پک کادو زنانه و دخترانه کارینا

tk-941

جدید

ست هدیه کارینا از گردآوری 14 محصول مختلف بوجود آمده است. عروسک روسی، اسپری 200 میلی لیتری media مدل LACOSTE، پالت سایه چشم 20 رنگ از برند DoDo Girl، پالت رژ گونه 4 رنگ از برند GOSH، رژ جامد از برند artskin، رژ مایع از برند karite، دو عدد لاک ناخن از برند Efficient، لاک پاک کن، 4 مدل شکلات از برند کیت کت که در داخل یک جعبه کادو قرمز رنگ قرار می گیرند محصولات این ست را تشکیل می دهند.

جزییات بیشتر

735,000 تومان

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست کادویی کارینا ؛ یک کادو خاص با ویژگی هایی مخصوص روز ولنتاین

ولنتاین یک جشن بزرگ عاشقانه است. از ویژگی های این جشن و روز زیبا تبادل هدیه بین دو دلبر و دلدار است. کادو ولنتاین ویژگی های خاص خود را دارد. قرمز تم رنگی هدیه های این روز است و عروسک و شکلات هم جزء جدانشدنی کادوی ولنتاین محسوب می شوند. در ادامه یک کادو ولنتاین زنانه و دخترانه بی نظیر و جذاب را معرفی خواهیم کرد که تمام ویژگی های یک هدیه ولنتاین خاص را در خود دارد.

ست کادو ولنتاین زنانه و دخترانه

ست هدیه کارینا از گردآوری 14 محصول مختلف بوجود آمده است. عروسک روسی، اسپری بدن، 7 تکه لوازم آرایش صورت و ناخن، 4 عدد شکلات و جعبه کادو اجزاء این ست کادو ولنتاین را تشکیل داده اند. تم قرمز رنگ این ست و همچنین محصولات مناسب اش آن را برای کادو روز ولنتاین تبدیل به یک انتخاب ایده آل نموده است. با محصولات این ست در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

عروسک روسی:

یک عروسک دختر روسی با لباس های کامل و جذاب اولین محصول ست کارینا به حساب می آید. این عروسک بسیار کیوت و بانمک طراحی شده است به گونه ای که هر کسی که آن را ببیند بی شک قند در دلش آب خواهد شد!

دو چشم خیره نزدیک به هم، لباس های قرمز-مشکی زیبایش، موهای لخت بلند اش و کفش و کلاه زیبا و پر جزئیاتش این عروسک کوچک روسی را تو دل برو و خواستنی کرده است. ابعاد و اندازه این عروسک و سایر جزئیات ست را در قسمت جزئیات فنی در همین صفحه حتما ببینید و بررسی کنید.

اسپری media مدل LACOSTE :

یک اسپری بدن زنانه با رایحه گرم و شیرین با ماندگاری 48 ساعته از برند مدیا برای این ست در نظر گرفته شده است. این اسپری 200 میلی لیتری رایحه شامه نواز و معتدلی دارد که اکثر خانم ها را ترغیب به استفاده می کند تا در طول روز به هر کجا که می روند معطر و خوشبو ظاهر شوند.

لوازم آرایش صورت:

در ست کارینا یک پالت سایه چشم 20 رنگ از برند DoDo Girl قرار داده شده است که در آن رنگ های پرطرفدار شاین و مات دیده می شود. یک پالت رژ گونه 4 رنگ از برند GOSH هم از دیگر محصولات آرایش صورت بحساب می آید که هر 4 رنگ آن پرکاربرد و مورد علاقه خانم ها است. در داخل این پالت رژ گونه یک براش مخصوص هم قرار گرفته تا بهتر و راحترتر بتوان از آن استفاده کرد.

برای آرایش لب ها هم یک رژ جامد از برند artskin و یک رژ مایع از برند karite در داخل جعبه کادو ست کارینا قرار داده می شود. هر دو رژ در رنگ بندی بسیار متنوع موجود است که از میان آنها 2 رنگ به صورت رندوم انتخاب می شود و دورن پک قرار می گیرد.

خرید کادو ولنتاین برای زنان و دختران

لوازم آرایش ناخن:

زیبایی و سلامت ناخن ها برای خانم ها بسیار پر اهمیت است از اینرو 2 عدد لاک ناخن و یک لاک پاک کن هم برای این ست در نظر گرفته شده است. لاک ها از برند Efficient هستند و مثل رژ لب ها در رنگبندی متفاوت عرضه می شوند و 2 رنگ جذاب بصورت رندوم و اتفاقی دورن پک قرار می گیرد. لاک پاکن نیز از برند Lablab است و در رایحه های متفاوت قابل ارسال می باشد.

شکلات های KitKat :

شکلات های ست کارینا از برند محبوب KitKat انتخاب شده اند. 2 عدد شکلات CHUNKY و 2 عدد شکلات ویفری چهار انگشتی در داخل این ست قرار داده می شود که بسیار خوشمزه هستند.

 
جزئیات فنی
نوعپک کادویی
مدلکارینا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء14 تکه
محصولات پکعروسک،اسپری، پالت رژ گونه، پالت سایه چشم، رژ لب جامد، رژ لب مایع، 2 عدد لاک، لاک پاک کن، 4 عدد شکلات و جعبه کادو
جنسعروسک پارچه ای
ابعاد و اندازهعروسک 11*22 سانتیمتر
حجماسپری 200 میلی لیتر
وزن1045 گرم
رنگبندیندارد
جعبهدارد
ابعاد جعبه9.5*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی