پیشنهاد هدیه برای افراد و مناسبت ها 

  • کادو برای مادر و همسر (زن)
    کادو برای مادر و همسر...

    خرید هدیه برای نزدیکان درجه یک و عزیزانمان همیشه بایستی با وسواس و دقت بیشتری انجام شود. مخصوصا اگر هدیه برای مادر و یا کادو تولد برای همسرمان باشد. در طول سال مناسبت ها و مراسم های مختلفی وجود دارد که بایستی از قبل برای آنها به فکر تدارک هدیه مناسب باشیم تا به مادر و یا همسر خود تقدیم کنیم. ما در این صفحه پیشنهادهای جذابی را برای هدیه به همسر (خانم) و مادر به شما ارائه می کنیم که امیدواریم بتوانید با استفاده از آنها خریدی آسان، دلچسب و لذت بخشی را تجربه کنید.

    کادو تولد برای مادر

    مادر فرشته ای بی تکرار در زندگی انسان است که بایستی تا زمانی که او را در کنار خود داریم آنچنان که باید قدردان اش باشیم. روز تولد مادر می تواند بهانه ای باشد تا در کنارش باشیم و با برپا کردن جشنی مختصر از زحمات اش سپاسگذاری کنیم. تدارک هدیه تولد برای مادر کار چندان دشواری به نظر نمی رسد. مادران انقدر مهربانند و انقدر بی توقع هستند که با یک شاخه گل از طرف فرزند، بی نهایت خوشحال خواهند شد. برای خرید بهترین کادو تولد برای مادر بایستی در طول سال پای حرفهایش نشسته و از میان آنها متوجه شوید که چه چیزی مناسب اوست و از هدیه گرفتن چه چیزی بیشتر خوشحال خواهد شد.

    کادو تولد برای همسر (خانم)

    همسر یک همراه در مسیر زندگی شماست و بایستی سعی کنید تا همیشه با همراه و همسفر خود خوب رفتار کرده و قدردان زحمات و محبت هایش باشید. سالروز تولد همسر و زن زندگی شما یکی از بهترین روزهایی است که می توانید توجه، عشق و محبت خود را به صورت ویژه به او نشان دهید. در هنگام تهیه هدیه تولد برای همسر بایستی به نیازها و سلیقه او توجه داشته باشید و با توجه به آنها هدیه ای تهیه کنید که براحتی قابل پیش بینی نبوده و هیجان زده اش نماید.

    کادو روز مادر و هدیه روز زن

    روز مادر و روز زن در تقویم کشور ما مصادف با سالروز تولد فاطمه (س) دختر پیامبر اسلام و الگوی تمام زنان آزاده جهان است. اعضاء خانواده با تهیه هدیه برای مادر و تقدیم کردن کادو روز زن، این روز بزرگ را جشن می گیرند و قدردانی و محبت خود را به این ترتیب به زنان و مادران نشان می دهند.

    معمولا دست افراد در خرید کادو روز مادر و روز زن باز است و گزینه های متعددی را برای تدارک هدیه این روز می توان در نظر گرفت. از آن جمله می توان به لباس، شال و روسری، زیورآلات و اکسسوری ها، ادکلن، لوازم دکوری و منزل و ... اشاره کرد.

    کادو سالگرد ازدواج برای همسر (زن)

    سالگرد ازدواج یادآور روز یکی شدن و پیوند یک زوج عاشق است که بایستی تا همیشه جشن گرفته شود تا عشق میان زوجین با یادآوری آن روز مجدد احیاء شود با شور و حرارت بیشتری ادامه یابد. کادو سالگرد ازودج بایستی یک کادو عاشقانه باشد و با هدیه های مناسبتی دیگر متفاوت باشد. در هدیه سالگرد ازدواج بایستی از نمادهای عاشقانه استفاده شود و کادو شما بایستی نشانگر عشق و شور و محبت شما باشد.

  • کادو برای پدر و همسر (شوهر)
    کادو برای پدر و همسر...

    "هدیه گرفتن برای آقایان همیشه سخت است" تبدیل به یک جمله کلیشه ای شده است. اما همه ما در هنگام خرید هدیه برای پدر یا کادوی سالگرد ازدواج برای همسر (مرد) این جمله را در فکر خود مرور می کنیم و به درستی آن ایمان می آوریم. در طول سال مناسبت های مردانه بسیاری وجود دارد که در آنها بایستی برای پدر، شوهر، پدر بزرگ، پدر شوهر، پدر زن و .. به فکر خرید هدیه باشیم و بهتر است تا قبل از رسیدن موعد مراسم و مناسبت ها در مورد آن فکر کرده و ایده مناسبی را در آستین و محیا داشته باشیم.

    کادو تولد برای پدر

    پدر برای فرزند یک پشتوانه، یک الگو و نماد ایثار و از خودگذشتگی است. روز تولد پدر بهترین بهانه برای قدردانی از زحمات اش است و شما می توانید با تدارک یک هدیه تولد مناسب برای پدر به او یادآوری کنید که چقدر دوست اش دارید و قدر محبت و زحمات اش را می دانید.

    برای خرید کادو تولد پدر نیازی نیست سنگین هزینه کنید و پدرها هم معمولا دوست ندارند تا فرزندان از این بابت به زحمت بیافتند. سعی کنید نیازهای پدر را شناسایی کرده و فکر کنید چطور می توانید با بوجه ای که در نظر گرفته اید به بهترین شکل به آن نیاز ها پاسخ دهید.

    هدیه تولد برای همسر (شوهر)

    سالروز تولد همسر، یک روز مهم در تقویم یک زوج عاشق است. زوج ها بایستی از هر فرصتی برای خوشحال کردن یکدیگر استفاده کنند و این باعث می شود که شعله عشق و علاقه آنها همیشه روشن مانده و در طول زمان شعله ور تر شود.

    از آنجا که زوجین معمولا شناخت کاملی از اوضاع و احوال یکدیگر دارند، برای تهیه یک کادو تولد مناسب برای همسر (مرد) خود کار چندان مشکلی پیش رو نخواهند داشت و خانم ها می توانند با یک هدیه که از پیش برای آن فکر و به دقت انتخاب شده است شوهر خود را در روز تولد اش سورپرایز و هیجان زده کنند.

    کادو روز پدر و روز مرد

    روز پدر و روز مرد در تقویم ایرانی مصادف با سالروز تولد امام علی (ع) است. مردی به تمام معنا که الگوی تمام مردان در تمام دوران است. کادوی سنتی که در این روز برای پدر و همسر تهیه می شود جوراب و لباس زیر است! اما مردهای مدرن امروزی را دیگر نمی توان با هدیه های دم دستی و کادو های مصرفی براحتی قانع کرد.

    برای کادو روز مرد می توانید با توجه به سن و سال، شغل، ورزش و سرگرمی مورد علاقه، تیپ و شخصیت پدر و یا همسرتان هدیه ای را تدارک ببینید که در شان و منزلت شان باشد.

    هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر

    سالگرد ازدواج و نامزدی هم از آن روزهای مهم در زندگی زناشویی است که بایستی حتما جشن گرفته شود. برای هدیه سالگرد ازدوج بایستی به فکر کادو عاشقانه و خاص برای شوهر و همسرتان باشید؛ چرا که در این روز شما به معشوق خود رسیده اید و زندگی عاشقانه خود را آغاز نموده اید.

    در کادو سالگرد ازدوج می توانید از گل رز قرمز، شمع، اشکال قلبی شکل و یا کلمات و جملات عاشقانه در کنار هدیه اصلی خود استفاده کنید تا هدیه شما عاشقانه و خاطره ساز شود.

  • کادو ولنتاین
    کادو ولنتاین

    روز ولنتاین در تقویم میلادی 14 فوریه و در تقویم شمسی ما مصادف با 25 بهمن ماه می باشد. روز ولنتاین را روز عشق یا روز عشاق نیز می نامند. در این روز رسم بر این است که کادو ولنتاین بین دو عاشق دلباخته رد و بدل شود. این روز را عاشقان کنار هم سپری می کنند تا از وجود یکدیگر لذت ببرند. هدیه روز ولنتاین بایستی نشان دهنده عشق، علاقه و محبت بین زوج ها باشد.

    تاریخچه روز ولنتاین

    در خصوص نام گذاری روز ولنتاین داستان ها و افسانه های بسیاری در طول تاریخ مطرح بوده است ولی از میان آنها مشهورترین و معتبرترین آنها بر می گردد به سده سوم میلادی و فرمانروایی کلادیوس دوم که این پادشاه ستمگر سربازان خود را از ازدواج منع می کرد چراکه باور داشت سربازان مجرد در میدان جنگ جنگاورتر و دلیرتر ظاهر می شوند!

    اما در این میان کشیشی به نام والنتین به مخالفت با این فرمان پادشاه برخواست و بصورت پنهانی سربازان را به عقد دختران محبوبشان در می آورد. اما سرانجام کلادیوس دوم از این نافرمانی کشیش والنتین اطلاع یافته و در 14 فوریه دستور به قتل او می دهد. قرن ها بعد روز شهادت والنتین، روز عشق نامیده می شود و این روز را عشاق دلباخته در سراسر جهان جشن می گیرند.

    کادو ولنتاین چی بخرم؟

    کادو روز ولنتاین ویژگی های خاص خودش را دارد. معمولا گل، شکلات، کارت پستال و عروسک خرس جزء اصلی و جدا نشدنی هدیه روز ولنتاین به شمار می روند و در کنار این موارد می توان عطر، لباس، زیورآلات، اکسسوری، لوازم برقی و الکترونیک، ماگ و لوازم و وسایل دیگر مورد نیاز طرف مقابل را نیز تهیه و به آن اضافه کرد تا کادو ولنتاین ما کامل شود.

    تم رنگی روز ولنتاین قرمز است پس سعی کنید کادو یا کادوپیچی و تزیین شما هم تم قرمز داشته باشد. عروسک برای کادو ولنتاین بصورت سنتی یک خرس قرمز رنگ است ولی در سالهای اخیر برای تکراری نشدن هدیه ها، عروسک نماد همان سال تهیه می شود. برای گل هم معمولا گل رز قرمز انتخاب اول عاشقان در روز ولنتاین محسوب می شود.

    نکاتی برای خرید هدیه ولنتاین

    همانطور که گفتیم هدیه ولنتاین ویژگی های مخصوص به خود را دارد و با کادوهای دیگری که در طول سال تهیه می کنیم تفاوت دارد. نکاتی که برای خرید کادو ولنتاین مردانه و زنانه بایستی رعایت شود را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

    • ✦ حتما در روز ولنتاین وقت خود را خالی کنید تا حداقل ساعاتی را در این روز همراه معشوق خود سپری کنید. اگر کل روز را مرخصی بگیرید که عالی می شود و می توانید در کنار عشق خود خاطرات زیبایی بسازید.
    • ✦ سعی کنید هدیه ای که تهیه می کنید تم عاشقانه ای داشته باشد مثلا گردنبند قلبی شکل باشد یا تیشرتی با تایپوگرافی I LOVE YOU
    • ✦ تم رنگی هدیه تان قرمز رنگ باشد. می توانید محصولی قرمز رنگ تهیه کنید یا کادوپیچی و تزئین آن را با تم قرمز انجام دهید.
    • ✦ به هیچ عنوان شکلات را فراموش نکنید! شیرینی روز عشق را با شکلات های خوشمزه چند برابر کنید. برای تهیه شکلات حتما ذائقه و سلیقه طرف مقابل خود را در نظر بگیرید.
    • ✦ سعی کنید یک شاخه یا یک دسته گل طبیعی زیبا هم کنار هدیه اصلی خود داشته باشید. همانطور که گفتیم گل رز قرمز برای روز ولنتاین بسیار مرسوم است. البته از گل های مصنوعی هم می توانید برای تزیین کادو خود استفاده کنید.
    • ✦ یک کارت پستال زیبا ویژه روز ولنتاین هم حتما تهیه کنید و در داخل آن حس قلبی خود را به معشوق خود بنویسید و به او تقدیم کنید.
    • ✦ بهتر است یک قرار عاشقانه با همسر، دوست دختر-پسر یا پارتنر خود در خارج از منزل در یک پارک، رستوران، کافه، شهربازی و یا مرکز تفریحی ترتیب دهید و روز ولنتاین خود را در آنجا به خوشی سپری کنید.
    • ✦ یک عروسک خرسی یا عروسک نماد سال در کادو ولنتاین دخترانه قرار دهید. در کادو ولنتاین پسرانه نیز می توانید ماشین اسباب بازی یا فیگور شخصیت های ابرقهرمانی را قرار دهید.
    • ✦ هدیه شما بایستی با هدیه های معمول در طول سال متفاوت باشد. پس به فکر هدیه های فانتزی، خلاقانه و عاشقانه باشید.
    • ✦ اگر در وضعیت مالی خوبی نیستید هم هیچگاه کادو ولنتاین را بیخیال نشوید. شما با یک شاخه گل و یک بسته شکلات هم می توانید دلبر خود را خوشحال کنید و روز عشق را در کنارش به گرمی سپری کنید.

    جمع بندی:

    روز ولنتاین در 25 بهمن ماه در کشور ما مانند همه دنیا جشن گرفته می شود و در این روز عاشقان یک روز عاشقانه را با هم سپری می کنند و بینشان هدیه رد و بدل می شود. از هدیه های ولنتاین مرسوم می توان به گل رز، شکلات، عروسک و کارت پستال اشاره کرد که در کنار این موارد می توان وسایل و لوازم دیگری را که مورد نیاز و علاقه طرف مقابل ما هست را هم اضافه کرد. روز ولنتاین فرصتی برای تجدید پیمان و تازه کردن عشق میان زوج هاست و چه خوب می شود که این روز را هر ساله باشکوه تر از گذشته جشن بگیریم.

  • کادو شب یلدا
    کادو شب یلدا
در صفحه
نمایش 49 - 64 از 429 آیتم
  • ادکلن مردانه Jackwins مدل NOIR DE NOIR
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن نویر د نویر (NOIR DE NOIR) برند جکوین (Jackwins) رایحه گرم و تلخ متفاوت و مرموز مردانه ای دارد که مردان جنتلمن و شیک پوش عاشق رایحه محصور کننده آن خواهند شد. این ادکلن 100 میلی لیتری مشابه ادکلن Encre Noire کمپانی لالیک (LALIQUE) تولید شده است که در ایران به لالیک مشکی مشهور است. بوی چوب در رایحه این ادکلن مشهود بوده، شیشه زیبایی دارد و ماندگاری و...
  • ادکلن مردانه Jackwins مدل SILVER SENSE
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن SILVER SENSE برند Jackwins دارای رایحه مردانه گرم و شیرین است و در گروه بویایی چوبی و شرقی قرار می گیرد. رایحه معتدل آن آرامش بخش و روحیه بخش است و به طرز ساده ای مرموز و به گونه ای شیک و کلاسیک حس می شود و ظاهر آن به چشم می آید. ادکلن 100 میلی لیتری سیلور سنس جک وین یا همان جانوین سابق ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و شیشه آن بسیار خوش ساخت، ساده و...
  • ادکلن مردانه برند JOHNWIN مدل L`Homme
    529,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن L`Homme برند JOHNWIN یک ادکلن مردانه با رایحه خاص و درگیر کننده است. این ادکلن مشابه ادکلن تق هرمس (Terre d'Hermes) برند هرمس (HERMES) تولید شده است از مدل شیشه تا عطر و رایحه آن بخوبی و درجه یک مشابه سازی شده است. با اسپری این ادکلن 100 میلی لیتری به سرعت متوجه رایحه تند و تیز و کمی تلخ آن خواهید شد. طرفداران رایحه های چوبی حتما این ادکلن مردانه را...
  • ادکلن مردانه Jackwins مدل BLACK LEGENDARY
    529,000 تومان موجود نیست
    موجود نیست
    ادکلن Jackwins مدل BLACK LEGENDARY رایحه مردانه بی نظیری دارد. رایحه معتدل و شیرین آن برای مردانی که اعتدال را دوست دارند و از رایحه های تند و تیز گریزان هستند مناسب است. رایحه گلی و میوه ای آن می تواند در میهمانی ها و مراسم رسمی شامه نواز باشد. این ادکلن 100 میلی لیتری از روی ادکلن پر طرفدار Legend برند Mont Blanc مشابه سازی شده است و شیشه بسیار زیبا و...
  • تقویم رومیزی چوبی مدل تایم
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    تقویم رومیزی چوبی مدل تایم طراحی بسیار شیک و جذابی دارد. نمای کلی این تقویم به شکل یک خانه طراحی شده است. 2 عدد مهره مکعب مربع و 3 عدد مهره مکعب مستطیل شکل به ما روزها و ماه های سال را نمایش می دهند که ترتیب آنها را می توان به سادگی تغییر داد. این تقویم در 2 رنگ طوسی و صورتی قابل سفارش است و همراه آن می توانید ساک دستی هدیه هم سفارش دهید تا درون آن با کمی...
  • قمقمه جیبی برند NB.co مدل FLNB-49
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قمقمه جیبی برند NB.co مدل FLNB-49 از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. ورق استیل بکار رفته در تولید این قمقمه ضخیم و باکیفیت است. این قمقمه جیبی یا هیپ فلاسک 8 oz یا 237 میلی لیتر حجم دارد. روی بدنه این محصول یک پلاک شبه فلزی نصب شده که روی آن لوگو JACK DANIELS دیده می شود که یکی از کمپانی های تولید نوشیدنی معروف در دنیا بحساب می آید. این پلاک زیبایی خاصی...
  • قمقمه NB.co مدل FLNB-78
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه قمقمه NB.co مدل FLNB-78 شامل یک عدد قمقمه با روکش چرم مصنوعی، چهار عدد پیک یا لیوان کوچک استیل با روکش چرم مصنوعی و یک عدد قیف می شود که در بسته بندی و جعبه بسیار شیک خود به زیبایی چیدمان شده اند و برای تهیه به عنوان کادو مرد ها و خانم ها بسیار مناسب می باشد.
  • ست قمقمه جیبی NB.co مدل FLNB-72
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه NB.co مدل FLNB-72 یک ست 6 تکه است که از یک قمقمه، چهار عدد پیک و یک قیف کوچک تشکیل شده که در یک جعبه شیک و هاردباکس عجین شده با نام و لوگوی NBCO به زیبایی جایگزاری شده اند. تمامی اجزاء این ست قمقمه از استیل ضد زنگ تولید شده و رنگ آمیزی و پوشش دراصطلاح آسفالتی آن با تکنولوژی خاصی انجام شده که باعث می شود ضد خش بوده و مقاومت زیادی در برابر رنگ...
  • قمقمه جیبی استیل NB.co مدل FLNB-71
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    قمقمه NB.co مدل FLNB-71 یک قمقمه جیبی خاص و زیباست که در عین حالی که طراحی آن ساده انجام شده، شکل ظاهری آن دلنشین از کار درآمده است. این قمقمه از جنس استیل ضد زنگ تولید شده و رویه بیرونی آن با رنگ مشکی خاصی پوشش داده شده است تا دووام و کارایی آن افزایش پیدا کند. این قمقمه دارای یک قیف کوچک فلزی و یک جعبه و بسته بندی بسیار شیک و نفیس نیز هست.
  • باکس کادویی ژالین
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    باکس کادویی ژالین می تواند یک سورپرایز کامل برای یک دختر خانم جوان و نوجوان باشد. این باکس از یک عروسک روسی، یک اسپری بدن، یک ادکلن جیبی، دو عدد لاک، دو عدد شکلات کیت کت، یک لاک پاک کن و جعبه هدیه تشکیل شده است. عروسک روسی در 6 رنگ قابل انتخاب است و اسپری بدن پرستیژ مدل VERSACE ، ادکلن جیبی Smart شماره 158 و لاک PRETTY ONE به ترتیب 150 ، 25...
  • ست هدیه هونیا (در طرح های مختلف)
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    ست هدیه هونیا از یک قاب کاشی، لیوان سرامیکی و یک بسته قهوه فوری تشکیل شده است که در کنار هم به بهترین شکل چیدمان و با گلهای رز مصنوعی تزیین شده است. قاب کاشی از جنس سنگ طبیعی و چوب ام دی اف تولید شده و در 19 طرح زیبا قابل انتخاب است. لیوان سرامیکی با تایپوگرافی "تو مرا جان و جهانی؛ چه کنم جان و جهان را" و یک بسته 20 عددی از قهوه فوری مولتی کافه از...
  • لیوان مدل جان و جهان (در 2 طرح)
    139,000 تومان موجود
    لیوان مدل جان و جهان یک لیوان سرامیکی سفید رنگ است که روی آن طرح های تایپوگرافی جذابی چاپ شده است. این لیوان در دو مدل عرضه شده است که روی مدل 1 تایپوگرافی یک مصرع از دیوان شمس مولانا "تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را" دیده می شود و روی مدل 2 نیز با الهام از همین مصرع "جان و جهان من تویی" بصورت تایپوگرافی نقش بسته است. این محصول را می توانید با...
  • دستبند نقره مدل آندیا
    799,000 تومان موجود
    دستبند نقره مدل آندیا یک دستبند نگین دار زیبا با طراحی مد روز و جذاب است. این دستبند نقره به سبک زیورآلات سواروسکی طراحی شده است و نگین های رنگی و زیبایی روی آن دیده می شود. این دستبند از نقره 925 عیار تولید شده است و روی پلاکی که در انتهای دستبند دیده می شود نشان S925 حک شده است. این دستبند زیبا در داخل یک جعبه شیک مطابق عکس ها قرار داده می شود تا...
  • دستبند نقره مدل رمیسا
    موجود نیست موجود نیست
    موجود نیست
    دستبند نقره مدل رمیسا یک دستبند با طراحی فوق العاده و چشمگیر است. این دستبند زیبا نگین دار است و نگین های بنفش رنگ آن با درخشش خود به زیباتر دیده شدن آن کمک کرده اند. جنس دستبند از فلز نقره است که با آبکاری چند لایه درخشان تر و مقاوم تر شده است. 925 شماره آشنایی در زیورآلات نقره است که این عدد روی این دستبند نیز حک شده است. جعبه شیک و نفیس آن هم باعث می...
  • نیم ست نقره مدل پانیا
    839,000 تومان موجود
    نیم ست نقره مدل پانیا یک نیم ست نقره با طرحی پرطرفدار است. بال فرشته یکی از طرح هایست که دختران جوان تا خانم های میانسال را می تواند مجذوب و شیفته خود کند. روی پلاک گردنبند و گوشواره ها نگین های بسیار ظریفی کار شده تا کار نهایی بسیار خوش نما و دلفریب دیده شود. زنجیری که برای این نیم ست در نظر گرفته شده هم از جنس نقره و از مدل ونیزی است. نیم ست پانیا در...
  • فندک گازی مدل Marlboro
    189,000 تومان موجود
    فندک مدل Marlboro یک فندک فلزی زیباست که روی آن لوگو و برند مارلبرو حکاکی شده است. این فندک از نوع گازی است و آتشزنه و جرقه زن آن سنگ چخماخ است. فندک Marlboro در دو رنگ طلایی و نقره قابل سفارش می باشد. شعله فندک قابل تنظیم است و می توان آن را با گاز فندک براحتی و بصورت نامحدود شارژ مجدد کرد. این فندک دارای یک جعبه شیک نیز هست که در آن بسیار زیباتر دیده می...
نمایش 49 - 64 از 429 آیتم