شود رژ مایع و رژ جامد در دو طیف رنگی مختلف انتخاب شود تا همه سلیقه ها را پوشش دهد.

لوازم آرایش ناخن :

برای آرایش و زیبا سازی ناخن ها هم 3 محصول در داخل پک مونیفا قرار داده شده است. 2 عدد لاک ناخن از برند PRETTY ONE و یک لاک پاک کن از برند Via که بعد از استفاده از لاک ها و موقع پاک کردن آنها از روی ناخن بکار می آید. لاک ها هر کدام 15 میلی لیتر حجم دارند و در 2 رنگ مختلف ارسال می شوند که رنگ های انتخابی هم رندومی و اتفاقی خواهند بود.

 
جزئیات فنی
نوعست کادو
مدلمونیفا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء10 تکه
محصولات پکروسری، کیف پول، پالت سایه چشم، پالت رژ گونه، رژ لب جامد، رژ لب مایع، 2 عدد لاک، لاک پاکن و جعبه کادو
جنسشال نخی - کیف پول چرم مصنوعی
ابعاد و اندازهروسری 130*140 سانتیمتر - کیف پول 10*20 سانتیمتر
حجملاک ها هر کدام 15 میلی لیتر
وزن1050 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ قابل انتخاب - شال تک رنگ - رژ لب ها و لاک ناخن در رنگبندی متنوع که بصورت رندوم ارسال می شود.
جعبهدارد
ابعاد جعبه9.5*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی