ست هدیه جولیا

جدید

ست هدیه ولنتاین جولیا از یک عروسک خرگوش بانمک، کیف پول، پالت 9 رنگ سایه چشم از برند DoDo Girl ، رژ گونه 4 رنگ از برند GOSH ، دو مدل مختلف رژ لب جامد از برند معتبر artskin ، رژ لب مایع از برند Karite و 5 عدد شکلات از برند معروف و نوستالژیک KitKat تشکیل شده است. کیف پول در 9 رنگ مختلف موجود و قابل انتخاب می باشد و عروسک خرگوش در رنگبندی متنوع عرضه شده و یک رنگ آن بصورت رندوم و اتفاقی ارسال می شود.

جزییات بیشتر

879,000 تومان

  • مشکی
  • سبز
  • آبی
  • زرد
  • بادمجونی
  • طوسی
  • سرخ آبی

- +

 
توضیحات کامل محصول

ست هدیه جولیا ؛ یک کادو خاص برای روز ولنتاین

یکی از جشن های بزرگ سالانه جشن ولنتاین است. یک جشن خاص و باشکوه ویژه زوج هایی که دل در گرو یکدیگر دارند. جشنی که در آن بین عشاق هدیه های خاص روز ولنتاین رد و بدل می شود تا یادگاری باشد از عشق و محبتی که در میانشان برقرار است. در ادامه به معرفی یک هدیه ولنتاین دخترانه خواهیم پرداخت که فوق العاده جذاب، بی نقص و کامل است.

ست هدیه ولنتاین جولیا از یک عروسک بامزه، کیف پول، لوازم آرایش و شکلات تشکیل شده است. عروسک و شکلات که از هدیه های مرسوم روز ولنتاین بحساب می آید و کیف پول و لوازم آرایش نیز جزء لوازم شخصی و پرکاربردی است که هر خانم و دختر جوانی به آن نیاز خواهد داشت. در خصوص تک تک محصولات با جزئیات در ادامه توضیح خواهیم داد.

کادو خاص ولنتاین دخترانه

عروسک بانمک رابیت:

یک عروسک خرگوش بسیار بامزه و بانمک برای پک جولیا در نظر گرفته شده است که دختر خانم ها عاشقش خواهند شد! این عروسک پولیشی بسیار نرم و لطیف است و خیلی خوب و بی نقص تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

گوش های دراز، چشم های معصوم و بینی مثلثی شکل این خرگوش چهره دوست داشتنی، جذاب و بانمکی را برایش درست کرده است. این عروسک در رنگبندی بسیار متنوع موجود می باشد که یکی از رنگ های آن بصورت اتفاقی در پک جولیا قرار داده می شود و رنگ آن قابل انتخاب نیست.

کیف پول:

یک کیف پول با طراحی زیبا، مدرن و شیک هم جزء محصولات اصلی پک کادو ولنتاین جولیا محسوب می شود. این کیف پول از چرم مصنوعی تولید شده و در 9 رنگبندی متنوع قابل انتخاب است.

داخل کیف پول به دو بخش مختلف تقسیم شده که یکی از بخش ها بوسیله دکمه باز و بسته می شود و می توانید در آن انواع کارت های اعتباری و شناسایی، کارت های هویتی و مدارک را نگهداری نمایید. بخش دیگر بوسیله زیپ باز و بسته می شود که در این قسمت می توانید از پول خرد، سوئیچ و اسکناس گرفته تا گوشی تلفن همراهتان را نگهداری نمایید.

هدیه خاص ولنتاین

لوازم آرایش:

در ست کادو جولیا 5 تکه لوازم آرایش قرار داده شده است که برای آرایش چشم، گونه و لب کاربرد خواهند داشت. برای آرایش چشم یک پالت 9 رنگ سایه چشم از برند DoDo Girl انتخاب شده است که برندی شناخته شده در بازار لوازم آرایش ایران است. رنگ های این سایه چشم ترکیبی از رنگ های مات و شاین یا درخشان و براق است تا برای هر سبک و سلیقه ای بتوان از آن استفاده کرد.

یک رژ گونه 4 رنگ از برند GOSH نیز برای آرایش صورت و گونه در نظر گرفته شده است. رنگ های این رژ همه پسند و کاربردی می باشد و با سلیقه خانم های ایرانی کاملا سازگار است. در داخل پالت این رژ گونه براش مخصوص اش هم قرار دارد تا استفاده از آن بدون دردسر و آسان باشد.

2 مدل مختلف رژ لب جامد از برند معتبر artskin هم در پک جولیا قرار دارد. این رژ ها در رنگبندی بسیار متنوع عرضه شده است که دو رنگ متفاوت از آن بصورت رندم و اتفاقی ارسال خواهد شد. این رژ ها کیفیت بسیار مطلوبی دارند و پوشش دهی آنها فوق العاده است و لب ها را همزمان نرم و زیبا خواهند نمود.

آخرین تکه از لوازم آرایش ست کادو ولنتاین جولیا، یک رژ لب مایع از برند Karite است که جزء برندهای معروف بازار ایران بشمار می رود. این رژ مایع نیز در رنگبندی متنوع موجود است که یکی از رنگ ها بصورت رندوم در داخل پک قرار داده می شود. برند Karite ماندگاری 24 ساعته را برای محصول خود نوید داده است.

شکلات:

5 تکه شکلات نیز شیرین کننده پک کادویی جولیا خواهد بود. هر 5 تکه شکلات از برند معروف و نوستالژیک KitKat از کمپانی Nestle انتخاب شده اند. 3 عدد شکلات 38 گرمی مدل CHUNKY و 2 عدد شکلات ویفری 41.5 گرمی معروف به چهار انگشتی که از خوشمزه ترین و معروف ترین محصولات برند کیت کت بشمار می روند. مزه و کیفیت این شکلات ها که دیگر نیاز به تعریف ندارد!

 
جزئیات فنی
نوعست هدیه
مدلجولیا
مناسب برایخانم ها
تعداد اجزاء13 تکه
محصولات پکعروسک، کیف پول، 5 عدد شکلات، پالت رژ گونه، پالت سایه چشم، 2 مدل رژ لب جامد، یک رژ لب مایع و جعبه کادو
ابعاد و اندازهعروسک 18*25 سانتیمتر - کیف پول 10*18.5 سانتیمتر
وزن995 گرم
رنگبندیکیف پول در 9 رنگ مختلف قابل انتخاب است - عروسک در رنگبندی مختلف و بصورت رندوم و اتفاقی ارسال می شود.
جعبهدارد
ابعاد جعبه9.5*21*29 سانتیمتر

نقد و بررسی محصول

میانگین امتیازها

0.0
0 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این مفید است؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ نظر و پرسش خود را درج کنید
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

محصولات پیشنهادی